איפה באמת הצרכן הישראלי נדפק!
שלום ויום טוב לכולם,אני יודע שאולי הנושא קצת לא שייך לפורום אך אני מוצא בזאת מעשה שיואיל לצרכן בישראל מהיום והלאה. אני חייל שמלאו לו 20 וכמו כל בן אדם שמאמין בזכויות יוצרים החלטתי בחודש אוגוסט להשכיר סרט מכיוון שאין לי כסף לקנות סרטים כמו פעם משרת בגלל השירות שלי למדינה. ניגשתי לוידיאומט ואחרי תהליך ארוך ומייגע (התקשרות במודם במשך איזה 5 דקות לוודא ויזה...הגבלת זמן של איזה 10 שניות בין כפתור לכפתור וסידור לא נוח של תמונות הסרטים נתן לי את התענוג לחזור על התהליך 3 פעמים) לקחתי את הסרט סוף סוף הביתה בידיעה שחסכתי 80 שקלים על דיוידי ובכל זאת שילמתי ליוצרים. הסרט היה סבבה לחלוטין וממש נהניתי ואני ממליץ באמת לכולכם לראות את "כרוניקה של אקדח",לאחר החזרה של הסרט הלכתי מאושר לבסיס עם חסכונות שסוף סוף הצלחתי לשים בצד במשך החודש לקראת יום הולדתי ה-20 שחל באוקטובר. אוגוסט נגמר,ספטמבר עבר ונצבר לי בדיוק הסכום הרצוי של הכסף אני ניגש לכספומט למשוך את כל הסכום ומגלה שיש עדיין סכום חסר,כמו כל בן אדם מסודר בדקתי את הפירוט של הוויזה וכשהוא הגיע... גיליתי שבלוקבאסטר לקחו לעצמם את החירות לקנוס אותי ב300 ש"ח חודשיים (לא חודש כנהוג אחרי ביצוע כל עסקה..) אחרי שהחזרתי את הסרט. התקשרתי מהר לתקן את האי הבנה בהנחה שאקבל יחס טוב במוקד שירות לצרכן שכן בלוקבאסטר מתהדרת בכך שהיא רשת אמריקאית (שבה הלקוח תמיד צודק ויחס החברה מקדש את שביעות רצונו של הלקוח) אך בעצם הסתבר לי שהיא עובדת בסטנדרטיים חאפרים של "לקחתי את הכסף מה יש לי לדבר איתך עכשיו? תגיד תודה שאני בכלל עונה לך" נאמר לי ש"חובת ההוכחה היא עליך","הטעות לא אצלנו היא אצלך" ו"אני בכלל לא רוצה להתווכח על זה" אמירות שלא היו מתקבלות אם היו מפחדים מכוחו של הצרכן בישראל. מספר שאלות לסיום: *מודע חויב חשבוני לא אחרי חודש אלא אחרי חודשיים? האם ניסו להשחיל את ה300 ש"ח האלה לאנשים שמבצעים הרבה עסקאות בויזה ולא בודקים את הפירוט טוב טוב? *מדוע זה נעשה בשקט על דפי החשבון ולא הודיעו לי טלפונית? *מי קבע שהטכנאי יכול להעיד לחברה שלא היה דיסק בקופסא? האם מבקשים ממנו תעודת יושר ועושים לו ביוקורות פתע לוודא שהוא לא לוקח את הדיסק לצרכיו האיישים ומדווח אחרת *מדוע בלוקבאסטר שפועלת כסניף ישראלי של הרשת האמריקאית אינו ביטל את הקנסות כמו בארה"ב? האם הוא לא מעריך מספיק את הלקוחות בארץ? *מדוע שבלוקבאסטר ייצפו לשגשוג עם יחס כזה מזלזל שלא מגיע לצרכן הישראלי שמשלם בהשוואה לכל השכרה גם יותר מהצרכן האמריקאי,ושלא נשתמש בתוכנות שיתוף קבצים פיראטיות? אני קורא לכל מי שחשוב לו ורוצה שבאמת יעריכו את הצרכן הישראלי (גם החברות הגדולות שחושבות שעושות לנו טובה שמתקיימות בארץ ובעצם הן צריכות להגיד לנו תודה על כל שקל בדיוק כמו על כל דולר) לשלוח מכתב זה ל3 חברים שלו במייל או לפרסם בפורומים אחרים,לפרסם מעל דפי פורום זה תגובה אחת בלבד וזהו,זה כל מה שנדרש בשביל להתחיל בשינוי. תודה שקראתם את מכתבי, הדברים הקטנים האלה מציקים לכל אחד וחייבים לשנות.