אביטל יוגב
New member
../images/Emo251.gifזה מחר: ניהול משברים במדיה חברתית
אני מתחילה להתרגש לקראת הכנס מחר. אני אהיה בפאנל בחברתם של תותחים כמו גל מור, ינון לנדנברג, עמית לביא ואמיר זמורה. הכנס יעסוק בשאלות: * מה המשמעות של מדיה חברתית בהתמודדות עם משברים? * האם ההתייחסות למתלהם יחיד או קומץ מתלהמים בעמוד החברה ברשת זהה למקרה שבו מדובר “במתקפת גולשים”? * מתי הרגע שבו חובה על המפעיל להתערב במשבר? * “למחוק או לא למחוק זאת השאלה”: מתי נכון אם בכלל למחוק תוכן שמעלים גולשים? האם ישנם קווים אדומים המצדיקים מחיקה וסגירת הפיד לתגובות? אם כן, מהי הסיטואציה? * מי נכון שינהל את המשבר ברשת: מיהו בעל התפקיד שצריך לנהל את המשבר ברשת מטעם הארגון? * כיצד מתכוננים למשבר? האם בכלל אפשר להתכונן? האם זה אפקטיבי להכין תוכנית מגירה? מי שרוצה כרטיסים בהנחה מוזמן לפנות אלי במסר. מבטיחה לספר איך היה...
אני מתחילה להתרגש לקראת הכנס מחר. אני אהיה בפאנל בחברתם של תותחים כמו גל מור, ינון לנדנברג, עמית לביא ואמיר זמורה. הכנס יעסוק בשאלות: * מה המשמעות של מדיה חברתית בהתמודדות עם משברים? * האם ההתייחסות למתלהם יחיד או קומץ מתלהמים בעמוד החברה ברשת זהה למקרה שבו מדובר “במתקפת גולשים”? * מתי הרגע שבו חובה על המפעיל להתערב במשבר? * “למחוק או לא למחוק זאת השאלה”: מתי נכון אם בכלל למחוק תוכן שמעלים גולשים? האם ישנם קווים אדומים המצדיקים מחיקה וסגירת הפיד לתגובות? אם כן, מהי הסיטואציה? * מי נכון שינהל את המשבר ברשת: מיהו בעל התפקיד שצריך לנהל את המשבר ברשת מטעם הארגון? * כיצד מתכוננים למשבר? האם בכלל אפשר להתכונן? האם זה אפקטיבי להכין תוכנית מגירה? מי שרוצה כרטיסים בהנחה מוזמן לפנות אלי במסר. מבטיחה לספר איך היה...