MiriOrit

New member
../images/Emo4.gif

אין לי כותרת...כי לא רציתי לכתוב בה - אני עצבנית! או אוף.. אבל אני ככה וזה מתסכל
אני עכשיו בעבודה וקורסת.. לא בגלל שיש הרבה עבודה אלא בגלל שזו שאני תלויה בה יצאה להפסקה של שעתיים!!! טוב, אני אסביר מההתחלה. בעבודה שלי אני עובדת המון עם המיילים ועם הטלפונים. אני מעבירה שאלות למשרד מקביל אלי (שיושב בקומה אחרת) והם מחזירים לי תשובות שאותם אני מחזירה לנציגי שירות לקוחות. אני תלויה במשרד המקביל לחלוטין. אני לא יכולה לתת תשובות בלעדיהם. לפני חודש היה לי לחץ על הבוקר ולא ענו לי מהמשרד למעלה במשך שעה והנציגים התקשרו ללא הפסקה בשביל תשובות. בשיחה שהייתה לי עם הבוס שלי אמרתי לו "מה אני אמורה לעשות במצב שכזה? אין לי תשובות לתת לנציגים ולמעלה לא עונים לי" אז הוא הלך לזאת שעשתה בוקר באותו יום ואמר לה שהתלוננתי עליה. (אין לנו אותם בוסים) בקיצור, למחרת היא באה וצרחה עלי שאני זבל של בנאדם שבשבילה אני
אחד גדול וכו'.. ומאז אנחנו לא מדברות. (רק אם צריך משהו בנושא עבודה כמובן) וככה הגענו להיום - שלחתי לזאת שלמעלה בשעה 16:00 מיילים והיא התחילה לענות רק בשעה 17:50! כמעט שעתיים אחרי שהתחלתי לשלוח לה מיילים. וזה שהיא ענתה אחרי שעתיים עולה לחברה לפחות 300-400 ש"ח!!! שלא לדבר על זה שהגעתי למצב של 50 מיילים שבד"כ אין יותר מ20 בבת אחת (אני מטפלת בממוצע ב500 מיילים ליום.. ולא יכולה לסבול כשהמייל מפוצץ) ואני לא יכולה להתלונן! זה כ"כ מתסכל אותי שפשוט אין לי מה לעשות בנידון והיא עושה מה שבא לה... זה שעובד איתה עונה תוך 10 ד' על המיילים והיא עובדת מאוד קשה בשביל להעיף אותו מהעבודה! היא אשכרה אוספת את הפשלות שהוא עושה והולכת עם זה לבוס שלה (ואני זבל של בנאדם.. כן?!) בקיצור, זה מאוד מתסכל... השעה 18:42 ועוד 15 ד' אנחנו שתינו הולכות הבייתה ונשארו עוד 8 מיילים ללא תשובות...
 
נו?

בסוף כל יום, לשלוח דוח לבוס שלך המכיל את האימיילים ששלחת והתשובות שקיבלת כולל השעה שענו לך. ככה יראו איך את עובדת, ואיזה שיתוף פעולה יש לך (וכמה חורים יש במערכת). בכלל, במקום לדבר/להתלונן על אנשים אחרים (שלהערכתי, תמיד מתפרש לא מדוייק) - צריך ללמוד להתלונן על העוּבדות. בשום פנים ואופן לא על האיש שגרם להן. העובדה היא ששעתיים ייבשו אותך. לך לא צריך להיות אכפת שההיא לוקחת חופשות באמצע העבודה - מה את יודעת? אולי היא מ**נת עם הבוס הגדול ומאוד 'נחוצה למערכת'? כל מה שאת רוצה הוא שיתקנו את הפער - מצידך, שישימו במקומה, כשהיא יוצאת להפסקות, מישהו אחר, לא? מה אכפת לך מי כותב לך תשובות באימייל? תמיד - אבל תמיד - מתלוננים על העניין ולא על האיש!!
 

MiriOrit

New member
כשהתלוננתי לא אמרתי לו שהיא הייתה

למעלה. רק אמרתי לו שלא קיבלתי תשובות במשך שעה וחצי והנציגים התקשרו ללא הפסקה... במקרה היא זאת שהייתה במשמרת (נו, טוב. לא במקרה כי השני עונה תוך 10 ד' ואין בעיות איתו בנושא הזה) אבל לגבי אתמול. שמרתי את המיילים שעלו לנו 200 ש"ח (בגלל שהיא לא ראתה אותם בזמן) ואני מתכוונת להעביר לו אותם.. מה גם שאני לא מתכוונת שה200 יהיו על חשבון הקופה שלנו אלא על חשבון הקופה שלה. וגם בגלל שהיא לא ענתה הנושא עבר למנהל מאוד בכיר בשירות לקוחות אבל לא ממני אלא מאחמ"ש שלא קיבל את התשובות בזמן - אז רוב הסיכויים שזה יטופל גם אם זה לא בא ממני.
 

sh53

New member
אפשר לבקש מהם להיכנס למיילים?

ולראות את שעת השליחה ואת שעת המענה? כמובן שלכתוב הכל באדיבות, בנימוס ועניינית - בלי נימה אישית, אלא עסקית נטו. את מוזמנת להעלות פה נוסח שאת רוצה להעביר ונשמח לעזור.
 

sh53

New member
מהממונים

שיעשו השוואה בין שעת משלוח המייל שלך לבין שעת המענה שלה. בטח המיילים נשמרים, לא?
 
אחלה

אז מה התלונה? שהיא ביצ'ית? ו??? שתישאר ביצ'ית. זו לא הבעיה שלך. עוד מעט בין כה וכה היא תהיה ביצ'ית בלי עבודה. בכלל - כשמתלוננים על מישהו שמתנהג לא בסדר - צריך לזכור במקביל שאת בסדר! ההתנהגות שלה לא קשורה אליך בשום פנים ואופן - אלא לאופי שלה ולדרך בה היא מנהלת את חייה. לא צריך להיכנס לזה ולתת לזה בכלל להפריע לך. אלו החיים שלה. כשהיא באה אליך ומדברת לא יפה - רק תסתכלי עליה מתנהגת כמו שהיא מתנהגת, אל תגידי כלום והמשיכי בעבודה שלך. בראש תגידי לעצמך "ההתנהגות שלה לא קשורה אלי". זהו. המשיכי להיות את עובדת טובה ולהתפרנס.
 

gesus

New member
אפשר לשאול במה את עובדת?

מה זו עבודה שעונים למיילים????
 
למעלה