זה מחר: ניהול משברים במדיה חברתית

../images/Emo251.gifזה מחר: ניהול משברים במדיה חברתית

אני מתחילה להתרגש לקראת הכנס מחר. אני אהיה בפאנל בחברתם של תותחים כמו גל מור, ינון לנדנברג, עמית לביא ואמיר זמורה. הכנס יעסוק בשאלות: * מה המשמעות של מדיה חברתית בהתמודדות עם משברים? * האם ההתייחסות למתלהם יחיד או קומץ מתלהמים בעמוד החברה ברשת זהה למקרה שבו מדובר “במתקפת גולשים”? * מתי הרגע שבו חובה על המפעיל להתערב במשבר? * “למחוק או לא למחוק זאת השאלה”: מתי נכון אם בכלל למחוק תוכן שמעלים גולשים? האם ישנם קווים אדומים המצדיקים מחיקה וסגירת הפיד לתגובות? אם כן, מהי הסיטואציה? * מי נכון שינהל את המשבר ברשת: מיהו בעל התפקיד שצריך לנהל את המשבר ברשת מטעם הארגון? * כיצד מתכוננים למשבר? האם בכלל אפשר להתכונן? האם זה אפקטיבי להכין תוכנית מגירה? מי שרוצה כרטיסים בהנחה מוזמן לפנות אלי במסר. מבטיחה לספר איך היה...
 
למעלה