פסימיות
החייל
גלעד שליט
יותר

amirrohker

New member
לא צריך להיות צימחוני כדי לעזור לבלי חיים..

,ושאלה לי אלייך מאין את יודעת מה הבשר שלי עבר ? פתחתי שני שירשורים, בתקווה שמישהו יעשה כאן סדר וגם אצלי בראש : http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2131&MessageId=128643038 http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2131&MessageId=128643034 תקשיבי אני לא רוצה להישמע כאחד שמיתעלל או מזיק לחיות ,אך אתמול שראיתי את התמונות נגעלתי ואני אוכל לא רק בשר דברים טבעוניים לצורך העניין ,והיום החלטתי שאני לא אוכל ליד המחשב שאני לא יכנס בטעות לפורום
ויקיא
לכול עבר . אז לא אכלתי ליד המחשב ,אלא רחוק ממנו
ואז נזכרתי ב
שדיברנו עליהם ואכלתי אתמול
+התמונות המזויעות שבקישורים ,וכול זה רץ לי בראש,אני חייב להגיד לך ממש נגעלתי
ו אבללללל החלטתי..
שאני לא נכנע ל"סחטנות הרגשית,מצפונית "הזו ואזרתי אומץ רב ומצאתי את עצמי 10 שניות
מדבר ב
אל ,,,,,PLAY
. שיפודים בצלחת שהיו פעם
ואמרתי לו תוכי אתה טעים מה אני כבר יכול לעשות אני לא יודע מאיפה באת זה לא מעיין אותי בכלל, אני מטצער שהיית צריך למות אבל תעזוב אותי בשקט עכשיו אני רעב הב הב
כמו זאב הבהב
שאוהב
.....+++
STOP
:
,עדיין חדש .. עד הסיום הדגש מתאר את התקשור שלי עם
של
ועל מנת לחיות עם עצמי בשלום שה
לא נשרט ,אז שכנעתי את עצמי שרק ערכתי לו הלוייה...
 

אישעם

New member
לא צריך בכלל לעזור לבע"ח, רק לא לפגוע בהם

אבל אתה מקיים מחנות ריכוז לבע"ח. אונס את רצונותך. מתעלל, משלם לרוצחי בע"ח. אז בא תסביר לי את ההבדל בינך לבין אנסים, רוצחים, נאצים, בא תסביר לי מה ההבדל. אני לא אומר שאתה כמוהם אם אתה לא מודע למעשיך ולכך שאפשר בלי אכילה מהחי. אתה יודע שאפשר בלי אכילה מהחי ? אז למה אתה כזה ? למה אתה הורג כשאפשר בלי ? ואיך קוראים לסוג שלך ? הנורמאלים ?
 

amirrohker

New member
מה האשמות../images/Emo88.gif הללו בכלל../images/Emo35.gif../images/Emo2.gif

שוב ,בוא נצא מנקודת הנחה שה
דופלקס
המלכותי של התרנגולות שהזכרתי נמצא בתוךמשק פרטי שקניתי ומטפל בהן יותר טוב ממני אפילו, אז אולי
תסכים
.....
שאני יכאל מין ה
של התרנגולות
בלי שתאשים אותי בפשעים נגד
האנושות
 

אישעם

New member
מה לא נכון בהאשמות ? אתה רואה שאתה בורח ?

לא עונה, מתחמק. אני עניתי למה ששאלת כבר. לא ניתן לנצל בע"ח מבלי לפגוע בהם. מה שאתה מציע זה מה שעושים כשפוגעים בהם, מתיחסים אליהם כלמכונת יצור. לקיחת הביצים מהעבדים שלך, היא גרימה למותם בטרם עת. אתה תקח להן חלבונים וסידן עד שגופן יתמוטט והן יחיו שנה במקום 20 כמו בטבע. כך עושים גם כיום. אתה לא תהיה מוכן לגדל תרנגולת מהטבע שאינה משובח גנטית ומעוותת, כי כזו מיצרת רק 20 ביצים ולא 300 כמו המעוותות. איך מעוותים ? עושים את המ שאתה מבקש, לוקחים להן ביצים. הסברתי יותר מפורט למעלה וזה לא כל המידע. כי אני פשוט לא מאמין לך שאם תתיחס לתרנגולת כמו שהנאצים התיחסו ליהודים (שזה בדיוק מה שאתה מבקש), אז תפסיק לאכול בשר ובכך תסתכם הפגיעה שלך בהן. אני לא מאמין לך שתסתפק בניצול תרנגולת אחת בחצר שלך. אבל עזוב, בא נגיד שאם כל המגע שלך עם בע"ח יהיה מניצול תרנגולת אחת בחצר אז נדבר שוב ואגיד לך איך אתה חסר מוסר.
 

amirrohker

New member
אסור לאכול יותר ../images/Emo84.gif../images/Emo84.gif../images/Emo84.gif ביצים בשבוע

כך שלול אמור להספיק לי .... חוץ מזה ,כתב אישום רציני כתבת פה למעלה....
 
כמו שכבר מעיין ענתה לך

אם תהיה טבעוני ממש לא תצטרך להתקיים מנבטים בלבד. אני טבעונית ומכוון שאני פעילה באנונימוס גם יש לי חברה טבעונית גדולה ויש המון מה לאכול המון המון אוכל טעים המון מגוון... לא מזמן היה המיטטאווט שהוא להוכיח לאנשים שיש המון אוכל טבעוני לאכול ע"י חלוקת אוכל טבעוני. היה מוצלח ביותר!!!! מעיין כבר הפנתה אותך לאתר הצמחונות של אנונימוס, השופע מידע תזונתי ומתכונים טעימים מאוד! יש אתרים ומתכונים רבים, יש ספרי בישול טבעוניים (כמו ה"טופו" למשל) יש את המסעדת בעלת 2 סניפים בת"א: "הבודהה בורגר" בה כל האוכל הוא טבעוני ויש תפריט ענק ענק ומגוון ענק של אוכל מכל סוג וקינוחים והכל טבעוני וטעים ביותר. בתאבון!
 

amirrohker

New member
../images/Emo127.gif..נכון, לא חסר אוכל ../images/Emo71.gifטעים ../images/Emo71.gif../images/Emo27.gif..

סופר לולה אני לא מבין מדוע יש לאדם מניע להיות טבעוני?
 
מניע?

זה לא מניע! זה דרך חיים נחמדה ביותר המונעת סבל רב של המון המון המון ייצורים חיים. כשרואים שיש המון אוכל, שזה הרבה יותר בריא (בניגוד לכל המיתוסים) ושזה לא פוגע באופן אכזרי בייצורים חיים, אז זה מספיק בשביל להיות טבעוני. יש אנשים שהם טבעונים מסיבות בריאותיות, וה"מניע" שלהם הוא להיות בריאים יותר. מקווה שעניתי על שאלתיך
 

amirrohker

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif..נכון לא חסר מה לאכול ,יש הרבה דברים

דברים טעימים
.
אז מה שלמדתי מכאן שלהיות טבעוני זו דרך 1 למנוע סבל (שלא נדבר על רצח) של המון המון המון יצורים חיים , בנוסף לדרך חיים הנחמדה ,וסיבות בריאותיתיות ....זהו???
 

somebodddy

New member
בידיעות אחרונות יש כל יום

(חוץ מסופ``ש) יש סלוגן שנון תחת הכותרת ``סטיקר היום``. לפני הבחירות האחרונות היה שם סלוגן אחד - ``ליברמן - אני מאמין לו, וזה מפחיד אותי``. במבט לאחור גם זה לא נכון - ליברמן הוכיח שהוא יודע רק להתלהם, ולמרות כל הכח שהוא השיג ויתר על כל המצע שלו בשביל להיכנס לממשלה בתור שר חוץ, שם יוכל להתלהם עוד ולהרוס בשיטתיות את מעמדה של ישראל בעולם.
 

amirrohker

New member
תפקיד שר החוץ"תפור" על ליברמן !!שר החוץ מייצג

את :
ב..
והם צריכים לראות מנהיג חזק ,שישקף מדינה חזקה ,ולא ללמנות את ציפי ליבני ה
"רכוכית"
שתחלק אדמות חופשי ,תעשה שופינג בעולם ותכניס את האומה ללחץ . ואין שום דבר נגד נשים ,באותה תקופה לא הייתי מיתנגד שרוחמה אברהם תחליף אותה ... somebodddy: על איזה מעמד אתה מדבר ,המעמד של המדינה מאז 1991 על הפנים
כול איזה ארגון גרילה מעפאן מרשה לעצמו לתקוף ....
...את....
ישראל. הכבוד הלאומי
......
 

somebodddy

New member
שר החוץ הוא הדיפלומט הראשי של

המדינה, והדבר היחיד שליברמן יודע על דיפלומטיה זה שזה מתחיל באות דל``ת.
 

amirrohker

New member
../images/Emo128.gif../images/Emo31.gifאתה מבין יותר נכון../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo27.gif

לאיית אני מיתכוון ,בהתחשב בעובדה שנולדת כאן
 

NICKEL BACK

New member
ריח הלאומנות

כבר מצחין ב"מדינת היהודים". מספיק כבר עם הפולחן סביב גלעד שליט, הבבא שליט כבר יצא מכל החורים. יש מעל 2 מיליון מובטלים בארץ ישראל, שזו פצצת זמן מתקתקת, שיכולה להסעיר את הרחוב הישראלי, שגם ככה קורס וגוסס. אידאולוגית הלאומנות פולחן מהותי בציונות האשכנזית, שבעצם תמיד תעלה את דגל המיליטיריזם והלאומי על פני החברתי. שטיפת המח הציונית ממשיכה עוד מקום המדינה לפי אימרת משה דיין הנעוצה בנו. שליט הוא לא הבעיה מספר 1 של ישראל, זו דמוגוגיה של התקשורת ובעלי ההון, כדי להמשיך ולהשתיק את בעיית העוני והחברה בישראל, שקורסת וממשיכה בקצב הדרדרות בלתי הפיך ועציר. אז אתם סתם טוחנים מיים אם שליט יוחזר או לא, הבעיות כאן הרבה יותר מורכבות ומסובכות. ישראל כעת נמצאת בדהירה כמו ברכבת עם נהג שהוא לצערי שיכור ואין מי שיעצור אותו.
 

amirrohker

New member
בקיצור אתה מעודד מדינה של עצלנים,ששודדים את

ביטוח לאומי ואפילו לא שירתו ב
אתה בעצמך טוחן מים עם הציניות שלך :אלחנן טננבוים חזר, חטופי אנטבה חזרו ועוד מעט אתה מיתגיייס לצה"ל
(בעזרת בשם תיתקע באיזה וואדי ערה..
)ואז נכליל גם אותך...
בעסקת השבויים מעזה עם
גלעד שליט
. בכול מקרה ,מדינת
משחררת בכול מלחמה 400 שבויים תמורת שני יהודים ,אז לפחות תקבל קצת שכל ....
......
 

NICKEL BACK

New member
המצב מורכב יותר

אתה פשוט ממשיך את הלאומנות, והאמת לא היה איכפת לי גם לא להיות ישראלי ולקבל אזרחות זרה. ברגע שיהיה שלום עם הפלשתנאים ויהיו כאן 2 מדינות ל-2 עמים, אז תתעסק בביטוח הלאומי, שכמובן תופח בזכות מדיניות האי שיוויון של מדינת ישראל.
 
למעלה