../images/Emo32.gif שודדת! (או אתנחתא קומית)
על רקע הפרסומות, שבהן מצלמים ירקות נופלים ב-slow motion אל תוך סיר אל-חלד מבריק שלא ראה סקוטש-ברייט מימיו (אחרי שדואגים להגביר את הסטורציה כדי שיהיה "קצת צבע") כדי לעודד את הקהל ההיי-טקי שזה בדיוק מה שמתאים למטבח הנירוסטה החדש שקנה (ראו: טעים לגלות את ההבדל): על רקע פרסומות אחרות, מצויינות, שלא מפחדות להראות את המוצר א-לה-נטור, בדיוק כמו שהוא ובלי יומרות (ראו: מיאו חתולה): על רקע פרסומות ששוכחות בכלל מהמוצר ובוחרות למכור דווקא ערכים (ראו: הגבינה עם הבית): הנה פרסומת צרפתית גאונית (בעיני) מתוך סדרה שמצליחה למכור גסטרונומיה באריזת קרטון מעוצבת. הכירו את ברטה, ז'אן ומאריה. שלוש נשים מאזור Bigouden בצרפת, שמוכיחות שאפשר למכור גסטרונומיה גם בכובע מסורתי ובלי שיניים. לצערי אני לא מבין חלק מהשיחה אבל ככה זה נשמע בתרגום לא מילולי:
ז'אן ומאריה רוקחות רוטב במטבח ז'אן: "ממממ... זה מריח מצויין הלימון עם העירית" מאריה (מערבבת): "אני מוסיפה מעט קרם פרש (במגע האישי שלי) והרוטב מוכן" ז'אן: "שששש... הם יכולים לשמוע אותנו" ברטה: נכנסת ושואלת שאלה שאני עדיין מנסה לפענח מהי. ז'אן(משתיקה את ברטה): "שששש... טיפיאק יגנבו את המתכון שלנו לרוטב חמאה-לימון" ברטה (מציגה את הרוטב כבר באריזה): "מ-א-ו-ח-ר מ-ד-י-!" ז'אן ומאריה: "שודדת!!!" קריינית: "טיפיאק! הכל טמון במתכון!" (ואולי הן בכלל אומרות "שודדים!!!" כי לשודדת ולשודדים הגייה דומה בצרפתית)
עכשיו לכו תוכיחו שזה לא גורמה
על רקע הפרסומות, שבהן מצלמים ירקות נופלים ב-slow motion אל תוך סיר אל-חלד מבריק שלא ראה סקוטש-ברייט מימיו (אחרי שדואגים להגביר את הסטורציה כדי שיהיה "קצת צבע") כדי לעודד את הקהל ההיי-טקי שזה בדיוק מה שמתאים למטבח הנירוסטה החדש שקנה (ראו: טעים לגלות את ההבדל): על רקע פרסומות אחרות, מצויינות, שלא מפחדות להראות את המוצר א-לה-נטור, בדיוק כמו שהוא ובלי יומרות (ראו: מיאו חתולה): על רקע פרסומות ששוכחות בכלל מהמוצר ובוחרות למכור דווקא ערכים (ראו: הגבינה עם הבית): הנה פרסומת צרפתית גאונית (בעיני) מתוך סדרה שמצליחה למכור גסטרונומיה באריזת קרטון מעוצבת. הכירו את ברטה, ז'אן ומאריה. שלוש נשים מאזור Bigouden בצרפת, שמוכיחות שאפשר למכור גסטרונומיה גם בכובע מסורתי ובלי שיניים. לצערי אני לא מבין חלק מהשיחה אבל ככה זה נשמע בתרגום לא מילולי: