הבורגמנים

סחטיין על הכתבה אבל...

נשמע כי קטלתם את הבורגמן 400 לגמרי. אין יתרונות לבורגמן הקטן ?!.......?!! הבורגני עם הבורגמן - מתחיל לדאוג....
 

TheReverend

New member
ותשובה לשאלתך...

הייתרונות היחידים שיש לבורגמן 400 הם: 1. מחיר. 2. קטגוריית רישוי. לסעיף הראשון התייחסנו בכתבה וקבענו כי ביחס "מחיר לשקל" ה650 מנצח ללא ספק. ולסעיף השני אנחנו עוד נתייחס בעתיד ברגע שעופר-אבניר יחזרו אליינו עם נתון "רשמי" של כמה כ"ס יש לבורגמן 400 ואז נדע אם הוא ייכנס לקטגוריית העד 33 כ"ס או לקטגוריה הבלתי מוגבלת לפי תקנות הרישוי החדשות האמורות להיכנס לתוקף בקרוב(כמה בקרוב?
)
 
נתון הרישמי של סוזוקי...

העולמית, ככל הידוע לי הוא : 32 כ"ס. אגב... הם גם טוענים ל-181 ק"ג יבשים.
 

TheReverend

New member
מעניין אותי שדון יקר

איך זה שאתה יודע נתון רשמי של סוזוקי ועופר אבניר לא?!
אפילו באתר העולמי של סוזוקי אין את הנתון הזה(וכן בכל אתר "רשמי" של סוזוקי בו חיפשתי). בחיפוש באתרים לא רשמיים קיבלתי כל מספר בין 31 ל36 כ"ס
 
יש הרבה דברים....

שעופר-אבניר "לא יודעים" או "לא מספרים" או "לא מודעים אליהם". האתר העולמי אכן אינו מספק את הנתון, אולם משוכנע אני שתוכל, כמוני, למצוא באתרים אמינים למדי את הצהרותיהם של סוזוקי לנתון ה-32. מה גם...שבניגוד אליך לא מצאתי סימוכין לנתון אחר גם בשאר האתרים... לצורך העניין... עבורי אתר "רישמי" הוא אתר שבו כל הנתונים עליהם אני יודע כנכונים... הם כאלו, מעבר לכך שמדובר באתרים שמתמחים בסוזוקי על דגמיהם. אני משוכנע שתוכל להגיע אליהם בעצמך ולא תצטרך לחכות לעופר-אבניר בשביל נתון יבש.
 

TheReverend

New member
לא בדיוק נכון ידידי

כן קריטי מה אומרים עופר אבניר כי את אותו נתון רשמי הם יצטרכו להעביר למשרד התחבורה לתקינה עבור קטגוריית רישוי זו או אחרת - וזה נתון שלדעתי הם צריכים לספק לכל האנשים שרוכשים אותו כעת שלא יווצר מצב בו הם קנו קטנוע שנמצא בקטגוריית רישוי גבוהה מידי. עניין של גילוי נאות.
 
צודק... אם כי...

אני לא רואה שום אופציה בעולם שהם יטענו ליותר מ-32 כ"ס... אין שום סיבה לכך, שבכל העולם נטען לנתון הזה... אבל הנקודה שהעלת ברורה...
 

tygger

New member
יש עוד דברים.

כמו שאמרתי עוד בכתבה וחלק לא עלו. הבורגמן 400 מרגיש קטן יותר. תחושת ישבן אם תרצה של זריזות. ברגע שמתרגלים לתנועת הגל הנכנס לתוך הפניה אז הוא די כיפי. אבל עומד לו לרועץ עניין השילדה שלו שאמנם מרגישה הרבה יותר טובה מהספגטי של הדגם הקודם, אבל עדיין. יש הרגשה בכניסה לפניה של, פרונט, אמצע, זנב. כל אחד נכנס לפניה בזמן שלו. טיפה מוזר לי. גם אל תשכח שהשוואנו אותו סך הכל לקטנוע שהוא הרבה יותר טוב מכל הבחינות...
 

Phangan

New member
יש יתרון אחד....

אתה יכול להיכנס לסוכנות של Yamaha (שהיא לא כל כך רחוקה מאיפה שאתה עובד....) ולעשות עליו טריידאין לדבר האמיתי.... בהצלחה.
 

ixmix

New member
הדבר האמיתי? ../images/Emo4.gif

בשבילי "הדבר האמיתי" הוא קטנוע 50 משופר, בשביל אחר הוא אופנוע, ורק אופנוע. בורגמן 650 הוא "הדבר האמיתי" וגם הסילברווינג של הונדה לא יתבייש. אביטל אומרת שהיא חולמת על vxr200, קובי נוסע על dt ומאושר (הוא בן 26), וטל לא יורד מהוספה (הוא השקיע 7אלף בשיפורים לאחרונה). בקיצור - אני בטוח שהטימקס לא יכול להיות מוגדר חד משמעית כ"דבר האמיתי" ולמרות יתרונות לא מבוטלים, יש לו גם חסרונות בולטים.
 
הדבר האמיתי בשבילי הוא...

תועלת מול צרכים לעבודה -הביתה ,הבורגמן מצויין מידי פעם טיול - הוא בסדר, עשיתי טיולים וחזרתי בלי כאבי גב. לא זול לאחזקה -GS 500 יותר זול לאחזקה הבורגמן 650 הוא כלי פאן ועונה על כל הצרכים, אחזקה ??? לא יודע אבל יהיה יותר יקר מה-400 ה 650 עוד לא שכיר בשוק ה 400 ימכר מהר , שכיר מאוד במחיר של 58K עדיף YAMAHA FZ 600 חדש. מי שרוצה יותר פאן וכוח - במחיר של הבורגמן שיקנה GS חדש לבורגני נמאס שיורדים על הקטן
 

ixmix

New member
"נמאס שיורדים על הקטן"?? ../images/Emo12.gif

ואני לא בטוח שGS לא יקר יותר לאחזקה.
 
למעלה