בוקר טוב

../images/Emo41.gif בוקר טוב ../images/Emo42.gif ../images/Emo41.gif ../images/Emo42.gif ../images/Emo41.gif

שלום, שלום ובוקר טוב: השבוע בשעה טובה מתחתנת נשיקונת ומתחתן גם החתן שלנו.. מזל טוב. הוספתי למטה 2 לינקים לאלבומי הזמנות ולחופות. אני מאוד מקווה שבהמשך אוכל להרחיב את מאגר המידע באופן שיחסוך לכולנו כאן חיפוש מסורבל. במהלך סוף השבוע הייתי חשופה למפרסם עקשן בתחום הצילום שהתעקש שהוא כאן רק על מנת לעזור... אני כמובן מנועה מלהרשות למפרסמים להיות כאן.. אך יש צדק בדבריו. לא פעם אנו נאלצים להתמודד עם שאלות טכניות בתחומים שונים שאין לנו מענה עליהם. מה שמחזיר אותי מייד לימיו הראשונים של פורום זה בו החלטנו לארח אנשי מקצוע מתחומים שונים שיתנו לנו מענה על שאלות אלו. מבטיחה לפעול בהקדם לשיפור בתחום זה. בינתיים יקירים: פנתה אליי ענבל ממתחתנים ברשת אשר עוזר לנו לא מעט בחלקים הויזואליים של האתר וכמוקר מידע ואינפורמציה ע-נ-ק-י. הם היו רוצים לקבל משוב אמיתי על: מה דעתכם על האתר, המחלקות השונות בו, כיצד הייתם רוצים לשפר שם ומה? מה חסר? ועוד כל מיני. עזרתכם לענבל תעזור גם לפורום שלנו מאוד.
 

שירי71

New member
הי אתי בוקר טוב גם לך

איך את עושה מעקב על כל האנשים שמתחתנים?! ולגבי ענבל : בעבר חשבתי שהאתר שלהם אחלה עדש קרו לי שם שני דברים לא נעימים הקשורים בפרסום ובאנטי: האחד הוא שנותנת שירותים התחזתה לכלה, והמליצה שם על נותן שירותים כל שהוא. כשהתבקשה לתת יותר פרטים היא לא נתה, רק חזרה כמו מנטרה על כך שאותו נותן שירותים מעולה ושהיא ככלה קיבלה שירות אצלו. פניתי אליה במייל וביקשתי עוד מידע (מאחת שאכן קיבלה שירות אצלו) ובתשובה הלקונית שקיבלתי גיליתי שהשולחת היא אותה נותנת שירותים, שאגב אותו נותן שירות מחלק כרטיסי ביקור שלה כשבאים אליו. זהו. אצלי שניהם סיימו את הקריירה. זה לא קורה כאן בפורום, כאן האנשים הם (לפחות עד כמה שידוע לי) לא מפרסמים ולא מתחזים אלא דמויות אמיתיות, לפורום הזה עבורי יש תחושה של בית ותחושה של מקום שאפשר לסמוך על הנאמר בו. דבר שני: ענבל לא אחת מוחקת בעצמה הודעות של אנשים לגבי מקומות, כאשר מדובר ב"השמצות" (עם או בלי מרכאות). כמו שמותר לתת המלצות חשוב לא פחות לספר דברים לא טובים על מקומות לא טובים אך הרושם שמתקבל הוא שבגלל שמתחתנים קשור ומתבסס על העיתון ועל המפרסמים באתר, אין ענבל מאפשרת תגובות שליליות ולעיתים גם בוטות אם השולח אינו מזדהה בשמו או במייל שלו. חבל, אפשר לחשוב שמי שכותב מייל כותב מייל אמיתי או שם אמיתי...וחשוב לדעתי שמשתתפי הפורום ידעו גם ממי יש להזהר והיכן יש מוקשים... הקיצר האתר של מתחתנים איבד מאמינותו ויש תחושה שהוא דואג למפרסמים בו ולא למשתתפים בפורום. זהו. הפורום כאן - אחלה!
 
1. אני זוכרת את התאריכים בדרך כלל..

2. תודה על המחמאות לגבי הפורום שלנו אבל המטרה היתה לא לערוך השוואה ביננו אלא לעזור לעינבל מנהלת התוכן של מתחתנים ברשת. מה שניסיתי להסביר שהאתר עצמו מכיל בתוכו מפרסמים שונים, עם דוגמאות ותמונות(אגב, את תמונות החופות דליתי משם..) אם נוכל לעזור להם לשפר את האתר שלהם יווצר מצב בו תהיה לנו אינפורמציה ויזואלית נהדרת כתמיכה לפורום. 3. לא הייתי רוצה שכל הטענות למתחתנים יופיעו כאן ברצף. אז תעבירו בבקשה את הכל לענבל שבוע טוב לכולנו
 

שירי71

New member
וגם דברים חיוביים (איך שכחתי!)

האתר של מתחתנים מאד עזר לי לפני בחירת המקום, משום שהוא בעזרת התמונות של גני האירועים נתן טעם של עוד וגם טלפונים של המקום. הייתי משפרת ע"י מתן מקום ליותר תמונות "אתר מורחב" לכל הגנים ולא רק לחלקם. בנוסף האתר מעוצב מאד מאד יפה ורגוע, וזהו בינתיים... אה כן משהו טכני לגבי הפורום - חבל שכל לחיצה על תגובה לוקחת המון זמן עד שהתגובה נפתחת. ולא, לא רציתי להשוות, פשוט כשחשבתי על זה זה עלה בטבעיות כלומר למה פעם הייתי שם לא מעט ועכשיו אני פה בעיקר.פעם הייתי שם לא מעט...
 

ענבל@

New member
שלום לכולן!! (מענבל ממתחתנים)

ראשית, תודה לאתי על הפרגון ועל העזרה. שנית - אני ממש שמחה לתגובות - גם אם הן לא כל-כך חיוביות (ככה לומדים, לא?). בקשה קטנה לי אליכן - אם תוכלו למלא את המשוב המצורף (בקובץ) ולשלוח לי אותו בחזרה בדוא"ל זה יהיה אחלה. אם אתן לא רוצות למלא טפסים - אשמח לקבל תגובות (כמו אלה שנכתבו כאן בפורום) לתיבת הדואל שלי. כמו שאתי אמרהנ - אנחנו לא מתחרים ולא באים "לגנוב" גולשים מהפורום של תפוז. הרעיון הוא ליצור קהילה אחת של גולשים (בעיקר גולשות) שתוכל להעזר במגוון השירותים שמציע האתר של מתחתנים. שוב תודה, ושבוע טוב לכולן
 

אתי@

New member
../images/Emo42.gif בוקר טוב ../images/Emo2.gif ומזל טוב

לkisses ולחתן
 

*שיר

New member
בוקר טוב לנשיקונת ולחתן ולכולם ! ../images/Emo42.gif ../images/Emo42.gif

 

יעלי2

New member
מתחתנים ברשת..

אנחנו בשלבי בחירת המקום. לפני כשבועיים קניתי את חוברת (8 קילו) מתחתנים ואז התחלתי לגלוש. ביליתי שעות באתר של מתחתנים ברשת והקדשתי את רוב הזמן לקבלת מידע של "מי נגד מי". סוגי שמלות, אופציות למקומות שנותנים מדיע רב בלינק לאתר של הגן/האולם (אגב מדד נטקס של מעריב היום מפרסם שגן הפקאן הוא המוביל באינטרנט במתן אינפורמציה ותמונות). אני עדין שואבת המון מידע מאתר מתחתנים ברשת וממליצה לענבל ומעודדת אותם להכניס דברים חדשים: מבצעים, חדשות, עדכונים רלוונטיים וכו בתדירות הגבוהה ביותר (שניתנת). זהנותן תחושה שהאתר חי ובועט. בענין הפורום שהפך לדבר ממכר (מה חדש וכו´) המנגנון של מתחתנים לוקה באיטיות ולא מספיק דינמי. אני ממליצה לבדוק השקעה בהחלפת המנגנון לזה של תפוז. מעבר לסיבה שהפורום הזה משובח, הקלות בה נפתח המלל של הכותב ללא צורך לחכות פשוט נהדר ולא מוציא את המיץ. נ.ב. יש מקום לכולם ומה שנפלא שלפחות אחת ליום אני נכנסת לאתר של תפוז כמו לאתר מתחתנים ובודקת אם יש חדש. יש מקום לכולם ואין סיבה לדאוד שע"י טיפול מתאים ועם תשומת לב של ענבל תהיה פריחה בשני הפורומים לשמחת הגולשות/שים. נ.ב. אתם מחפשים דרושים לאנשי התוכן?
 

*שיר

New member
אני מסכימה בהחלט!

האתר היה שימושי מ-א-ו-ד בזמן חיפושי המקום, הקייטרינג, צלמים ועוד. הוצאנו משם המון מידע לגבי שאלות לצלמים ולמקום. מדיע שעזר לנו בסגירת החוזים מול בעלי המקצוע השונים. החסרון: אין מספיק משובים ומידע מורחב לגבי העוסקים במלאכה. בהתחלה הייתי מבקרת בשני הפורומים (אני לא עושה השוואה!), אבל הפורום שם מאוד לא ידידותי וכמעט לא פעיל (מתעדכן מעט מאוד), ולכן בסופו של דבר נטשתי אותו.
 
הערה לגבי משובים ב´מתחתנים´

אני לא ממש מייצגת אותם, ואולי ענבל (אם היא תכנס לכאן) תגיב למה שאני אומרת, אבל אלמנט המשובים הוא באמת פונקציה של מה אנחנו, הגולשים, נותנים... אני מספרת את זה כי ענבל ביקשה ממני, כזכור, לעודד זוגות מכאן לפרסם את סיפור החתונה שלהם ברשת - ולמרות שכמה אנשים הביעו נכונות, רק הדס(ים) יצרה איתי קשר והעבירה את הסיפור (שאמור להתפרסם, אי"ה, בקרוב). אני לא אומרת את זה כהאשמה, חס וחלילה, ולא כדרך ללחוץ על מישהו, אבל משובים צריכים לבוא מאיתנו, ואם אנחנו כגולשים לא עושים את זה, ענבל ואנשי מתחתנים ודאי לא יכולים לעשות יותר. בשורה התחתונה- כל הנשואים והנשואות שכאן, בבקשה, למען אלו מאיתנו שטרם התחתנו, רכזו את המידע, ההמלצות, המשובים והטיפים שלכם ותשתמשו במנגון של מתחתנים בכדי לאכסן אותם לטובת דור ההמשך. תודה מראש. זהו.
 

*שיר

New member
כמובן שאת צודקת ואני אשמח להעביר

פידבקים ברגע שיהיו לי. ודרך אגב, מה המדיניות לגבי פידבקים לנותני שירות שלא שכרנו והתרשמנו לא לטובה? כלומר, היו כמה שהיו לא נחמדים ואפילו ממש מגעילים.
 
אני לא יודעת, אבל...

ברור שיש בעיה עם ביקורת בסגנון "הוא טטה-פיפי" (כמו שאומר הבנדוד המתוק בן השנתיים וחצי שלי). מצד שני, אם תשימי לב, אני כותבת לפעמים בפורום ביקורת בינונית על מקומות והיא נשארת, כך שאני מניחה שביקורת בינונית עד שלילית, אם היא מנומקת היטב ומגובה בשם ובדו"אל, עשויה לעבור.
 

*שיר

New member
הבנתי

פשוט, אני לא רוצה להיות סתם קטנונית ולצאת "מניאקית-מתנקמת", אבל באמת יש כאלה נותני שירות שכדאי שישפרו את התנהגותם...
 

שירי71

New member
מנסיון שלי - ענבל תמחק את ההודעה

אם מדובר בספקים שמפרסמים דרכם אכלת אותה... אני לא סתם מגעילה. אני מדעילה כי זה העלה לי את הפיוזים כשזה קרה. נהגתי לפקוד את האתר ההוא בתדירות גבוהה ולעיתים אף להגיב אבל נפגעתי.
 

שירי71

New member
הם כן יכולים (אני יודעת אני גרידית)

לדוגמא כדי לעודד אנשים לכתוב משובים לספקים הם יכולים לעשות הגרלות של דיסקים (אבל גם לשלוח אותם!!!) בין כותבי המשובי של כל שבוע.
 
למעלה