נירית רותם
New member
אלדד אדר בחייך 2
רק ינציחו את המעבר הזה - וואלה אתה צודק. ובגלל הספקולציה הזאת חיי הנוסעים בו ובריאותם ימשיכו להיות בסכנה. לפי מה שאתה מציג כאן גם בפתרון של הכביש החילופי אתם לא עוזרים והכל בגלל שער. רחוב הולנדי צר ומתעקל שיוכלו ליסוע בו ב- 10 קמ"ש כך שיהיה בטיחותי ויהווה "מסננת" לאלו שרוצים לצאת דרך לפיד מספיק טוב? או פתרונות אחרים יותר יצירתיים ? בוודאי שלא. בגלל ,שוב תסלח לי על הבוטות, שמישהו פה תופס טרמפ על הבעיות האמיתיות כדי להשיג הפרדה מוחלטת בין לפיד וכפר אורנים מסיבות לא ענייניות. אני כבר הצעתי לאי אלו מהוועד שלנו להפסיק את ההתנגדות לסגירת השער. לא להסכים ולא להתנגד - פשוט להתנער. לדעתי הוועד שלנו עושה בעניין זה את העבודה של רוב התושבים בשני הישובים שחושבים שסגירת המעבר מיותרת לחלוטין ולכל הבעיות שהמעבר הזה יוצר אפשר להציע פתרונות מצויינים. אתה יכול לחזור שוב ושוב על המספרים אבל לא תשנה את האמת - 1250 יח דיור סה"כ. אני בטוחה שמושי יוכל להראות לך את כל המיסמכים.
רק ינציחו את המעבר הזה - וואלה אתה צודק. ובגלל הספקולציה הזאת חיי הנוסעים בו ובריאותם ימשיכו להיות בסכנה. לפי מה שאתה מציג כאן גם בפתרון של הכביש החילופי אתם לא עוזרים והכל בגלל שער. רחוב הולנדי צר ומתעקל שיוכלו ליסוע בו ב- 10 קמ"ש כך שיהיה בטיחותי ויהווה "מסננת" לאלו שרוצים לצאת דרך לפיד מספיק טוב? או פתרונות אחרים יותר יצירתיים ? בוודאי שלא. בגלל ,שוב תסלח לי על הבוטות, שמישהו פה תופס טרמפ על הבעיות האמיתיות כדי להשיג הפרדה מוחלטת בין לפיד וכפר אורנים מסיבות לא ענייניות. אני כבר הצעתי לאי אלו מהוועד שלנו להפסיק את ההתנגדות לסגירת השער. לא להסכים ולא להתנגד - פשוט להתנער. לדעתי הוועד שלנו עושה בעניין זה את העבודה של רוב התושבים בשני הישובים שחושבים שסגירת המעבר מיותרת לחלוטין ולכל הבעיות שהמעבר הזה יוצר אפשר להציע פתרונות מצויינים. אתה יכול לחזור שוב ושוב על המספרים אבל לא תשנה את האמת - 1250 יח דיור סה"כ. אני בטוחה שמושי יוכל להראות לך את כל המיסמכים.