חדשות אופנה

המותג הישראליBARBI DOLL עושה צעדיו באירופה

מאת מערכת msn 11/08/2008 "מותג האופנה הישראליBARBI DOLL נכנס לאירופה באמצעות זכיינים מקומיים המקימים באמסטרדם חנות קונספט ראשונה שתהווה גם שואו רום באמצעותו ישווק המותג לחנויות ורשתות ברחבי אירופה זכייני המותג בהולנד משווקים במקביל ובבלעדיות גם את המותגים הטרנדיים "פפה ג'ינס" ו"רליג'ן", החנות בגודל 120 מ"ר ממוקמת בקלבאסטארט - מרכז הקניות היוקרתי המרכזי באמסטרדם. לצד החנות, ממוקמות רשתות של מותגים בינלאומיים מובילים, כגון ג'י-סטאר, מיס סיקסטי, 55, פפה ג'ינס, אדידס, קילה ועוד. שושי ברבי, המעצבת ובעלת המותג BARBI DOLL: "לאור הביקוש ההולך וגובר למותג ברבי דול גם מחוץ לישראל במסגרתו משווק המותג במספר סלקטיבי של חנויות מובילות באירופה, אני גאה לפתוח חנות קונספט ייחודית למותג הממוקמת באחד מהרחובות הכי חשובים ומכתיבי הטרנדים בתעשיית האופנה באירופה". המותג BARBI DOLL, אשר שמו נבנה על בסיס שם משפחתה של המעצבת שושי ברבי, נוסד לפני כחצי שנה ומשווק בחנות קונספט וחמישים רשתות אופנה וחנויות מעצבים ברחבי הארץ וכן בחנויות ורשתות אופנה מובילות באמסטרדם, בלגיה, פריז, סקנדינביה ורומניה וכעת גם בחנות הקונספט והשואו רום באמסטרדם. בין הסלבריטאים הנמנים על לקוחות המותג: נינט טייב, יונית לוי, עידו רוזנבלום, שרית חדד, ליטל רוזנצוויג, תום אבני, מיכל אמדורסקי, אסף אמדורסקי, דנה פרידר, חיים אתגר, אפרת רייטן, טלי שרוני, דניאלה וירצר, טלי מורנו, אנחל בונני, מיכל ואסף אמדורסקי, עינב גלילי, מאיה דגן, מדונה וביתה לורדס, הזמרת פינק, פאריס הילטון וניקי הילטון. ניתן להשיג: BARBI DOLL BENELUX VAN WOUSTRAAT 52 1073 LM AMSTERDAM "
 

hilaglam

New member
המותג הזה הוא בושה לישראל, באמת.

עיצוב מזעזע, מחירים יקרים ויותר מדי המולה מסביב.
 

hilaglam

New member
לא, אבל אני מכירה את המותג

מספיק טוב בשביל לגבש דעה. חס וחלילה לקנות אצל מעצבים ישראליים עם איכות ועיצוב פשוטים ומחירים מופקעים... חוץ מזה שברבי דול ממש לא תואמים את הטעם שלי. פשוטים ומקושקשים לי מדי.
 
נפרדנו כך - עדי נוימן ורשת TO GO

כתב "כלכליסט" 25.08.08, 13:56 "רשת TO GO נפרדת מעדי נוימן מאיר נג'יבי, בעלי הרשת: "במסגרת המעבר למשרד הפרסום 'אדלר-חומסקי', מצאנו לנכון שיותר מתאים לנו להעמיד את הנעליים בפרונט" רשת נעלי הנשים TO GO נפרדת מהפרזנטורית עדי נוימן לאחר עונה אחת בלבד. לדברי מאיר נג'יבי, מנכ"ל ומבעלי הרשת: "חברת טו גו שבעת רצון מהחיבור של עדי נוימן למותג. החלטנו להיפרד מעדי לאחר עונה מוצלחת מאוד ובהרבה אהבה. אנו מודים לעדי על השירות המצוין שהיא העניקה לנו ורואים בה בחירה מוצלחת למותג שלנו. במסגרת המעבר למשרד הפרסום אדלר-חומסקי, ותהליך הרענון שאנו מתכננים לקראת הקמפיין הקרוב, מצאנו לנכון שיותר מתאים לנו להעמיד את הנעליים בפרונט". הרשת מונה כיום 52 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. כל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה."
 
מי מעיזה להחליף את בר רפאלי?

כתב "כלכליסט" 03.09.08, 16:08 "ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי כפרזנטורית של רשת האופנה אירית יפנובה תרוויח 30 אלף דולר עבור הובלת הקמפיינים הפרסומיים בעונת החורף ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי כפרזנטורית החדשה של רשת האופנה אירית. יפנובה תרוויח 30 אלף דולר עבור הובלת הקמפיינים הפרסומיים בעונת החורף 2008-9. מאירה גזית, מנכ"לית חברת 'אירית', מוסרת: "הבחירה בולריה יפנובה כמחליפתה של בר רפאלי נעשתה לאחר תהליך ארוך במסגרתו נבחנו אופציות רבות. חשוב היה לנו לבחור בדוגמנית ישראלית למטרת הובלת הקמפיין והצגת הקולקציה החדשה". יפנובה, דוגמנית ישראלית בת 18, החלה לדגמן לפני כשלוש שנים באמצעות סוכנות 'ELITE MODELS'."
 

hilaglam

New member
גם הדוגמנית הכי מהממת בעולם...

לא תשכנע אותי לקנות בגדים לא כ"כ איכותיים במחירים גבוהים מדי.
 

ענתוש 24

New member
ולריה

היא הופיעה פעם בתוכנית בלוגים בטלוויזיה והייתה גם בקטלוגים של FOX
 
היא מדהימה לדעתי

אני היחידה שחושבת את זה? האמת היא שיצא לי להכיר אותה עוד לפני שהתפרסמה, יותר נכון לראות תמונות שלה ממש בתחילת הדרך..
 
מי תפקיד לחשבונה רק 3 מיליון דולר??רמז-לא אני

מאת מערכת msn 19/08/2008 "המשקפיים הוורודים של ונסה פרדיס השחקנית והזמרת הצרפתייה ונסה פרדיס, נבחרה להוביל את קמפיין משקפי השמש ומסגרות הראייה של המותג "MIU MIU" העולמי ולקבל 3 מיליון דולר ונסה היפהפיה בת ה-35, שחקנית וזמרת מוערכת בעולם, כיכבה בקמפיינים רבים ביניהם קמפיין לחברת הבושם "שאנל", ויצרה תקליט משותף עם הזמר הידוע לני קרביץ, אשר זכה להצלחה רבה והביא לפריחה בקריירה שלה. פרדיס, אשתו של השחקן האמריקאי ג'וני דפ, נבחרה להוביל את הקמפיין, לאחר שבעונה האחרונה הובילה את הקמפיין השחקנית קירסטן דאנסט. קולקציית משקפי השמש העונה מציעה מגוון רחב של מודלים אופנתיים, בצורות ובצבעים שונים, ביניהם מודלים מפלסטיק בסגנון וינטאג' בגוונים מיוחדים ובשילובי צבעים רבים. בקולקציית מסגרות הראייה ניתן למצוא העונה קטגוריה בולטת של מסגרות מתכת עם אלמנטים של ויטראז' המגיעות בצבעים שונים"
 

hilaglam

New member
הייתי מתחלפת איתה

ולו רק כדי להיות אשתו של ג'וני דפ. אה כן, וכדי להיראות ככה בגיל 35...
 
על ג'וני דפ

בהחלט אני מסכימה אבל על המראה שלה אני לא סגורה, לא מזמן ראיתי תמונת פפראצ'י שלה והיא נראתה ממש ממש רע, להיות מגעילה ולהעלות?
 
למעלה