לחצי צמיגים נקבעים גם ע"פ עוד...
כמה פרמטרים, חוץ מהוראות היצרן, כמו. משקל הרוכב - ככל שהרוכב יותר כבד הוא יאלץ לרכב עם יותר לחץ. סגנון רכיבה - ככל שסגנון הרכיבה יהיה יותר אגרסיבי וידרוש יותר אחיזה, כך יעדיף הרוכב להשתמש בלחץ יותר נמוך לטובת אחיזה יותר טובה. אבל עדיין צריך למצא את האיזון בין לחץ אויר נמוך מידי שיגרום לסנייק בייט, לבין לחץ גבוה מידי ולא יספק מספיק אחיזה. רוחב צמיג ועובי דופן - חשוב מאוד לדעת מה אופיו של הצמיג על מנת לדעת לאילו ביצועים לצפות ממנו. לדוגמה: יש צמיגי DH 4PLY שיכולים לעבור מסלולי DH אלימים מאוד, כשהם מכילים רק 10 PSI ואילו יש צמיגי 1PLY XC שיקרעו גם במסלולים פשוטים יחסית אפילו עם 30 PSI. אופי המסלול - במסלולים שמאופינים ברובם בדרכים כבושות, רוב הרוכבים יעדיפו לרכב עם לחץ גבוה יחסית ע"מ לקבל יכולת גלגול יותר גבוה. במסלולים טכניים ,לחץ למוך יחסית לטובת אחיזה יותר טובה. אני יודע שזה יותר מורכב ממה שחשבת בהתחלה אבל, זו הדרך להוציא את הביצועים הכי טובים מהצמיגים שלך. העצה הכי טובה בשבילך היא, שיטת הניסוי וטעיה. אם אתה שוקל סביב ה75ק"ג, נסה לנפח 35-45 ותראה איך מרגיש אם זה נראה רך מידי, נסה להוסיף עוד קצת. וכן הלאה והלאה. בסופו של דבר תגיע ללחץ המושלם בשבילך. כי לחץ אויר הוא דבר מאוד אינדיווידואלי. בהצלחה,