השקה של פינה חדשה: שיווק במדיה חברתית

../images/Emo240.gifהשקה של פינה חדשה: שיווק במדיה חברתית

החל ביום א' הקרוב נארח בפורום שלנו מדי שבוע את איגור זבגלסקי. איגור הוא מנהל מדיה חברתית וטכונולוגיות שיווקיות באוניברסיטת בן-גוריון. ההתמחות שלו היא אסטרטגיה שיווקית והתנהגות צרכנים במדיה חברתית. בנוסף, הוא בעל משרד עצמאי שעוסק בשיווק עסקים ברשתות חברתיות. איגור יענה על שאלות הגולשים בסוגיות בהן נתקלים בכל נושא השיווק ברשתות חברתיות. למשל לאיזה קהל לפנות, האם להשיק קמפיין כזה או אחר וכד'. אני מזמינה אתכם להתחיל לחשוב על שאלות. נפתח את השרשור ביום חמישי.
 

NEO82

New member
תשובה לשאלתך...

שווה להשקיע בדף אוהדים קודם כל מהסיבה הברורה שהיא כמות החשיפה האדירה שתוכלי להשיג בעלות מינימלית. (פייסבוק כרשת החברתית מספר 1 בארץ), התייחסי לזה כ"חלון הראווה" הוירטואלי שלך, ככל שיהיה נכון ומושקע יותר כך הוא יגרום לקונים לעצור ואף להיכנס לחנות. שנית, לגבי פרסום שהוא במהותו (B2B (BUSINESS TO BUSINESS, אני ממליץ לבנות מערך שיווקי שכולל גם פרופיל פעיל בלינקדאין. במידה ותרצי פרטים נוספים ועזרה את יכולה לפנות אליי בפרטי תודה
 

NEO82

New member
אכן...תודה רבה!! מוזמן למצוא אותנו גם בפייס

 

igorzvagelsk

New member
תשובה לתהילה

תהילה, חשוב לזכור שבעלי עסקים נמצאים בפייסבוק. לא ציינת לאילו עסקים את פונה ומהו השירות שאת מתכוונת לקדם.
 

melzinha

New member
לשאלתך> דף אוהדים

כתבתי משהו בנושא: המילה החזקה היום באינטרנט היא אנשים. בעבר אנשים הגיעו לעסקים מקומיים מפה לאוזן, כיום הרשתות החברתיות פותחות בפנינו עולם חדש של הזדמנויות וקשרים עם מי שעשויים להיות הלקוחות הבאים שלנו. אז למה אני כן ממליצה על דף אוהדים: •כי זה כלי חינמי נהדר לקידום העסק שלי - דף האוהדים מאפשר לכם לפרסם את העסק שלכם ולהגיע לקהלי יעד חדשים ובחינם. אם תרצו להשקיע קצת יותר בדף אוהדים מעוצב, תיתנו למעצב גרפי או מומחה לדפי אוהדים בפייסבוק שיעשה עבורכם את העבודה.מומלץ!!! •דפי האוהדים גם הם מאונדקסים בגוגל ושאר מנועי החיפוש. שימוש נכון במילות מפתח יכול להביא אתכם לדירוג מאוד גבוה בגוגל. •הפניות ולינקים – אתם יכולים להפנות ישירות מדף האוהדים לאתר הבית שלכם או להיפך ובכך להגדיל חשיפה וצפיות. •כפתור ה- LIKE המפורסם. בעיני המצאת המאה. בלחיצת כפתור אחת מאות, אם לא אלפי אנשים יכולים לראות ולדעת שאתם קיימים. מי ש"אוהב" אתכם, יתכן כי גם החברים שלו יאהבו אתכם והחברים של החברים שלו ו.... הבנתם איך זה עובד. •אתם יכולים לפרסם בדף האוהדים עדכונים, מבצעים ועוד.כמו כן, תוכלו לתת במה למוצר מסוים או שירות שאתם נותנים. •תוכלו לקבל פידבקים מלקוחות וחברים, כך תוכלו לדעת גם מה אנשים אוהבים ומה הצרכים שלהם. במילה אחת למה כדאי לכם להשתמש בדף אוהדים בפייסבוק? טראפיק!!! בהצלחה... מלי - מנהלת בלוג מיתוג מהיר לעסקים
 

igorzvagelsk

New member
הבהרה

גם בימינו אנשים מגבשים החלטות צרכניות באמצעות תקשורת פל"א. התיאוריה עדיין רלוונטית גם היום והיא מתווכת על ידי רשתות חברתיות.
 

igorzvagelsk

New member
שלום לכולם

אשמח לענות על השאלות שלכם בכל נושא שקשור לשיווק במדיה החברתית. נתראה ביום ראשון! איגור.
 

MyTaoWay

New member
שלום איגור שאלה על פייסבוק

דף אוהדים בפייסבוק, כשפותחים דף אוהדים חדש וראשון, הבעיה היא שאף אחד לא רשום בו, ולא אין לי הרבה חברים בפייסבוק יש לי רק 10 אנשים בערך בפייסבוק (אני מעדיפה איכות של חברים אמיתיים ולא כמות) אני תמיד רואה אצל כל המשווקים/בעלי האתרים דף אוהדים ''מלא'' זאת אומרת מעל 700 איש אוהדים, לפעמים פחות אבל אם אני אשים באתר שלי קישור לדף אוחדים ויש שם 0 אוהדים זה קצת לא נעים לעין של הגולש ולא מפתה אותו אחרי הכל אנשים רצים אחרי העדר.. מה אתה מציע לעשות? תודה רבה.
 

igorzvagelsk

New member
תשובה ל MyTaoWay

זו באמת שאלה חשובה שאני נשאל לא מעט על ידי לקוחותי. בתשובתי אתייחס לשלושה אספקטים שנוגעים לסוגיית כמות הלייקים בעמודים עסקיים ולצבירת בסיס עוקבים בפייסבוק: 1.חשוב להבין שמספר העוקבים אינו בהכרח מצביע כי כל אותם האנשים הינם רלוונטיים למותג ולכן יכול להיווצר מצב בו עמוד פייסבוק עם כמות "לייקים" גדולה שאינם מהווים חלק מקהל היעד. בימינו מספר "לייקים" בהחלט יכול להשפיע על תפיסת ההוכחה החברתית של המותג (Social Proof ). כלומר, יכול להצביע למצטרפים חדשים כי המוצר שאותו את מקדמת באמצעות הפייסבוק הינו מוצר מבוקש ואהוד. מהניסיון שלי ומניתוח של מתחמי פייסבוק רבים, אני יכול להגיד בלב שלם שמספר "לייקים" אינו מצביע בהכרח על הצלחתה של פעילות שיווקית במדיה חברתית. עמודי פייסבוק רבים שהתמקדו בצבירה אובססיבית של לייקים נשארו בסופו של דבר עם קהל שאינו שייך לפלח השוק של המותג ובסופו של יום כל אותם ה"לייקים" לא החזירו את עצמם. לכן, אני ממליץ להתמקד בעבודה נכונה, בתוכן ובמתן ערך ועניין ללקוחות במדיה חברתית במקום מדידת הצלחה באמצעות כמות "לייקים". 2.הדגש בעבודה נכונה ברשתות חברתיות צריך להתמקד בהבנת קהל היעד, בהבנת עולם התוכן שלו ובצרכיו. לאחר שאנחנו מכירים את קהל היעד על בוריו עלינו לגבש אסטרטגיית תוכן ופעילות שיווקית שתעניין את הלקוח ותגרום לו לעקוב וליצור אינטראקציה עם המותג שלנו. 3.בדיוק כמו בעולם הפרסום רשתות חברתיות אינן חינמיות. אמנם את לא משלמת לפייסבוק כסף על כך שאת פותחת עמוד עסקי אך את חייבת להיות מוכנה להשקיע בפעילות שיווקית בפלטפורמה זמן ותקציב: צבירת קהל עוקבים (אוהדים) מצריך בין השאר את הפעולות הבאות: a.דיוור ישיר באמצעות הדואר האלקטרוני לקהל לקוחותיך (במידה וישנה רשימה כזו) b.השתתפות בפורומים או קבוצות פייסבוק שקשורות לעולם הפעילות של המותג כדי לחשוף את הפעילות שלך c.כתיבת בלוג מקצועי וקידומו במתחמים רלוונטיים – חשוב מאד במידה והמותג שלך בנוי סביב שמך ומושפע ישירות ממיתוג אישי. בלוג מצליח עם תכנים מעולים יכול להגדיל דרמטית את קהל העוקבים שלך d.פרסום ממומן – ניתן להקצות תקציב מסוים לפרסום בפייסבוק שמשלב בפעילות שיווקית או מבצע אטרקטיבי עבור הלקוחות e.יידוע הלקוחות על כך שיש לך מתחם פייסבוק – צרפי את כתובת העמוד שלך לכרטיסי ביקור, לפליירים ולכל חומר פרסומי אחר. ספרי ללקוחות שהם יכולים לדבר איתך על כל נושא בעמוד הפייסבוק שלך – תני להם מענה שם. תשובה זו היא כמובן על קצה המזלג אך בהחלט יכולה לתת לך כיוון מחשבה.
 
תודה רבה לאיגור! ו-התכוננו להמשך...

להזכירכם, איגור יהיה כאן בכל יום ראשון להשיב על שאלותיכם. אתם מוזמנים להמשיך ולשאול. ניתן לתת דוגמאות לדפים ספציפים או לתוכניות שאתם רוצים להשיק או דברים שעשיתם ולא כל כך עבדו...
 
למעלה