../images/Emo45.gif אני תמיד בעד מצתרפות חדשות

למועדון
אל תסתפקי בחשק - קחי יוזמה
לא תאמיני איזה כיף זה.
 
מעבר לעניין רכיבת נשים לכשעצמו

, בכל שבירת מסגרת אני רואה ברכה. ואני מתייחס למסגרות סתמיות הקיימות רק משום שהן קיימות ולא להגבלות בעלות תועלת אמיתית. מזה זמן שחשבתי, שהלגיטמציה להומוסקסואליות לדוגמה, משרתת אותנו שאיננו רוצים להוליד. כיוון שאם לגיטימי להיות הומו או לסבית, אמור להיות לגיטימי גם לרצות להמנע מהולדה. * ואגב רכיבת נשים, בתלמוד פסחים דף ג עמוד א כתוב: "תניא דבי רבי ישמעאל לעולם יספר אדם בלשון נקיה שהרי בזב קראו מרכב ובאשה קראו מושב ואומר (איוב טו) ותבחר לשון ערומים ואומר (איוב לג) ודעת שפתי ברור מללו מאי ואומר וכי תימא הני מילי בדאורייתא אבל בדרבנן לא תא שמע ואומר ותבחר לשון ערומים וכי תימא הני מילי בדרבנן אבל במילי דעלמא לא ואומר ודעת שפתי ברור מללו ובאשה לא כתיב בה מרכב והכתיב (בראשית כד) ותקם רבקה ונערותיה ותרכבנה על הגמלים התם משום ביעתותא דגמלים אורחא היא..." הקטע הזה אינו כוס התה שלי. אך הבאתי אותו להרחבת היריעה.
 
זאת בדיוק הסיבה שחשבתי שזה מתאים

דוקא לפורום הזה - לא משום עניין האופנוענות, אלא משום השיח על נשים השוברות מסגרות. יש בכתבה הרבה דברים שהנשים כאן (ואולי גם הגברים) יזדהו איתם, גם אם אינן רוכבות על אופנוע. אני מסכימה איתך בנושא ההומוסקסואליות - אכן הלגיטימציה שהם לחמו עליה משרתת גם אותנו כנשים (וגברים) שלא רוצים להוליד. יש לי יכולת מסויימת להבין את שפת התלמוד, אבל הציטוט שהבאת היה לצערי מעבר ליכולתי. אשמח לקבל כמה רמזים.
 
רמזים [בעובי של פיל ../images/Emo13.gif]

תניא דבי רבי ישמעאל [הקטע הבא הוא ברייתא - שאלו דברי התנאים שנותרו מחוץ לשישה סדרי משנה, ברייתא לשון בר לשון חוץ - של התנא רבי ישמעאל]: לעולם יספר אדם בלשון נקיה [ולומדים זאת מהלכות טומאה שנאמרו בתורה לגבי זב, (מהו זב ראו ברמבם)] שהרי בזב קראו מרכב ובאשה קראו מושב [ומשינוי לשון התורה, שבאשה אינה נוקטת לשון מרכב, נלמד שזהו מפני שמרכב אינו לשון נקיה לומר בהקשר של אשה ושראוי להמנע משימוש בשפה שאינה נקייה] ואומר (איוב טו) ותבחר לשון ערומים ואומר (איוב לג) ודעת שפתי ברור מללו [עד כאן הביא רבי ישמעאל שלושה מקורות מהתנ"ך, שמהן לומדים על חשיבות השימוש בשפה נקייה] מאי ואומר [? נשאלת השאלה, מה מוסיפים המקורות השני והשלישי? מדוע לא די במקור אחד ללימוד חשיבות השימוש בלשון נקייה?]. [וכאן באה התשובה:] וכי תימא [וכי תחשוב] הני מילי [אלו הדברים, בעניין השימוש בלשון נקייה] בדאורייתא [בדברי התורה שבכתב] אבל בדרבנן לא [אבל בדברי רבנן, שאלו חז"ל, אין מדובר]. תא [בוא] שמע [ולמד] ואומר ותבחר לשון ערומים וכי תימא הני מילי בדרבנן אבל במילי דעלמא לא [אבל בדברי העולם, שאינם דברי קודש של רבנן, אין מדובר] ואומר ודעת שפתי ברור מללו. ובאשה לא כתיב בה מרכב [? כאן ממשיך דיון ארוך בלה בלה בלה...] והכתיב [והרי כתוב בתורה:] (בראשית כד) ותקם רבקה ונערותיה ותרכבנה על הגמלים [? אם כן אנו רואים שגם באשה כותבים לשון מרכב ?] [והתשובה היא:] התם [שם] משום ביעתותא [משום ביעות שזהו פחד] דגמלים [של הגמלים] אורחא [דרך ראוייה] היא..." ואגב, הקטע שהבאתי הוא ציטוט קצר מאד מהגמרא. הדיון שם מתנהל על כמעט דף שלם.
 
ראית פעם פיל מתחבא מאחורי ../images/Emo39.gif?

הפילים שלך הספיקו לי בקושי, אבל הבנתי את הכוונה. ואם הקישור בין אישה לרכיבה נחשב לגסות רוח, אז... שיזדיינו כל הבני זונות השרמוטות, מזדיינים בתחת כולם, על הזין שאין לי, וכולם יכולים לנשק לי בתחת - אני רוכבת וזהו !
פעם בשנה מותר גם לי לדבר גסויות לא?
 
באמצעות שימוש בזגוגיות

[מקטנת ומגדלת]... |אייקון של ידיים מכסות את האזניים| [ואגב גם בדיון בגמרא על עניין הלשון הנקיה, מוזכרים בדרך, כל המילים אותן ראוי שלא להזכיר (שוב ידיים על האזניים) לדבריהם.]
 
למעלה