לא בדיוק תלת

dj brick city

New member
../images/Emo32.gif לא בדיוק תלת

אבל מי שמעוניין להשתמש ציירתי טקסטורה של עין בפוטושופ
 

RLM

New member
נחמד. אבל

תמחק את הברק של התאורה. טקסטסטורה טובה היא נטולת כל השפעה של תאורה.. כמו ברק כזה, או חלקים יותר כהים בגלל תאורה וכו'. הדברים האלה צריכים להיווצר ברינדור. תחשוב לדוגמא שתשתמש בזה, ובסוף מקור האור יבוא ממקום אחר, אז יהיו שני ריבועים של השתקפות על העין, שיסתרו אחד את השני, מבין?
 
כמה הערות

כמו שנאמר קודם,הטקסטורה צריכה להיות מורכבת מכמה מפות ולא מפה אחת שכוללת בתוכה נוסף על הבעים גם תכונות פיסיקלית אחרות כמו ברק מאחר ואלו תלויות בפרמטרים של הסביבה.הטקסטורה עצמה מאוד לא מדוייקת בכדי לשקף עין ריאליסטית. אני לא מכיר צורה של קשתית כזו בעין של ייצור חי. השוליים של הקשתית גם הם לא נכונים- הם מהווים תפר בין הריקמה של הקשתית לבין גלגל העין ואין בו כלי דם נראים. גם המעבר מתוך הקשתית לשוליים איננו נכון. אני מצרף כאן טקסטורה שהכנתי בעבר (את הקשתית עשיתי לפי TOTORIAL שאני כבר לא זוכר את הלינק אליו העיקרון הוא פשוט- שימוש בפילטר של רעש על גרדיאנט ואז "מריחה" של הרעש). באופן כללי כיום אני עובד אחרת בטיקסטור של עיניים- אני מכין את גלגל העין, הקשתית והעדשה כאובייקטים נפרדים ומטקסטר כל אחד מהם בנפרד.
 
BUMP

ושוב- אני ממליץ בחום להשתמש במפות נפרדות לקשתית ולגלגל הין. אני למשל עשיתי אנימציה של הורידים (בולטים יותר או פחות) שמתאפשרת על ידי הפרדת המפות
 
אופס

שלחתי BUMP של טקסטורה אחרת לעין אבל הרעיון אני מניח הוא ברור- הבלטה של כלי דם גדולים וגרימה לכלי דם קטנים להראות שקועים בתוך הלבן של העין
 

dj brick city

New member
לא ניסיתי להכין עין ריאליסטית של

ייצור קיים אלא ההפך עין מיוחדת שלא קיימת. הנסיון היה יותר ללמוד כלים של פוטושופ מאשר להתמקד בעין ראליסטית אבל לקחתי לצומת ליבי את ההערות שלך רובי לגבי עין ראליסטית
 

eldarinn

New member
גם לא בדיוק מציאותי

עד כמה שאני זוכר החלק המרכזי (AKA: אישון) בדרך כלל קרוב לצבע לבן לא?
 

אוטולנג

New member
העין הכי ריאליסטית שעשיתי

את הטקסטורה בשביל הקשתית (החלק הצבעוני) השגתי למשעשה ע"י צילום של העין שלי - זה לקח כמה פלאשים מעוורים ישר לתוך האישון :) אתם יכולים להוריד את הטקסטורה. כל השאר זה טקסטורות פרוצדורליות לבלנדר.
 
למעלה