מהוד השרון לת"א-פ"ת, העיקר מדרכה.
אני חייבת להגיע ממרכז הוד השרון לפתח תקווה כל שבוע. בגלל שאין לי מספיק כסף לאוטובוס, אז אני נוסעת באופניים. כשאני נוסעת מהוד השרון לפתח תקווה (ובחזרה), אז אני נוסעת בכביש שמוביל ממרכז הוד השרון (נקרא "דרך רמתיים") והוא כביש ישר וסואן כשהסוף שלו הוא מרכז חביב והוא ממשיך והופך לרחוב "אבן ספיר" בפתח תקווה. בכביש הזה שבין הוד השרון ועד רחוב אבן ספיר, אין מדרכה ואין מסלול לאופניים. אני נוסעת עם האופניים צמוד לקיר המעקה של הכביש, ותמיד מכוניות כמעט דורסות אותי. אני מעדיפה לעשות דרך ארוכה יותר כדי לא להסתכן ולא לעבור יותר בכביש הסואן הזה, ולכן אני שואלת האם יש חיבור בין הוד השרון לעיר סמוכה להוד השרון שהכביש המחבר בינה להוד השרון מכיל מדרכה ? האם יש דרך להגיע מהוד השרון לפתח תקווה באמצעות דרכים שיש בהם מדרכות ? אם הייתי יודעת על דרך שמחברת את הוד השרון לכפר סבא ומכילה מדרכה שאפשר מכפר סבא להגיע לרעננה (עם מדרכה) ואז מרעננה להגיע לרמת השרון (עם מדרכה) ומרמת השרון להגיע לתל אביב אז הייתי מעדיפה לעשות את הדרך הארוכה הזאת מאשר להסתכן בכביש שמתחבר בין פתח תקווה להוד השרון. אשמח להצעה לדרכים שבין הוד השרון לערים אחרות שמובילות לפתח תקווה, - כל הדרכים שכן מכילות מדרכה. מה המשמעות המשפטית של מצב שבו אין תוכנית מאושרת למעבר הולכי רגל בטוח ומסודר בין עיר לעיר ? מה השיקולי המדיניות המשפטיים מצפים מציבור אנשים כמוני שלא נותרה בידם הברירה (מסיבה כלכלית) אלא לעבור בין עיר לעיר ברגל/באופניים, כאשר הדין תומך בחוקיות אישור תוכניות לדרכים בינעירוניות שלא מתחשבות בציבור אנשים שאין להם ברירה כמוני ?