וואלטה קטע מספר 1 הימורים

../images/Emo41.gif וואלטה קטע מספר 1 הימורים ../images/Emo41.gif

החגיגה מתחילה, והגיע הזמן ליפול בגדול, ולפשל בהימורים. וההימור שלי להיום, אונסה שוב מנצחת! כלומר ליברטי תלבש את הזהב היום.
 
וכמובן שרשימת הקבוצות של...

משחק הפנטזיה נסגרה, בהצלחה לכל המשתתפים.
 
לדעתי Phonak מנצחת, ובגדול, יותר

מדקה הפרש מהמקום השני. נ.ב. יש העדפה לכובע מסויים, או שאוכלים מה שרוצים?
 
מהרגע שהמילטון הודיע שהוא מגיע...

לוואלטה, אני שובר את הראש כדי להבין מה התפקיד שהוא אמור למלא בוואלטה? פועל או מוביל. לפי הראיון עם המילטון שהתפרסם ב-cyclingnews, סביליה הוא המוביל הרשמי של פונאק. המילטון יקח הובלה רק במידה וסביליה לא יהיה בשיאו, המטרה של המילטון היא לעזור לסביליה, ולנצח בקטע (ואז יהיה לו ניצחון בכל שלושת הגרנד טורס). השאלה היא האם אפשר להאמין להמילטון? או שברגע שתהיה לו אפשרות, הוא ישכח את סביליה וילך על ניצחון.
 
זהו מעכשיו אני לא מהמר יותר...

הנאחס לא נגמר! ריסקתי את ליברטי לחתיכות.
 
מי צריך את לאנס ארמסטרונג?

כנראה שלאנס רק מאט את הדוורים. איזה רכיבה מדהימה, ואיזה ניצחון מדהים. ואיזה כיף עשיתי נקודות במשחק הפנטזיה! וכל מי שבחר את ואן האסוויק, לנדיס, בלטרן (אני חושב שיש קבוצה אחת) ואנטוניו קרוז (גם קבוצה אחת אם אני לא טועה) עושים נקודות היום.
 
את לא יודעת לשמור סוד?

אמרתי שאני חושב שאת מובילה, יש לך את לנדיס וואן האסוויק, כלומר 450 נקודות. אבל עדיין לא עברתי על כל הקבוצות.
 
צבעי חולצות בוואלטה:

לוואלטה יש מסורת משונה (יותר נכון חוסר מסורת, הספונסר פשוט משתנה כל שנה) של החלפת חולצות של המובילים בקטגוריות השונות כל שנה. אז מה זה כל חולצה: זהב- מוביל דרוג כללי תכלת\כחול עם נקודות מאורכות בצבע צהוב (נראה גם כמו לימונים)- ספרינטר סגול-מטפס לבן-אול ארונד.
 

natyh

New member
מי צריך את לאנס ארמסטרונג

מחמאה גדולה מזו רוכב אופניים לא יכול לקבל !!! האיש הראשון שמנצח קטע כשהוא לא נמצא !!! ספורטאי ענק איזה השפעה על הקבוצה , וכל הכבוד לפלויד לאנדיס מנואל בלטראן ויוהאן ברוניל . וכעת כבר וולוורדה מפגר ב 58 שניות , אבל איזה התרוממות מהקרשים הם עשו השנה . ובועז בשבילך !!! דיוויד הרמון שאל איך כל יוצאי קלמה לא מימשו את הציפיות מהם בקבוצות אחרות !!! נתי
 

natyh

New member
התוצאות

כאן ולאור התוצאות כבר מחר ליאון בורגוס 207 ק"מ אני מעריך ש סי אס סי ישלחו את יעקב פיל להשתולל . נתי
 
כמה דברים על הקטע היום

שוב ראינו אצל USPS שלא משנה מי הרוכבים - כנראה שהשיטה והאימון הם שקובעים. אין שם בקבוצה הרבה רוכבים גדולים נגד השעון ובכל זאת הם השאירו את כל השמות הגדולים מאחור. ואם השמיצו כל מיני קבוצות בעבר על ניהול חובבני שלא ידעו לנהל את הקבוצות בנגד השעון הקבוצתי בטור, אז מה תגידו על USPS. אם יש להם כוונה שון היסוויק יתמודד על חולצת המאיצים אז למה הם לא דאגו שיחצה את הקו ראשון או לפחות שני ויזכה בהרבה יותר נקודות מאשר במקום השביעי בו הוא סיים. כנראה הם לא היו בטוחים בנצחונם והיה חבל להם על השנייה או שתיים שהיה צריך להמתין למאיץ ההולנדי. ויני קלדירולה לא הצטיינו היום, אבל היה מעניין לראות קבוצה אחת לפחות שרוכבת במבנה של שני טורים ולא בטור אחד כמו כל הקבוצות. כבר מזמן לא ראיתי קבוצה רוכבת במבנה הזה. USPS רכבו ככה בטור שבו הראס וונדוולדה נפלו על הכביש הרטוב והקבוצה חיכתה להם, אבל מאז רוב הקבוצות רוכבות בטור אחד. אם אני מבין נכון - השיטה של שני טורים אמורה להיות טובה יותר, אבל דורשת אימון ותיאום גדולים יותר וגם מסוכנת יותר מבחינת נפילות. אולי מישהו יוכל להוסיף כאן בנושא. אחרון חביב - יוסבה בלוקי. למרות שהקבוצה שלו לא הגיעה במקומות הראשונים, לדעתי, זה שהוא סיים ראשון בקבוצה שלו, מראה שהוא נמצא בכושר לא רע ובהחלט צריך לקחת אותו בחשבון בהמשך. כאינדיקציה לקצב של המרוץ אפשר לקחת את פביאן יקר מהקבוצה שלו שהוא רוכב וותיק ושען מנוסה ולא הצליח לעמוד היום בקצב של סאוניר דובאל.
 

Mont Ventoux

New member
תגובה

לא צריך בהכרח שענים גדולים, צריך שענים טובים, וכאלה יש די הרבה בפוסטלים. השאלה היא גם מה יחס הכוחות בקבוצה: לדוג', האם קב' עם 3 שענים גדולים ו-3 בנוניים היא חזקה מקב' עם 6 שענים טובים? בגלל שזה מקצה קבוצתי צריך להתחשב היטב ביתרונות ובחסרונות של כל אחד כדי ליצור תיאום ולבנות סדר ורוטציה שיעשו ניצול אופטימלי של הכוחות. לפי כיתוב בתמונה באתר הרשמי, זה היה מתוכנן שלאנדיס יחצה ראשון את הקו (דורש בדיקת רכילות). מעבר לזה, מאחר שיש מעט קטעים לספרינטרים במהדורה זו, לא בטוח שחולצת הנק' תלך לספרינטר. השיטה של שני הטורים היא לא בהכרח טובה יותר (מבחינת שיקול כללי לקטע) אבל היא נחשבת למהירה יותר. מעבר לדברים שציינת היא גם מעייפת יותר. פועל יוצא של זה יכול להיות שהרוכבים החלשים יתרמו בסופו של דבר פחות ממה שהם יכולים לתרום בטור אחד. מה שקבוצות עושות לפעמים, זה לעבור לרכב בשני טורים באופן זמני כדי להתגבר מהר על פער זמנים שנפתח (ואח"כ הן חוזרות שוב לרכיבה בטור אחד), או כדי לתת את ההאצה של הסוף.
 
למעלה