הר לב ארנון
New member
../images/Emo23.gifמכתב בעקבות ועדת משמעת.
תאונה בחוות רונית בתאריך 18.11.05 בחוות רונית פעל מועדון עגור בפעילות הטסות . לקראת סוף הפעילות ביצע אסף ורבין תאונה. התאונה נגרמה עקב טעות טייס. אסף ורבין נמצא ופועל במסגרת מועדון עגור מעל 5 שנים, אסף מטיס טנדם גם במצנחי רחיפה וגם בטרקטורון מעופף, הרבה מאות שעות ואולי גם יותר. אסף מעורך ונחשב בין האנשים המכירים אותו גם טייס טוב וגם אישיות נעימת הליכות. עקב הטעות בשיקול של אסף הוא גמר את המסלול. המסלול הנבחר היה קצר מתחילה ועקב כך התהפך אסף וניזוק הכלי. לשמחתנו לא נפגע הנוסע וגם אסף לא נפגע. באותן יום שהה בשדה (אולי גם בימים אחרים) גילי הממלא תפקיד טייס ראשי. גם אני וגם אסף לא ידענו שהוא ממלא תפקיד, היה ברור לי שבתפקיד נמצא עמיר שלום. משום מה החלפת התפקיד הייתה חסוייה. כולם יודעים מדוע גילי חדל מלהיות טייס ראשי בקדנציה הקודמת. ולמי שלא יודע גילי לא מתאים לתפקיד. מערכת יחסיו עם הטייסים היא לא מי יודע משהו. וגם במקרה זה התנפל גילי על אסף בשאגות וצעקות רמות מה שהביא את אסף לשלוח אותו מעל פניו. כאשר הוא מתפלא מדוע האיש הזה שאינו בתפקיד רשמי(להבנתו) פונה אליו. איך שלא יהיה אף אחד בטח לאחר טראומת תאונה עם נזק גדול לא היה מגלה סימפטיה להתנהגות כזו. בהמשך הורה גילי לאסף לא לגעת בכלי. אסף החליט לפרק את המצבר כדי שלא יהיה איזה שהו נזק למה שנשאר מהכלי, ואף דיבר עם החוקר הראשי רזציק שאישר לו לפנות את הכלי לאחר צילום התאונה. גילי ביקש מועדת המשמעת שתעניש את אסף ורבין באופן כזה שלא יאפשר לו לטוס יותר ואף התבטא כך בועדת המשמעת. לדאבוני הועדה החליטה החלטה שגויה לא חברית ומנוכרת. ואלו החלטות הועדה: 1. שלילת רישיון למשך חצי שנה מיום פרסום ההחלטה. 2. שלילת רישיון דרגה 2 למשך שנה, מתום תקופת השלילה.(סה"כ שנה וחצי) 3. עם תום תקופת השלילה יעמוד הטייס למבחן מחודש להסמכה לדרגה 2. 4. לא יוכל הטייס לעמוד למבחן לקבלת הסמכה להדרכה למשך 2.5 שנים מיום ההחלטה. 5. וכמובן כדי לרצות את המנהל ההחלטות עוברות לחוקר תעופה ראשי. כמובן שאסף נמצא במסלול הסמכה להדרכה. אסף מתפרנס מטיסה בטרקטורון מעופף . ברור ומובן מאיליו שמישהו מנסה ואולי אפילו מצליח לפגוע באגודה, באסף ורבין ובמועדון עגור. ידוע לי על מספר תאונות שהיו בחוות רונית. 1. מר חיים רווה טעה ועשה תאונה. לא ידוע לי על התנהלות דומה לגביו. 2. מר עופר רוקנשטיין עבר תאונה עם מצנח רעוע שנמכר ללקוחות בחוות רונית חצי מהמייתרים נקרעו ועופר יצא בנס מהאירוע. לא ידוע לי על התנהלות דומה לגביו. 3. מר חזי דביר עם חניך בעת פניה בגובה נמוך התפוצץ מצנח חזי בצע נחיתת חירום. הדבר קרה עקב ציוד רעוע. לא ידוע לי על התנהלות דומה לגביו. כנראה יש מי שרוצה לחבל במועדון עגור , או שתספקו לי סיבה אחרת. לי אין ספק לטעמי שגילי הינו האיש הלא נכון במקום הכי חשוב של העמותה. אשמח לתגובות החברים ואולי גם מועדת המשמעת . ארנון הר לב - עגור
תאונה בחוות רונית בתאריך 18.11.05 בחוות רונית פעל מועדון עגור בפעילות הטסות . לקראת סוף הפעילות ביצע אסף ורבין תאונה. התאונה נגרמה עקב טעות טייס. אסף ורבין נמצא ופועל במסגרת מועדון עגור מעל 5 שנים, אסף מטיס טנדם גם במצנחי רחיפה וגם בטרקטורון מעופף, הרבה מאות שעות ואולי גם יותר. אסף מעורך ונחשב בין האנשים המכירים אותו גם טייס טוב וגם אישיות נעימת הליכות. עקב הטעות בשיקול של אסף הוא גמר את המסלול. המסלול הנבחר היה קצר מתחילה ועקב כך התהפך אסף וניזוק הכלי. לשמחתנו לא נפגע הנוסע וגם אסף לא נפגע. באותן יום שהה בשדה (אולי גם בימים אחרים) גילי הממלא תפקיד טייס ראשי. גם אני וגם אסף לא ידענו שהוא ממלא תפקיד, היה ברור לי שבתפקיד נמצא עמיר שלום. משום מה החלפת התפקיד הייתה חסוייה. כולם יודעים מדוע גילי חדל מלהיות טייס ראשי בקדנציה הקודמת. ולמי שלא יודע גילי לא מתאים לתפקיד. מערכת יחסיו עם הטייסים היא לא מי יודע משהו. וגם במקרה זה התנפל גילי על אסף בשאגות וצעקות רמות מה שהביא את אסף לשלוח אותו מעל פניו. כאשר הוא מתפלא מדוע האיש הזה שאינו בתפקיד רשמי(להבנתו) פונה אליו. איך שלא יהיה אף אחד בטח לאחר טראומת תאונה עם נזק גדול לא היה מגלה סימפטיה להתנהגות כזו. בהמשך הורה גילי לאסף לא לגעת בכלי. אסף החליט לפרק את המצבר כדי שלא יהיה איזה שהו נזק למה שנשאר מהכלי, ואף דיבר עם החוקר הראשי רזציק שאישר לו לפנות את הכלי לאחר צילום התאונה. גילי ביקש מועדת המשמעת שתעניש את אסף ורבין באופן כזה שלא יאפשר לו לטוס יותר ואף התבטא כך בועדת המשמעת. לדאבוני הועדה החליטה החלטה שגויה לא חברית ומנוכרת. ואלו החלטות הועדה: 1. שלילת רישיון למשך חצי שנה מיום פרסום ההחלטה. 2. שלילת רישיון דרגה 2 למשך שנה, מתום תקופת השלילה.(סה"כ שנה וחצי) 3. עם תום תקופת השלילה יעמוד הטייס למבחן מחודש להסמכה לדרגה 2. 4. לא יוכל הטייס לעמוד למבחן לקבלת הסמכה להדרכה למשך 2.5 שנים מיום ההחלטה. 5. וכמובן כדי לרצות את המנהל ההחלטות עוברות לחוקר תעופה ראשי. כמובן שאסף נמצא במסלול הסמכה להדרכה. אסף מתפרנס מטיסה בטרקטורון מעופף . ברור ומובן מאיליו שמישהו מנסה ואולי אפילו מצליח לפגוע באגודה, באסף ורבין ובמועדון עגור. ידוע לי על מספר תאונות שהיו בחוות רונית. 1. מר חיים רווה טעה ועשה תאונה. לא ידוע לי על התנהלות דומה לגביו. 2. מר עופר רוקנשטיין עבר תאונה עם מצנח רעוע שנמכר ללקוחות בחוות רונית חצי מהמייתרים נקרעו ועופר יצא בנס מהאירוע. לא ידוע לי על התנהלות דומה לגביו. 3. מר חזי דביר עם חניך בעת פניה בגובה נמוך התפוצץ מצנח חזי בצע נחיתת חירום. הדבר קרה עקב ציוד רעוע. לא ידוע לי על התנהלות דומה לגביו. כנראה יש מי שרוצה לחבל במועדון עגור , או שתספקו לי סיבה אחרת. לי אין ספק לטעמי שגילי הינו האיש הלא נכון במקום הכי חשוב של העמותה. אשמח לתגובות החברים ואולי גם מועדת המשמעת . ארנון הר לב - עגור