שירלי אסרף
New member
../images/Emo32.gif יש למישהי נסיון עם paypal claims?
לפני כמעט חודשיים הזמנתי חבילה מאתר אמריקאי שמוכר איפור. יומיים אח"כ קיבלתי אימייל שהיא נשלחה, מאז ועד היום אין לה זכר. פניתי לשירות הלקוחות של האתר שהחזירו לי תשובה בנוסח "חכי עוד קצת" ו-"היית צריכה להוסיף כסף על משלוח אחר". חשבתי שאולי החבילה מתעכבת במכס או משהו כזה, אז מילאתי שאילתא באתר הדואר, מסתבר שהיא בכלל לא בארץ. שלחתי להם אימייל נוסף לפני שבועיים, הסברתי שמעולם לא היתה לי בעיה עם חבילות שנשלחו ב-USPS, יתרה מזאת - חבילות שהזמנתי יותר מחודש אחרי שהזמנתי אצלם כבר הגיעו ורק החבילה שלהם כנראה אבדה בדואר. עדיין לא קיבלתי תשובה. במקביל פתחתי דיספיוט בפייפאל כי עברו כמעט 45 ימים מביצוע העסקה. הם לא הגיבו בכלל, לא באימייל, לא בפייפאל, ברור לי שאני מקדמת את הדיספיוט ל-claim בתקווה שאנשי פייפאל יחליטו להחזיר לי את הכסף. ועכשיו לשאלה (תודה למי ששרדה עד עכשיו) - האם יש עוד משהו שאני יכולה לעשות שיעלה את סיכויי לקבל את הכסף בחזרה? האם נשמע לכן ריאלי שבכלל יוחזר לי הכסף? תודה מראש
לפני כמעט חודשיים הזמנתי חבילה מאתר אמריקאי שמוכר איפור. יומיים אח"כ קיבלתי אימייל שהיא נשלחה, מאז ועד היום אין לה זכר. פניתי לשירות הלקוחות של האתר שהחזירו לי תשובה בנוסח "חכי עוד קצת" ו-"היית צריכה להוסיף כסף על משלוח אחר". חשבתי שאולי החבילה מתעכבת במכס או משהו כזה, אז מילאתי שאילתא באתר הדואר, מסתבר שהיא בכלל לא בארץ. שלחתי להם אימייל נוסף לפני שבועיים, הסברתי שמעולם לא היתה לי בעיה עם חבילות שנשלחו ב-USPS, יתרה מזאת - חבילות שהזמנתי יותר מחודש אחרי שהזמנתי אצלם כבר הגיעו ורק החבילה שלהם כנראה אבדה בדואר. עדיין לא קיבלתי תשובה. במקביל פתחתי דיספיוט בפייפאל כי עברו כמעט 45 ימים מביצוע העסקה. הם לא הגיבו בכלל, לא באימייל, לא בפייפאל, ברור לי שאני מקדמת את הדיספיוט ל-claim בתקווה שאנשי פייפאל יחליטו להחזיר לי את הכסף. ועכשיו לשאלה (תודה למי ששרדה עד עכשיו) - האם יש עוד משהו שאני יכולה לעשות שיעלה את סיכויי לקבל את הכסף בחזרה? האם נשמע לכן ריאלי שבכלל יוחזר לי הכסף? תודה מראש