יש למישהי נסיון עם paypal claims?

../images/Emo32.gif יש למישהי נסיון עם paypal claims?

לפני כמעט חודשיים הזמנתי חבילה מאתר אמריקאי שמוכר איפור. יומיים אח"כ קיבלתי אימייל שהיא נשלחה, מאז ועד היום אין לה זכר. פניתי לשירות הלקוחות של האתר שהחזירו לי תשובה בנוסח "חכי עוד קצת" ו-"היית צריכה להוסיף כסף על משלוח אחר". חשבתי שאולי החבילה מתעכבת במכס או משהו כזה, אז מילאתי שאילתא באתר הדואר, מסתבר שהיא בכלל לא בארץ. שלחתי להם אימייל נוסף לפני שבועיים, הסברתי שמעולם לא היתה לי בעיה עם חבילות שנשלחו ב-USPS, יתרה מזאת - חבילות שהזמנתי יותר מחודש אחרי שהזמנתי אצלם כבר הגיעו ורק החבילה שלהם כנראה אבדה בדואר. עדיין לא קיבלתי תשובה. במקביל פתחתי דיספיוט בפייפאל כי עברו כמעט 45 ימים מביצוע העסקה. הם לא הגיבו בכלל, לא באימייל, לא בפייפאל, ברור לי שאני מקדמת את הדיספיוט ל-claim בתקווה שאנשי פייפאל יחליטו להחזיר לי את הכסף. ועכשיו לשאלה (תודה למי ששרדה עד עכשיו) - האם יש עוד משהו שאני יכולה לעשות שיעלה את סיכויי לקבל את הכסף בחזרה? האם נשמע לכן ריאלי שבכלל יוחזר לי הכסף? תודה מראש
 
היי

אני חושבת שזה לא קשור לפיי פאל, פיי פאל בעצם זה רק צורת תשלום באינטרנט (שילמתי המון פעמיים ממנו) - כמו שיש לך ויזה, דרכה יש שיתוף עם האתר שקנית ממנו את המוצר - האיפור עם פיי פאל. בנוסף לגבי הפיי פאל, כשפתחת אצלהם חשבון קחי בחשבון שהסכמת להסכם שלהם, שהם שומרים את הנתונים שלך בסודיות כמובן ונותנים לך שירות תשלום מאצלם, ככה שאת לא יכולה לעשות להם כלום, יש לך התחייבות אליהם. מי שהאשם פה בעצם זה האתר איפור שלא שלח בדיוק בזמן ולא התייחס לזה ברצינות, כנראה הייתה פשלה. או שאני אקח את זה יותר רחוק, אולי הם לא שולחים לארץ או שנעשה איזה שהיא טעות שהם ניסו לשלוח את זה בארה"ב וכנראה זה לא יצא מארה"ב בכלל, שוב כנראה פשלה שלהם, אליהם את צריכה לפנות במייל מסודר על זה שלא קיבלת בכלל את הסחורה ואת דורשת את הכסף שלך בחזרה, במידה והם לא מתכוונים לענות לך בכלל - אולי רימו אותך, אם הם יענו ולא יענו לך על הדרישה של להחזיר את הכסף - תצטרכי לבדוק כמה הם כן יכולים להחזיר ואני בספק אם בכלל. בהצלחה מותק ואני מאוד מקווה שזה סכום קטן של כסף כי אחרת זה ממש יבאס. אגב אם זה באמת רמאות, תלמדי להבא להזמין מאתרים אמינים שאחרים הזמינו גם וראית את הסחורה במו עינייך. (קחי את מה שאמרתי בהבנה ובכיף, אל תכעסי עליי
)
 
תודה על התגובה ../images/Emo24.gif

אבל אני חושבת שלא הבנת אותי... אני לא באה בטענות לפייפאל, להיפך - בגלל ששילמתי דרכם ולא ישירות דרך כרטיס האשראי שלי, יש לי אפשרות לפתוח dispute ובמקרה הצורך להחריף אותו לכדי claim. במצב של דיספיוט נפתח חלון בו אמור להתנהל דו שיח בין הקונה והמוכר במשך 3 שבועות, מתוך מטרה לפתור את אי שביעות הרצון. אם העניין נפתר, מה טוב - סוגרים את הדיספיוט, אבל אם לא - יש לך אפשרות להחריף את זה ל-claim, מצב בו יש בחינה ע"י צד שלישי (פייפאל) של היסטוריית ההודעות בחלון הדיספיוט והכרעה לטובת אחד הצדדים. וכן, פייפאל יכולים לקחת כסף מהחשבון של המוכר ולזכות את הקונה, במידה וכך הוחלט. לגבי האתר עצמו - זו אמנם פעם ראשונה שאני מזמינה משם, אבל נברתי ברשת ומצאתי שלל המלצות של בנות שהיו סופר מרוצות ממנו, כולל כמה בנות בפורום איפור השכן. אין לי ספק שהחבילה נשלחה ולא עובדים עליי - יש לי מספר חבילה של USPS ולפי האתר שלהם החבילה יצאה מארה"ב 3 ימים לאחר שהזמנתי (אין המשך מעקב מעבר לזה). זה כנראה אחד המקרים הנדירים שחבילה פשוט הלכה לאיבוד בדרך, קורה. מה שמרגיז אותי זה חוסר היחס מצד שירות הלקוחות של האתר, הם אמורים לדעת להתמודד גם עם מקרים כאלה. אולי אני לקוחה ישראלית טיפוסית שחושבת שהכל מגיע לי, אבל הייתי מצפה במינימום שינסו למלא טופס שאילתא באתר USPS (כמו שאני עשיתי עם הדואר) כדי לברר האם שאר המשלוח, בו נכללה החבילה שלי, אכן הגיע ליעדו. שלא לדבר על החזרת הכסף/שליחת חבילה נוספת ללא תשלום שאתרים אחרים עושים בלי להניד עפעף... זה כולה חבילה של 25$ ככה שבאמת בקטנה, אבל אם יש אפשרות שאולי יחזירו לי את הכסף, מה אכפת לי לנסות? אני רק מקווה שיבואו לקראתי...
 
אין בעד מה!

אז באמת לא הבנתי אותך, ועכשיו אני כן מבינה
באמת שווה שתנסי את מזלך להחזיר את הכסף, ממש בהצלחה!!! וזה בהחלט מרגיז שמתנהגים ככה ובחיים אל תגידי כזה דבר שאת לקוחה ישראלית טיפוסית, תעמדי על שלך, שילמת ממיטב כספך, זו חוצפה מצידם!
 

sheffys1

New member
מה שיקרה זה דבר כזה

ברגע שתעבירי את הדיספיוט ל - claim למוכר יש זמן קצוב (אני לא זוכרת אם שבוע או 10 ימים) להגיב. במידה והוא לא יגיב לפיי-פאל (וממה שאת מתארת, קשה לי להאמין שהוא יגיב), את מקבלת זיכוי באופן אוטומטי על מלוא סכום הרכישה. שיהיה בהצלחה!
 
תודה רבה! ממש עודדת אותי!

נחכה עוד כמה ימים שלא יגידו שלא ניסיתי, ואז אני אעביר את זה ל-claim... שוב תודה!
 

sheffys1

New member
אין לך מה לחכות

חבל על כל יום שעובר והכסף שלך אצלם...
 

lilo4

New member
ממה שאני יודעת

כרגע את במצב שבו המוכר לא מגיב. גם אני ממליצה להעלות לCLAIM. פייפאל יתנו למוכר זמן להגיב ולהציג אישורי שליחה. אם הוא שלח את המכתב בדואר רשום+ מס' מעקב הוא צריך להציג את המס' בפניהם, והם מבחינתם יחפשו מידע על החבילה באתר של שירות הדואר האמריקאי. במידה ואין לו מס' מעקב, כמעט באופן אוטומטי מבחינת פייפאל אין אישור על המשלוח ואת זוכה בכסף.
 
למעלה