../images/Emo26.gifהודעה לכל חברי הפורום ../images/Emo36.gif
שלום לכולם, אחרי תקופה ארוכה של התלבטויות, הגעתי אתמול להחלטה שאני לא יכול להמשיך לתפקד כמנהל פורום מרוצי אופני כביש. בחודש יולי לקחתי על עצמי את המשימה, לנהל את הפורום החדש בקהילת האופניים של תפוז, פורום שעיקרו להוות בית זמני לכל חובבי הטור דה פראנס, בית בו הם יוכלו לקבל מידע על הטור, ויוכלו למצוא אנשים נוספים שנהנים מחוויות הטור דה פראנס. בעקבות הצלחת הפורום במהלך הטור דה פראנס, הוחלט על המשכת קיומו של הפורום, והפורום הפך להיות הבית הרשמי של חובבי מרוצי הכביש: באולימפיאדת אתונה, במרוצי גביע העולם, בוואלטה ובמהלך אליפות העולם בורונה. כאשר אני לקחתי על עצמי את משימת ניהול הפורום, עשיתי זאת בעיקר מתוך הרצון שלי לשתף אחרים באהבה שלי למרוצי אופניים, בתקווה שאולי בזכות עזרתי (ועזרת החברים הקבועים של הפורום) אולי נוכל לגרום לאנשים נוספים ל"התמכר" לעניין. ואולי אפילו בזכות העניין שמרוצי אופניים יגרמו להם, אולי נראה גם אנשים נוספים מתחילים לרכב על אופניים בכבישי ובשבילי ישראל. לצערי בתקופה האחרונה התגלו מספר חילוקי דעות על הדרך בו הפורום אמור להיות מנוהל, חילוקי דעות ביני לבין אחד המנהלים הבכירים של הקהילה. אני חייב להדגיש, שחילוקי הדעות בינינו אינם אישיים, אלא מבוססים אך ורק על הבדלים באופן שבו אנחנו חושבים, שהפורום אמור להיראות ולתפקד. למרות שאני מפסיק לתפקד כמנהל הפורום, אני לא נוטש את הפורום. האהבה שלי למרוצי אופניים לא נעלמה, ואני עדיין חושב שהפורום הוא המקום הטוב ביותר לאוהבים מרוצי אופניים. זה המקום בו ניתן למצוא את המספר הרב ביותר של אנשים, שאוהבים את הנושא ומבינים בנושא. אני מקווה שעזיבתי לא תפגע בהמשך הפעילות של הפורום, ואני רוצה להגיד תודה למספר רב של אנשים, אנשים שלמרות שאת רובם לא פגשתי אף פעם, אני מרגיש שאנחנו מכירים, והיה לי תענוג (ואני מקווה שיהיה לי גם בהמשך) לדון איתם ולדבר איתם על מרוצי אופניים. וכמו כן אני חייב להגיד תודה רבה, לאיציק הופמן, שנתן לי את ההזדמנות לנהל את הפורום. ועזר לי בתחילת הדרך בניהול הפורום, וידע להקשיב גם בימים ולתמוך גם בימים הבעייתיים יותר, ימים בהם אני הרגשתי פגוע מדברים שקרו בפורום, דברים קשים שהופנו ישירות אלי באופן פומבי ובמסרים אישיים. תודה לכולם, בועז שחר
שלום לכולם, אחרי תקופה ארוכה של התלבטויות, הגעתי אתמול להחלטה שאני לא יכול להמשיך לתפקד כמנהל פורום מרוצי אופני כביש. בחודש יולי לקחתי על עצמי את המשימה, לנהל את הפורום החדש בקהילת האופניים של תפוז, פורום שעיקרו להוות בית זמני לכל חובבי הטור דה פראנס, בית בו הם יוכלו לקבל מידע על הטור, ויוכלו למצוא אנשים נוספים שנהנים מחוויות הטור דה פראנס. בעקבות הצלחת הפורום במהלך הטור דה פראנס, הוחלט על המשכת קיומו של הפורום, והפורום הפך להיות הבית הרשמי של חובבי מרוצי הכביש: באולימפיאדת אתונה, במרוצי גביע העולם, בוואלטה ובמהלך אליפות העולם בורונה. כאשר אני לקחתי על עצמי את משימת ניהול הפורום, עשיתי זאת בעיקר מתוך הרצון שלי לשתף אחרים באהבה שלי למרוצי אופניים, בתקווה שאולי בזכות עזרתי (ועזרת החברים הקבועים של הפורום) אולי נוכל לגרום לאנשים נוספים ל"התמכר" לעניין. ואולי אפילו בזכות העניין שמרוצי אופניים יגרמו להם, אולי נראה גם אנשים נוספים מתחילים לרכב על אופניים בכבישי ובשבילי ישראל. לצערי בתקופה האחרונה התגלו מספר חילוקי דעות על הדרך בו הפורום אמור להיות מנוהל, חילוקי דעות ביני לבין אחד המנהלים הבכירים של הקהילה. אני חייב להדגיש, שחילוקי הדעות בינינו אינם אישיים, אלא מבוססים אך ורק על הבדלים באופן שבו אנחנו חושבים, שהפורום אמור להיראות ולתפקד. למרות שאני מפסיק לתפקד כמנהל הפורום, אני לא נוטש את הפורום. האהבה שלי למרוצי אופניים לא נעלמה, ואני עדיין חושב שהפורום הוא המקום הטוב ביותר לאוהבים מרוצי אופניים. זה המקום בו ניתן למצוא את המספר הרב ביותר של אנשים, שאוהבים את הנושא ומבינים בנושא. אני מקווה שעזיבתי לא תפגע בהמשך הפעילות של הפורום, ואני רוצה להגיד תודה למספר רב של אנשים, אנשים שלמרות שאת רובם לא פגשתי אף פעם, אני מרגיש שאנחנו מכירים, והיה לי תענוג (ואני מקווה שיהיה לי גם בהמשך) לדון איתם ולדבר איתם על מרוצי אופניים. וכמו כן אני חייב להגיד תודה רבה, לאיציק הופמן, שנתן לי את ההזדמנות לנהל את הפורום. ועזר לי בתחילת הדרך בניהול הפורום, וידע להקשיב גם בימים ולתמוך גם בימים הבעייתיים יותר, ימים בהם אני הרגשתי פגוע מדברים שקרו בפורום, דברים קשים שהופנו ישירות אלי באופן פומבי ובמסרים אישיים. תודה לכולם, בועז שחר