היי,, תגובות בבקשה..

pixelpro

New member
../images/Emo41.gif היי,, תגובות בבקשה.. ../images/Emo41.gif

היי , אני מבקש תגובות על התמונה הזו שבניתי במקס 4 ורינדרתי עם ברזיל, והפעם באמת רואים מה "BRAZIL" יכול לעשות מכיון שבכל הסצינה השתמשתי רק עם מנורה אחת...! משך הרינדור היה בין 4 ל 5 שעות.. ברזולוציה של 768\1024 מומלץ לצפות ב ברזולוציה גבוהה וב"32 bit" מקווה שתהנו.. :) יובל. נ"ב מישהוא יודע אולי מה ההבדלים הרציניים בין ברזיל ל פיינל-רנדר ? והאם הם מוציאים אותה איכות תמונה ?
 

galrt

New member
looks neat

i like the look of the hospital/dentistry heh i also thought that´s what it is supposed to be at the first time i saw it. i like it. about final render. i dont use brazil so i cant compare, however i do use mental ray so i will compare it to that. final render works only by calculating photons unlike mental ray. that means it smoothens out photons when it renders to achive the GI illumination look. which means in order to get a very high quality sharp and detail exposuring illumination you will have to wait like 10 hours to render with the highest settings you can set. FR is good for fast good quality renders. but on complex objects the GI looks quite bad and smoothed out. it´s a good tool for doing animations and fast med quality GI renders. though it has THE BEST support for max, materials textures..even 3rd party plugins like shag&hair work with it. which brazil or MR do not have. so it is a good tool for genetal stuff, raise quality abit with reasonable rendertime. but nothign beats MR in quality. and mr is faster than brazil, much.. better output but has a very poor integration with max.(the max connection)
 

ejay

New member
נראה מצויין

הביקורת העיקרית שיש לי לגבי הסצנה הזאת היא שזה נראה כמו רקע למשהו ולא כמו תמונה שעומדת בפני עצמה- אין כאן מרכז עניין או נושא מרכזי שהיו יכולים להפוך את זה למשהו מעניין יותר. הרינדור עצמו טוב מאד, ואפילו מהיר למדי בהתחשב ברזולוציה ובמבנה הסצנה. לגבי ההבדלים בין ברזיל לפיינלרנדר- הראשון הוא שברזיל עדיין בפיתוח, והרבה מהתכונות הסופיות של התוכנה עדיין לא קיימות בגירסת הנסיון. (הבולטות הן sub-surface scattering ו-photon maps ). גם התכונות הקיימות עדיין לא עברו אופטימיזציה. (רינדור של חללים סגורים למשל, כמו החדר הזה שלך, הוא איטי להחריד בהשוואה לרינדור של חפצים על גבי מישור פתוח). ההבדל החשוב הזה מקשה על השוואה של ממש בין התוכנות. מבחינת איכות התמונה- היות וכל מנועי הרינדור משתמשים באותו מנוע תאורה בסיסי, התמונות לא שונות כל כך . ההבדלים מתבטאים באינטגרציה של מנוע הרינדור עם התוכנה המארחת , ובשיטות האצה שונות. פיינלרנדר משיגה תוצאות טובות במהירות גבוהה מאד, וזה בולט בעיקר ברזולוציות גבוהות. המפתחים של ברזיל טוענים שהגירסה הסופית של התוכנה תהיה הרבה יותר מהירה ותתחרה בנוחות בפיינלרנדר והתוכנות האחרות שיצאו או עתידות לצאת לשוק.
 

ejay

New member
אגב- יתרון בולט של ברזיל על המתחרים

- המפתחים הבטיחו שגם לאחר שהגירסה הסופית תשווק, הם ישאירו אפשרות להוריד גירסה (מוגבלת אבל שימושית) בחינם, למשתמשים ביתיים ולשימוש למטרות לא מסחריות. אנשים חביבים.
 

eldarinn

New member
הרנדר נפלא ../images/Emo45.gif

בהחלט עבודת מידול מעניינת אבל אני נוטה להסכים עם EJAY שבהחלט יש כאן "סצינה" ריקה שממתינה לאובייקט או דמות מרכזית. בפני עצמו זה באמץ נראה עשר
 

ID3D

New member
חסר לי באמת הפוקוס על משהו ו

זה ניראה מאוד פלסטיקי, לא יודע אבל זה ניראה ממש כמו פלסטיק הbump, הצבע, החורים המועגלים. אבל באמת אחלה (4 שעות??? לרנדר??? הרינדור הכי איטי שלי נראה לי היה משהו כמו 12 דקות. כנראה שאני באמת לא יודע להוציא מהמרנדרים את המיץ אהה, אני עוד אלמד)
 
למעלה