גרוע שההגה בידיים של אגד

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
מתלוננים כאן על כל אחת מחברות

רק תלונות
רק תלונות יש לכם כאשר השירות מצויין אף אחד לא רושם על זה בפורום כולם יודעים רק להיתלונן על אגד ודן . אולי תתלוננו גם על סופרבוס ועל קווים ועל קונקס אני מבין שבחברות האלו הכול מצויין ולכול תומכי ההפרטה עוד נראה איזה שרות תקבלו אחריי דן ואגד קקמייקה!!!!!!!!!
מתלוננים כאן על כל אחת מחברות
התחבורה. היות ולאגד יש את נפח הקווים הגדול ביותר סביר להניח שמספר התלונות יהיו בהתאם. אין פה איפה ואיפה.
 
קודם כל קרה לא פעם שגם נכתבו

רק תלונות
רק תלונות יש לכם כאשר השירות מצויין אף אחד לא רושם על זה בפורום כולם יודעים רק להיתלונן על אגד ודן . אולי תתלוננו גם על סופרבוס ועל קווים ועל קונקס אני מבין שבחברות האלו הכול מצויין ולכול תומכי ההפרטה עוד נראה איזה שרות תקבלו אחריי דן ואגד קקמייקה!!!!!!!!!
קודם כל קרה לא פעם שגם נכתבו
מילים טובות. חוץ מזה שהסיבה שארז העלה את הבעיה זה בשביל שיהיה פתרון, ה"תלונה" כפי שאתה מגדיר אותה נועדה כדי למצוא פתרון לבעיה הזאת שהיא בהחלט בעיה שיצטרכו לפתור בדרך כזו או אחרת.
 

אורי404

New member
אתה הרי לא גולש מהיום ולא מאתמול.

רק תלונות
רק תלונות יש לכם כאשר השירות מצויין אף אחד לא רושם על זה בפורום כולם יודעים רק להיתלונן על אגד ודן . אולי תתלוננו גם על סופרבוס ועל קווים ועל קונקס אני מבין שבחברות האלו הכול מצויין ולכול תומכי ההפרטה עוד נראה איזה שרות תקבלו אחריי דן ואגד קקמייקה!!!!!!!!!
אתה הרי לא גולש מהיום ולא מאתמול.
(אגב, אתה הוא אותו גולש שהיה לו כינוי וולוו בעברית)? על כל פנים, בעבר וגם בהווה לא פסחו פה בפורום להעביר ביקורת על חברות סופרבוס, קווים וקונקס אותן ציינת. ולגבי אגד ודן - מה אתה רוצה? שיכתבו תמיד דברים טובים ולא יכתבו את האמת על הצדדים הפחות טובים? אה. ועוד משהו. אתה הרי כותב "רק תלונות יש לכם". מה יש לך לאמר על זה? מה זה? זה גם כן ביקורת שהעלית. לכן, זה קצת תמוהה בעיניי הביקורת שאתה מעביר על הפורום.
 

וולבו

New member
שימו לב: וולבו הוא לא VOLVO אין

אתה הרי לא גולש מהיום ולא מאתמול.
(אגב, אתה הוא אותו גולש שהיה לו כינוי וולוו בעברית)? על כל פנים, בעבר וגם בהווה לא פסחו פה בפורום להעביר ביקורת על חברות סופרבוס, קווים וקונקס אותן ציינת. ולגבי אגד ודן - מה אתה רוצה? שיכתבו תמיד דברים טובים ולא יכתבו את האמת על הצדדים הפחות טובים? אה. ועוד משהו. אתה הרי כותב "רק תלונות יש לכם". מה יש לך לאמר על זה? מה זה? זה גם כן ביקורת שהעלית. לכן, זה קצת תמוהה בעיניי הביקורת שאתה מעביר על הפורום.
שימו לב: וולבו הוא לא VOLVO אין
קשר!!!!
 

ארזS

New member
תגובה ל- V O L V O

רק תלונות
רק תלונות יש לכם כאשר השירות מצויין אף אחד לא רושם על זה בפורום כולם יודעים רק להיתלונן על אגד ודן . אולי תתלוננו גם על סופרבוס ועל קווים ועל קונקס אני מבין שבחברות האלו הכול מצויין ולכול תומכי ההפרטה עוד נראה איזה שרות תקבלו אחריי דן ואגד קקמייקה!!!!!!!!!
תגובה ל- V O L V O
בכלל לא רק תלונות. אבל האם אתה מכיר את הפתגם "תהיה טוב לא יזכרו לך זאת, תהיה רע לא ישכחו לך זאת" ? תתפלא, אבל אני אישית יודע גם להחמיא כשצריך ולא רק להתלונן. ואם אתה מספיק זמן בפורום [נראה לי שלא] אתה יודע כמה פעמים כעסתי כאן כשהיו תלונות על אגד או דן שחשבתי שאין טעם בתלונה כי המקרה לא רציני. אבל מה שקרה ביום שישי זאת שערוריה. העובדה שלא נותנים לך לדבר עם אף אחד ורק כשעיתונאי פונה הבעייה מטופלת מעידה על משהו לא תקין בלשון המעטה.
 
צביעות שאין כדוגמתה!

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
צביעות שאין כדוגמתה!
אגד יודעת טוב מאוד לתגבר את הקווים לחרדים: בקיץ - לים, ובכל כניסת חג ומוצאי חג. צריך להיות ממש מטומטם, או בן 5, או פשוט ראש קטנטן כדי לא לצפות שבימים כאלה לא יהיה עומס של חיילים. לאגד נוח לתגבר את הקווים שמשתלמים לה - קווי החרדים, אבל הקווים שמשרתים חיילים לא מעניינים אף אחד ואני מוכן להתערב שכל סדרן ציפה לעומס הזה. וכפי שלב כתב, לדן כמעט ואין בעיות כאלה ואתן מס' דוגמאות: ראשית, לכל מנהל עבודה יש מספר רשותניקים (אגב, רמי ספיר המוכר לכולנו הוא רשותניק) שתפקידם לתגבר קווים או "לסתום חורים". שנית, לפני כשנה היתה כתבה על כך שהקהילה החרדית ניסתה להשיג את סדרני אגד בליל מוצ"ש, ע"מ לבקש תיגבור של קו 402 בגלל איזושהי הילולה של רב. אגד הגיבו כי הסדרנים הלכו הביתה ואין מה לעשות... בדן לעומת זאת שמחו לענות לטלפון ולמחרת ב-4 בבוקר דן העלתה עשרות אוטובוסים ע"מ לתגבר את הקו. כנראה, שמאז אגד למדו את הלקח שלהם, ואת נסיעות קווי החרדים הם מקפידים לתגבר ויהי מה. שלישית, קו 29 של דן, כידוע לכם, עבר לתפעול ע"י מיניבוסים מאז שקוצר, אך בזמן תקופת שנה"ל מופעלים עליו אוטובוסים רגילים, משום שדן מצפים שיהיו הרבה תלמידים שישתמשו בשירותי הקו. יצא לי לנסוע ביום שישי האחרון, כאשר הופעלו עליו אוטובוסים והיו בסה"כ בין 3-5 נוסעים בכל הנסיעה, כלומר לא היו תלמידים. הנה דוגמא שהגדילו ראש ותגברו קו שלא היה צורך בכך. מה עדיף? להגדיל ראש, לתגבר ולטעות? או שעדיף להקטין ראש וללכת עם הגישה של "אחרי המבול"? נכון שיש בהגדלת הראש מעט בזבוז, אך בזבוז זה מתגמד לעומת אמון הציבור וכשמקיעים - רואים תוצאות. כפי שחוזה המדינה אמר, אם תרצו אין זו אגדה! יסלחו לי חברי ועמיתי לפורום שקשורים לאגד, אך זו צביעות שאין כדוגמתה. אגד מסיעה עשרות שנים חיילים ומכירה את הציבור הזה היטב, בעוד שקווי החרדים החלו לתפוס תאוצה רק בשנים האחרונות. תאוות הבצע כאן פשוט מגעילה אותי וזה אות קלון שמרחף מעל אגד שאם לא ינקטו צעדים דרסטיים עכשיו ומייד אגד תצטער על כך עוד שנים.
 

846

Active member
אנדי כפי שכתבתי למעלה: אגד נערך

צביעות שאין כדוגמתה!
אגד יודעת טוב מאוד לתגבר את הקווים לחרדים: בקיץ - לים, ובכל כניסת חג ומוצאי חג. צריך להיות ממש מטומטם, או בן 5, או פשוט ראש קטנטן כדי לא לצפות שבימים כאלה לא יהיה עומס של חיילים. לאגד נוח לתגבר את הקווים שמשתלמים לה - קווי החרדים, אבל הקווים שמשרתים חיילים לא מעניינים אף אחד ואני מוכן להתערב שכל סדרן ציפה לעומס הזה. וכפי שלב כתב, לדן כמעט ואין בעיות כאלה ואתן מס' דוגמאות: ראשית, לכל מנהל עבודה יש מספר רשותניקים (אגב, רמי ספיר המוכר לכולנו הוא רשותניק) שתפקידם לתגבר קווים או "לסתום חורים". שנית, לפני כשנה היתה כתבה על כך שהקהילה החרדית ניסתה להשיג את סדרני אגד בליל מוצ"ש, ע"מ לבקש תיגבור של קו 402 בגלל איזושהי הילולה של רב. אגד הגיבו כי הסדרנים הלכו הביתה ואין מה לעשות... בדן לעומת זאת שמחו לענות לטלפון ולמחרת ב-4 בבוקר דן העלתה עשרות אוטובוסים ע"מ לתגבר את הקו. כנראה, שמאז אגד למדו את הלקח שלהם, ואת נסיעות קווי החרדים הם מקפידים לתגבר ויהי מה. שלישית, קו 29 של דן, כידוע לכם, עבר לתפעול ע"י מיניבוסים מאז שקוצר, אך בזמן תקופת שנה"ל מופעלים עליו אוטובוסים רגילים, משום שדן מצפים שיהיו הרבה תלמידים שישתמשו בשירותי הקו. יצא לי לנסוע ביום שישי האחרון, כאשר הופעלו עליו אוטובוסים והיו בסה"כ בין 3-5 נוסעים בכל הנסיעה, כלומר לא היו תלמידים. הנה דוגמא שהגדילו ראש ותגברו קו שלא היה צורך בכך. מה עדיף? להגדיל ראש, לתגבר ולטעות? או שעדיף להקטין ראש וללכת עם הגישה של "אחרי המבול"? נכון שיש בהגדלת הראש מעט בזבוז, אך בזבוז זה מתגמד לעומת אמון הציבור וכשמקיעים - רואים תוצאות. כפי שחוזה המדינה אמר, אם תרצו אין זו אגדה! יסלחו לי חברי ועמיתי לפורום שקשורים לאגד, אך זו צביעות שאין כדוגמתה. אגד מסיעה עשרות שנים חיילים ומכירה את הציבור הזה היטב, בעוד שקווי החרדים החלו לתפוס תאוצה רק בשנים האחרונות. תאוות הבצע כאן פשוט מגעילה אותי וזה אות קלון שמרחף מעל אגד שאם לא ינקטו צעדים דרסטיים עכשיו ומייד אגד תצטער על כך עוד שנים.
אנדי כפי שכתבתי למעלה: אגד נערך
לתיגבור ביום ה' שלאחר החג, מצב טיבעי כיוון שיום ה' היה אמור להיות כמו יום א'. בדיעבד ומנסיון אישי,לא היה צורך. וכמו שהחרדים למדו להשיג את אגד ודן גם משרד הביטחון יכול להשיג את אגד, תאמין לי, הם משיגים את אגד מתי שהן רוצים, ולא פעם באגד יודעים על "עניינים" ביטחוניים עוד לפני הרבה גנרלים בצבא.....
 

ארזS

New member
סליחה ? כנראה יש לך טעות קטנה....

אנדי כפי שכתבתי למעלה: אגד נערך
לתיגבור ביום ה' שלאחר החג, מצב טיבעי כיוון שיום ה' היה אמור להיות כמו יום א'. בדיעבד ומנסיון אישי,לא היה צורך. וכמו שהחרדים למדו להשיג את אגד ודן גם משרד הביטחון יכול להשיג את אגד, תאמין לי, הם משיגים את אגד מתי שהן רוצים, ולא פעם באגד יודעים על "עניינים" ביטחוניים עוד לפני הרבה גנרלים בצבא.....
סליחה ? כנראה יש לך טעות קטנה....
החג היה ביום חמישי. יום שישי היה היום שאחרי החג...
 
רלס, ברשותך, ../images/Emo26.gif

צביעות שאין כדוגמתה!
אגד יודעת טוב מאוד לתגבר את הקווים לחרדים: בקיץ - לים, ובכל כניסת חג ומוצאי חג. צריך להיות ממש מטומטם, או בן 5, או פשוט ראש קטנטן כדי לא לצפות שבימים כאלה לא יהיה עומס של חיילים. לאגד נוח לתגבר את הקווים שמשתלמים לה - קווי החרדים, אבל הקווים שמשרתים חיילים לא מעניינים אף אחד ואני מוכן להתערב שכל סדרן ציפה לעומס הזה. וכפי שלב כתב, לדן כמעט ואין בעיות כאלה ואתן מס' דוגמאות: ראשית, לכל מנהל עבודה יש מספר רשותניקים (אגב, רמי ספיר המוכר לכולנו הוא רשותניק) שתפקידם לתגבר קווים או "לסתום חורים". שנית, לפני כשנה היתה כתבה על כך שהקהילה החרדית ניסתה להשיג את סדרני אגד בליל מוצ"ש, ע"מ לבקש תיגבור של קו 402 בגלל איזושהי הילולה של רב. אגד הגיבו כי הסדרנים הלכו הביתה ואין מה לעשות... בדן לעומת זאת שמחו לענות לטלפון ולמחרת ב-4 בבוקר דן העלתה עשרות אוטובוסים ע"מ לתגבר את הקו. כנראה, שמאז אגד למדו את הלקח שלהם, ואת נסיעות קווי החרדים הם מקפידים לתגבר ויהי מה. שלישית, קו 29 של דן, כידוע לכם, עבר לתפעול ע"י מיניבוסים מאז שקוצר, אך בזמן תקופת שנה"ל מופעלים עליו אוטובוסים רגילים, משום שדן מצפים שיהיו הרבה תלמידים שישתמשו בשירותי הקו. יצא לי לנסוע ביום שישי האחרון, כאשר הופעלו עליו אוטובוסים והיו בסה"כ בין 3-5 נוסעים בכל הנסיעה, כלומר לא היו תלמידים. הנה דוגמא שהגדילו ראש ותגברו קו שלא היה צורך בכך. מה עדיף? להגדיל ראש, לתגבר ולטעות? או שעדיף להקטין ראש וללכת עם הגישה של "אחרי המבול"? נכון שיש בהגדלת הראש מעט בזבוז, אך בזבוז זה מתגמד לעומת אמון הציבור וכשמקיעים - רואים תוצאות. כפי שחוזה המדינה אמר, אם תרצו אין זו אגדה! יסלחו לי חברי ועמיתי לפורום שקשורים לאגד, אך זו צביעות שאין כדוגמתה. אגד מסיעה עשרות שנים חיילים ומכירה את הציבור הזה היטב, בעוד שקווי החרדים החלו לתפוס תאוצה רק בשנים האחרונות. תאוות הבצע כאן פשוט מגעילה אותי וזה אות קלון שמרחף מעל אגד שאם לא ינקטו צעדים דרסטיים עכשיו ומייד אגד תצטער על כך עוד שנים.
רלס, ברשותך,
 

spider001

New member
אחי, אתה מחפש נקודת אור

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
אחי, אתה מחפש נקודת אור
במערכת שחלק גדול ממנה מלאה ברקבון. אני לא יודע איך אבל חברת דן לאחרונה משתפרת להפליא , ונראה כי הביקורת הקודמת שלי עליהם מתחילה לאבד את מקורותיה וביסוסיה נכון להיום. בקשר לחברת אגד, היחס לחיילים מצד הנהגים לא רע ברוב המקרים, אבל היחס של המערכת לתלונות ויכולת ההתגמשות שלה אפסית, במיוחד לאור "ההפסדים הכספיים" שנובעים מעצם מימוש הרעיון. אגיב לדובר אגד כאן שטוען שיחידות צה"ל אשמות בכך לא פחות מאגד, ואודיע לך כי צה"ל לא חייב לטפל בדרכי ההגעה של חייליו ברגע שניתנה להם האופציה והאפשרות להגיע בזמן לבסיס ע"י חוגרים שהונפקו לנסיעה בכל הקווים ללא תשלום. כל שאר האחריות היא על אגד, היא לא צריכה להגיע למצב של אין מקום באוטובוס, האסטרטגיה השיווקית שלה חייבת להיות עם משוב שכוללת ביקורת עצמית, תלונה של צרכן אינה דבר נורמאלי(אינו חיובי למערכת) ואין זהו המניע לשיפור, השיפור צריך להיות פנימי בתוך המערכת ללא בזיון עצמי בפני הציבור משמע תלונות. אין לאגד כל זכות להטיל את השאמה על הציבור בכך שאין מספיק אוטובוסים, החברה חייבת להשקיע במחקר קבוע אודות השימוש בתחבורה הציבורית ולקבוע הסדרי נסיעות כך שיתאימו והיו גמישים לציבור הנוסעים כפי שכל חברה מחוייבת על מנת שהנוסעים ישתמשו בשירותיה. אך עקב כך שאגד מונופול בתחבורה הציבורית בארץ אין לצפות הרבה מגוף שהרגיש בטוח בעצמו שנים רבות וחשב לעצמו שאם ישים זיין על הציבור וגם אם לא (יעמוד בדרישות המינ' של משרת התחבורה) יהנה מרווח בטוח. כיום המצב מעט שונה, ולמרות שאני נגד הפרטה מפגרת שנשעת בארץ אני שמח שאגד אוכלת אותה בקווים , שהיא מתצמצמת ונעשית קטנה יותר, אולי, יגיע אי פעם לראש החלול והחלוד של מנכ"ל אגד,דוברו ושאר המערכת הפיקודית שם שחברת תחבורה תפקידה לשרת את נוסעי התחבורה הציבורית ולהתייחס אליהם בתור נוסעים ולא בתור כלבים שרק נכנסים מחרבנים ויוצאים, לקוח\נוסע אינו מטרד אלא הפרנסה של החברה ולכן אין להגיע למצב שהוא יסבול משום סיבה שהיא במיוחד אם כבר הגיעו תלונות שלא צריכות\היו יכולות להמנע מזמן מהגעתם לחברה. נ.ב לא שמעתי מעולם שדרשו מחיילים לרדת ולחכות בחוץ עד שכולם יעלו, אני רוצה לדעת מה מספרו האישי של נהג זה ואני אדאג כי הוא יפוטר לאלתר.
 

levikon

New member
צודק../images/Emo70.gif

אחי, אתה מחפש נקודת אור
במערכת שחלק גדול ממנה מלאה ברקבון. אני לא יודע איך אבל חברת דן לאחרונה משתפרת להפליא , ונראה כי הביקורת הקודמת שלי עליהם מתחילה לאבד את מקורותיה וביסוסיה נכון להיום. בקשר לחברת אגד, היחס לחיילים מצד הנהגים לא רע ברוב המקרים, אבל היחס של המערכת לתלונות ויכולת ההתגמשות שלה אפסית, במיוחד לאור "ההפסדים הכספיים" שנובעים מעצם מימוש הרעיון. אגיב לדובר אגד כאן שטוען שיחידות צה"ל אשמות בכך לא פחות מאגד, ואודיע לך כי צה"ל לא חייב לטפל בדרכי ההגעה של חייליו ברגע שניתנה להם האופציה והאפשרות להגיע בזמן לבסיס ע"י חוגרים שהונפקו לנסיעה בכל הקווים ללא תשלום. כל שאר האחריות היא על אגד, היא לא צריכה להגיע למצב של אין מקום באוטובוס, האסטרטגיה השיווקית שלה חייבת להיות עם משוב שכוללת ביקורת עצמית, תלונה של צרכן אינה דבר נורמאלי(אינו חיובי למערכת) ואין זהו המניע לשיפור, השיפור צריך להיות פנימי בתוך המערכת ללא בזיון עצמי בפני הציבור משמע תלונות. אין לאגד כל זכות להטיל את השאמה על הציבור בכך שאין מספיק אוטובוסים, החברה חייבת להשקיע במחקר קבוע אודות השימוש בתחבורה הציבורית ולקבוע הסדרי נסיעות כך שיתאימו והיו גמישים לציבור הנוסעים כפי שכל חברה מחוייבת על מנת שהנוסעים ישתמשו בשירותיה. אך עקב כך שאגד מונופול בתחבורה הציבורית בארץ אין לצפות הרבה מגוף שהרגיש בטוח בעצמו שנים רבות וחשב לעצמו שאם ישים זיין על הציבור וגם אם לא (יעמוד בדרישות המינ' של משרת התחבורה) יהנה מרווח בטוח. כיום המצב מעט שונה, ולמרות שאני נגד הפרטה מפגרת שנשעת בארץ אני שמח שאגד אוכלת אותה בקווים , שהיא מתצמצמת ונעשית קטנה יותר, אולי, יגיע אי פעם לראש החלול והחלוד של מנכ"ל אגד,דוברו ושאר המערכת הפיקודית שם שחברת תחבורה תפקידה לשרת את נוסעי התחבורה הציבורית ולהתייחס אליהם בתור נוסעים ולא בתור כלבים שרק נכנסים מחרבנים ויוצאים, לקוח\נוסע אינו מטרד אלא הפרנסה של החברה ולכן אין להגיע למצב שהוא יסבול משום סיבה שהיא במיוחד אם כבר הגיעו תלונות שלא צריכות\היו יכולות להמנע מזמן מהגעתם לחברה. נ.ב לא שמעתי מעולם שדרשו מחיילים לרדת ולחכות בחוץ עד שכולם יעלו, אני רוצה לדעת מה מספרו האישי של נהג זה ואני אדאג כי הוא יפוטר לאלתר.
צודק

וההערה האחרונה שלך היא לא על זה. אם מחכים בתחנה הרבה חיילים וגם אזרחים. אז לעיתים נהג האוטובוס מבקש שכודם כל יעלו האזרחים שהם הרי משלמים כסף ויש להם זכות בחירה עם מי ליסוע, ורק אחר כך מעלים את הקהל השבוי - החיילים. זה קורה הרבה מאוד פעמים. הייתי עד לכך בעצמי לא פעם, והיה על זה גם הרבה תלונות בפורום.
 

spider001

New member
מה זה זכות בחירה?

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
מה זה זכות בחירה?
למה מי זה הנהג הזה שיקבע מי יכנס ומי לא? מה אנחנו במדינה שמבדילים בה ע"פ דת,גזע ומין? מה זה הפסשיסט הזה שימנע מחייל שחזר מחברון לבוא הביתה מוקדם יותר ולהתקלח וללכת לנוח מאוחר יותר בכמה שעות מאשר מישהוא אחר? נהג לא יכול להגיד לך חכה בחוץ, במקרה כזה פשוט נכנסים וזה הכל.
 

ארזS

New member
חברים יקרים [וגם חברות כמובן...]

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
חברים יקרים [וגם חברות כמובן...]
כשכתבתי את ההודעה הראשונה ביום שישי מתוך כעס גדול, לא חשבתי שיהיו כל כך הרבה תגובות. אני שמח שהנושא שכתבתי גרם לתגובות רבות, ולא משנה מה מהות התגובות. לדעתי עדיין האשמה במקרה הזה נופלת ברובה על אגד, ולו רק מהסיבה שהם לא מאפשרים לאזרחים להודיע להם במקרים של תקלות אלא שולחים אותך להתלונן... אני מאוד מקווה שאנשי אגד בפורום ידאגו להעביר הלאה את המסר המתאים שניסיתי להעביר כאן בכמה וכמה תגובות, ואני מתכוון שאם באגד רק יאפשרו לאזרחים לפחות לאזרחים [ולחיילים] לדווח בזמן אמת על תקלות כמו מה שקרה ביום שישי - בכך תהיה אולי חצי נחמה. ונקווה שלא יקרו יותר תקלות בכלל... תודה לכולם על התגובות.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
ארז תרשה לי

גרוע שההגה בידיים של אגד

הבן שלי שמשרת בצבא בצפון הרחוק והגבוה הגיע הביתה ליום כיפור בתנאי שיחזור בחזרה לנקודת המפגש בקרית שמונה עד היום בשעה 10:00 . לפי לוח הזמנים של אגד היה אמור לצאת הבוקר קו 842 הראשון מתל-אביב דרך כביש החוף [עם תחנה בצומת הרצליה שמתאימה לנו] בשעה 06:30 והאוטובוס השני בשעה 07:00 . דאגתי להביא את הבן עוד לפני 06:30 לתחנה שממוקמת בצומת הרצליה ב' [ככה נקרא המקום] ולאחר המתנה של כחצי שעה הגיע האוטובוס הראשון שהיה מלא וגדוש ולא היה באפשרותו להעמיס גם את החיילים הרבים שהמתינו בתחנה ולכן המשיך בדרכו. לאחר כמחצית השעה הגיע האוטובוס השני והסיפור חזר על עצמו כשהאוטובוס חלף על פני התחנה בלי לעצור כלל. בינתיים לא היה באפשרותי להמתין יותר עם הבן ונאלצתי לעזוב את המקום ונשארנו בקשר טלפוני. תוך כדי ההמתנה עם הבן ושאר החיילים התחלתי בסבב טלפונים כשהמוקד של אגד לא היה זמין עד לשעה 07:30 וגם במספרי טלפונים אחרים של אגד שהיו ברשותי לא היה מענה כלל. [הלו, סדרנים, למה אתם לא עונים לטלפונים ?]... כאשר מוקד השירות של אגד היה זמין סוף סוף הסברתי לנציגת השירות ולמנהלת שלה על הבעייה הזאת שדורשת פתרון מיידי וביחקשתי שיתנו לי מספר טלפון של סדרן או מפקח או כל מי שאפשר לדבר איתו בדחיפות כי העניין דורש פתרון דחוף אך הן לא הסכימו לתת לי בשום אופן אף מספר טלפון שכזה וענו לי שמקסימום אני יכול לשלוח פקס תלונה למחלקת תלונות הציבור... לאחר מכן ניהלתי כמה שיחות טלפון עם כמה עיתונאים [שאחד מהם דיבר עם דובר אגד שהטיל את האשמה על הצבא] הובטח שישתדלו לשלוח אוטובוס נוסף [שבוודאי לא יעזור לכל החיילים שהמתינו והיו להערכתי מעל 100 ממתינים]. ובינתיים החיילים שהיו צריכים להגיע לקרית שמונה עד לשעה 10:00 ולשם כך יצאו מביתם בזמן סביר ביותר, נאלצו להמתין כמה שעות בתחנות האוטובוס [ואני בטוח שהיו עוד חיילים בתחנות אחרות]. חלק מהחיילים האלה [ולשמחתי הבן שלי ביניהם] הצליחו בסופו של דבר לעלות על אוטובוס בהרצליה רק לאחר השעה 09:00 כשהגיע סוף סוף אוטובוס שהיה בו מקום פנוי אך לא מספיק מקום לכל החיילים. אז האם טוב שההגה בידיים של אגד ? אני לא בטוח.
ארז תרשה לי
עוד תגובה קטנה, ראית כמה אנשי אגד הגנו על שם אגד כמו לביאה על גוריה. לדעתי מי שלא איכפת לו ממקום עבודתו לא וטרח להגיב כאן, מאידך מי שמגן על מקום עבודתו, ימנע גם מלגרום לתלונות של בציבור, אז אולי יש כמה ראשים קטנים, אך האמן לי כולנו מרגישים חובה לייצג את אגד בצורה היפה ביותר בכל מקום אליו אנו הולכים. היום התפרסמה כתבה על מכירת נכסי ניצבא, תגובות הקהל היו כאלה אנטיפטיות בלי ללמוד את הנושא ולדעת שניצבא לא שייכת לאגדאלה לחברים באגד וגם זה לא בצורה שווה אלה לפי השקעתו של החבר. ללמדנו שהשינאה איננה בהכרח קשורה לרמת שרות אלה סתם קינה וצרות עין. אף אחד לא יזכור את כל הארועים הבטחוניים שאגד מאז ומעולם היה שותף חזיתית להם, . עוד מטרם קום המדינה וד היום ימי האינטפאדה , ביום ובלילה בשמש ובגשם אגד עובד ללא הרף. אני מקווה שתלונתך תטופל, אני מקווה שרק שבחים תחלק לאגד בעתיד ובאותה מוטיבציה. תודה על הקשב אמנון אלבז חבר אגד מאוד גאה.
 

ארזS

New member
בוודאי שאני מרשה לך, אמנון .

ארז תרשה לי
עוד תגובה קטנה, ראית כמה אנשי אגד הגנו על שם אגד כמו לביאה על גוריה. לדעתי מי שלא איכפת לו ממקום עבודתו לא וטרח להגיב כאן, מאידך מי שמגן על מקום עבודתו, ימנע גם מלגרום לתלונות של בציבור, אז אולי יש כמה ראשים קטנים, אך האמן לי כולנו מרגישים חובה לייצג את אגד בצורה היפה ביותר בכל מקום אליו אנו הולכים. היום התפרסמה כתבה על מכירת נכסי ניצבא, תגובות הקהל היו כאלה אנטיפטיות בלי ללמוד את הנושא ולדעת שניצבא לא שייכת לאגדאלה לחברים באגד וגם זה לא בצורה שווה אלה לפי השקעתו של החבר. ללמדנו שהשינאה איננה בהכרח קשורה לרמת שרות אלה סתם קינה וצרות עין. אף אחד לא יזכור את כל הארועים הבטחוניים שאגד מאז ומעולם היה שותף חזיתית להם, . עוד מטרם קום המדינה וד היום ימי האינטפאדה , ביום ובלילה בשמש ובגשם אגד עובד ללא הרף. אני מקווה שתלונתך תטופל, אני מקווה שרק שבחים תחלק לאגד בעתיד ובאותה מוטיבציה. תודה על הקשב אמנון אלבז חבר אגד מאוד גאה.
בוודאי שאני מרשה לך, אמנון .
וזה בהחלט מאוד מכובד איך אנשי אגד הגנו על החברה שלהם. אין ספק בדבר הזה. תרשה לי לשאול אותך : האם ראית שנאה כלשהיא שלי כלפי אגד בדברים שכתבתי בשירשור הזה ? אני בטוח שלא ראית דבר כזה. יש אנשים ששונאים אולי את אגד. אני בכלל לא שונא את אגד. אבל אני רוצה שאגד לפחות יתנו לי את ההרגשה שיש עם מי לדבר במצבים קיצוניים ודחופים כפי שקרה ביום שישי האחרון. זה כל מה שאני רוצה בינתיים. האם אני רוצה הרבה ?
 

846

Active member
../images/Emo45.gif

ארז תרשה לי
עוד תגובה קטנה, ראית כמה אנשי אגד הגנו על שם אגד כמו לביאה על גוריה. לדעתי מי שלא איכפת לו ממקום עבודתו לא וטרח להגיב כאן, מאידך מי שמגן על מקום עבודתו, ימנע גם מלגרום לתלונות של בציבור, אז אולי יש כמה ראשים קטנים, אך האמן לי כולנו מרגישים חובה לייצג את אגד בצורה היפה ביותר בכל מקום אליו אנו הולכים. היום התפרסמה כתבה על מכירת נכסי ניצבא, תגובות הקהל היו כאלה אנטיפטיות בלי ללמוד את הנושא ולדעת שניצבא לא שייכת לאגדאלה לחברים באגד וגם זה לא בצורה שווה אלה לפי השקעתו של החבר. ללמדנו שהשינאה איננה בהכרח קשורה לרמת שרות אלה סתם קינה וצרות עין. אף אחד לא יזכור את כל הארועים הבטחוניים שאגד מאז ומעולם היה שותף חזיתית להם, . עוד מטרם קום המדינה וד היום ימי האינטפאדה , ביום ובלילה בשמש ובגשם אגד עובד ללא הרף. אני מקווה שתלונתך תטופל, אני מקווה שרק שבחים תחלק לאגד בעתיד ובאותה מוטיבציה. תודה על הקשב אמנון אלבז חבר אגד מאוד גאה.
 

846

Active member
../images/Emo45.gif

ארז תרשה לי
עוד תגובה קטנה, ראית כמה אנשי אגד הגנו על שם אגד כמו לביאה על גוריה. לדעתי מי שלא איכפת לו ממקום עבודתו לא וטרח להגיב כאן, מאידך מי שמגן על מקום עבודתו, ימנע גם מלגרום לתלונות של בציבור, אז אולי יש כמה ראשים קטנים, אך האמן לי כולנו מרגישים חובה לייצג את אגד בצורה היפה ביותר בכל מקום אליו אנו הולכים. היום התפרסמה כתבה על מכירת נכסי ניצבא, תגובות הקהל היו כאלה אנטיפטיות בלי ללמוד את הנושא ולדעת שניצבא לא שייכת לאגדאלה לחברים באגד וגם זה לא בצורה שווה אלה לפי השקעתו של החבר. ללמדנו שהשינאה איננה בהכרח קשורה לרמת שרות אלה סתם קינה וצרות עין. אף אחד לא יזכור את כל הארועים הבטחוניים שאגד מאז ומעולם היה שותף חזיתית להם, . עוד מטרם קום המדינה וד היום ימי האינטפאדה , ביום ובלילה בשמש ובגשם אגד עובד ללא הרף. אני מקווה שתלונתך תטופל, אני מקווה שרק שבחים תחלק לאגד בעתיד ובאותה מוטיבציה. תודה על הקשב אמנון אלבז חבר אגד מאוד גאה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה