../images/Emo4.gif../images/Emo49.gif
עכשיו זה רשמי: הרכבת נפרדה מרשות הנמלים: העובדים עוברים לחברה העצמאית ליאור ברון הושלם השלב האחרון בדרך להפרדת רכבת ישראל מרשות הנמלים והפיכתה לחברה ממשלתית עצמאית - מועצת רשות הנמלים והרכבות אישרה את העברת 1,500 עובדי הרכבת מרשות הנמלים לחברת הרכבת העצמאית, החל מ- 1 ביולי 2003. העובדים יהפכו רשמית לעובדי חברת הרכבת הממשלתית עם חתימת ההסכם הקיבוצי החדש בין רשות הנמלים, רכבת ישראל, נציגי העובדים בהסתדרות ומשרד האוצר. הפרדת הרכבת מרשות הנמלים והפיכתה לחברה ממשלתית עצמאית, היא צעד ראשון בדרך להפרטה. בתמורה להסכמתם לשינוי המבני יקבלו עובדי הרכבת בונוס מיוחד בסך של כ- 38 אלף שקל וכן תוספות שכר של עד 12%. במסגרת השינוי המבני, יפוטרו כ- 10%. מעובדי הרכבת (כ- 150 עובדים) רובם בתוכנית של פרישה מרצון ויציאה לפנסיה מוקדמת. כל מה שנשאר לנו זה רק לאחל
ולקוות לטוב
עכשיו זה רשמי: הרכבת נפרדה מרשות הנמלים: העובדים עוברים לחברה העצמאית ליאור ברון הושלם השלב האחרון בדרך להפרדת רכבת ישראל מרשות הנמלים והפיכתה לחברה ממשלתית עצמאית - מועצת רשות הנמלים והרכבות אישרה את העברת 1,500 עובדי הרכבת מרשות הנמלים לחברת הרכבת העצמאית, החל מ- 1 ביולי 2003. העובדים יהפכו רשמית לעובדי חברת הרכבת הממשלתית עם חתימת ההסכם הקיבוצי החדש בין רשות הנמלים, רכבת ישראל, נציגי העובדים בהסתדרות ומשרד האוצר. הפרדת הרכבת מרשות הנמלים והפיכתה לחברה ממשלתית עצמאית, היא צעד ראשון בדרך להפרטה. בתמורה להסכמתם לשינוי המבני יקבלו עובדי הרכבת בונוס מיוחד בסך של כ- 38 אלף שקל וכן תוספות שכר של עד 12%. במסגרת השינוי המבני, יפוטרו כ- 10%. מעובדי הרכבת (כ- 150 עובדים) רובם בתוכנית של פרישה מרצון ויציאה לפנסיה מוקדמת. כל מה שנשאר לנו זה רק לאחל