../images/Emo221.gif דו ויז'ן ../images/Emo221.gif
טוקיו הוטל? תתבגרו * אם כבר להקה מגרמניה, לכו על דה ויז'ן האיכותית, שתעשה לכם שמח בMP4- * רגע לפני ששני חברי ההרכב מגיעים להופעה מיוחדת בישראל, תפסנו אותם לראיון מיוחד למעריב לנוער * "אנחנו כבר מתים להגיע אליכם", הם אומרים, "למרות שאנחנו גם קצת פוחדים" מאת: דימו "אני וסטפן מכירים 25 שנים, היינו עושים הכול יחד בגיל ,12 אפילו הלכנו לשיעורי דת בכנסייה. הייתה גם תקופה שגרנו יחד שנתיים, ויצאנו כל השבוע יחד, לבלות במועדונים. אבל לפעמים צריך אוויר אחד מהשני" "תמיד רצינו להגיע לישראל ולפגוש את הקהל הישראלי", אומר תומאס אדם, חבר ההרכב דה ויז'ן הגרמנית בראיון בלעדי למעריב לנוער, רגע לפני שהוא עולה על המטוס להופעה בודדה בארץ. "מצד אחד זה מאוד מעניין אותנו להגיע לישראל ואנחנו כבר מתים להגיע אליכם, אבל מצד שני, עם כל מה ששומעים בחדשות, אני חייב להודות שזה גם מעט מפחיד. אני מאוד סקרן לראות איך זה יהיה באמת". בין גשם הלהקות שמגיעות לארץ הקודש, ראוי לציין במיוחד את דה ויז'ן, הרכב פופ אלקטרוני אלטרנטיבי ייחודי ומקורי שמוכר ואהוב במיוחד אצל "מביני עניין". ההרכב, שמרקיד עשרות אלפי בני אדם מדי שנה כבר יותר מדי שנים, מופיע בכל רחבי העולם ולא עוזב את תחום המוזיקה במשך שני עשורים שלמים, ינחת לראשונה בישראל בתחילת מרץ, להופעה חד-פעמית ובלתי נשכחת עבור המעריצים הישראלים שמסתכלים על מוזיקת הפופ של היום מזווית קצת שונה. רגע לפני, תפסנו אותם לשיחה על העבר, על ההווה ועל העתיד. וכן, זה כולל את ישראל.
מארבעה יוצאים שניים
לאלו שעדיין לא הספיקו להכיר את הלהקה, הנה ביוגרפיה קצרצרה: אי שם בשלהי ,1988 בברלין החלוקה ומוכת הקונפליקטים, החליטו ארבעה חברים להקים להקה. בתחילה, הם היו סטפן קת', תומאס אדם, סטפן בלנדר ומרקוס גנסרט. החזון שלהם היה להקה שתדחוף, תחקור ותפרוץ את גבולות הפופ תוך שימוש במגוון אלמנטים אלקטרונים ייחודיים. למרות שהוקמו בשנת ,1988 את התאוצה וההכרה האמיתית קיבלה הלהקה רק בשנת ,1996 עם שחרור האלבום השלישי שלהם, "Fairyland". האלבום שבה את לבם של המבקרים, המאזינים ותקליטני המסיבות, ובעיקר תפס את תשומת לבם של חברותתקליטים נחשבות וגדולות. הלהקה, שכבר הייתה חתומה עם חברת תקליטים קטנה, חתמה חוזה עם חברה גדולה ומוערכת ,Warner Elektra Atlantic הגרסה האירופאית של המגה-לייבל,Group Warner Music ודרכם שחררו את שני האלבומים "" Monosex ו"Void". דה ויז'ן התפרסמו במהירות עצומה, הופעות רבות נקבעו בכל רחבי העולם ואיתם גבר הלחץ מצד המנהלים לשחרר אלבומים נוספים, כדי לא לפגוע ברצף ההצלחות ולהמשיך על אותו הגל. אך עם ההצלחה באה גם מפלה: הלחץ מכל הצדדים היה רב וכבד מדי עבור מרקוס גנסרט, ובשנת ,2000 לאחר שחרור האלבום "Void", הוא החליט לעזוב את הלהקה. לא עבר זמן רב, ועוד חבר להקה החל להרגיש את הלחץ ואת חוסר הנוחות, וסטפן בלנדר עזב גם הוא. למרות עזיבתם של חצי מחברי המקור, סטפן קת' ותומאס אדם המשיכו בדרכם במלוא הכוח. שני החברים הנותרים חילקו ביניהם את התפקידים של השניים שעזבו, ובחרו שלא לצרף אמנים נוספים, מתוך נאמנות למקור ומחשש לשינוי דרסטי במובן מוזיקלי. הם הקליטו את האלבום השישי שלהם "Two", והתוצאה המוצלחת מדברת בפני עצמה. ההצלחה שלהם טמונה בכך שהם מצאו סאונד ייחודי, נעים לכל אוזן, מתאים לכל אדם ומצליח באופן מסחרר במועדונים. בכך בעצם הוכיחו כי אף על פי שהם רק שניים, הגרעין והמקוריות עדיין קיימים. בשנת 2004 שיחררו DVD אקוסטי מצליח במיוחד שחשף את הלהקה לקהל מעריצים חדש, ובשנת 2007 יצא האלבום האחרון שלהם "NOOB" שמתמצת את גאונות הלהקה שמפלרטטת בין האלטרנטיבי לבין המיינסטרים.
טוקיו הוטל? תתבגרו * אם כבר להקה מגרמניה, לכו על דה ויז'ן האיכותית, שתעשה לכם שמח בMP4- * רגע לפני ששני חברי ההרכב מגיעים להופעה מיוחדת בישראל, תפסנו אותם לראיון מיוחד למעריב לנוער * "אנחנו כבר מתים להגיע אליכם", הם אומרים, "למרות שאנחנו גם קצת פוחדים" מאת: דימו "אני וסטפן מכירים 25 שנים, היינו עושים הכול יחד בגיל ,12 אפילו הלכנו לשיעורי דת בכנסייה. הייתה גם תקופה שגרנו יחד שנתיים, ויצאנו כל השבוע יחד, לבלות במועדונים. אבל לפעמים צריך אוויר אחד מהשני" "תמיד רצינו להגיע לישראל ולפגוש את הקהל הישראלי", אומר תומאס אדם, חבר ההרכב דה ויז'ן הגרמנית בראיון בלעדי למעריב לנוער, רגע לפני שהוא עולה על המטוס להופעה בודדה בארץ. "מצד אחד זה מאוד מעניין אותנו להגיע לישראל ואנחנו כבר מתים להגיע אליכם, אבל מצד שני, עם כל מה ששומעים בחדשות, אני חייב להודות שזה גם מעט מפחיד. אני מאוד סקרן לראות איך זה יהיה באמת". בין גשם הלהקות שמגיעות לארץ הקודש, ראוי לציין במיוחד את דה ויז'ן, הרכב פופ אלקטרוני אלטרנטיבי ייחודי ומקורי שמוכר ואהוב במיוחד אצל "מביני עניין". ההרכב, שמרקיד עשרות אלפי בני אדם מדי שנה כבר יותר מדי שנים, מופיע בכל רחבי העולם ולא עוזב את תחום המוזיקה במשך שני עשורים שלמים, ינחת לראשונה בישראל בתחילת מרץ, להופעה חד-פעמית ובלתי נשכחת עבור המעריצים הישראלים שמסתכלים על מוזיקת הפופ של היום מזווית קצת שונה. רגע לפני, תפסנו אותם לשיחה על העבר, על ההווה ועל העתיד. וכן, זה כולל את ישראל.