כמה דברים על הקטע היום
שוב ראינו אצל USPS שלא משנה מי הרוכבים - כנראה שהשיטה והאימון הם שקובעים. אין שם בקבוצה הרבה רוכבים גדולים נגד השעון ובכל זאת הם השאירו את כל השמות הגדולים מאחור. ואם השמיצו כל מיני קבוצות בעבר על ניהול חובבני שלא ידעו לנהל את הקבוצות בנגד השעון הקבוצתי בטור, אז מה תגידו על USPS. אם יש להם כוונה שון היסוויק יתמודד על חולצת המאיצים אז למה הם לא דאגו שיחצה את הקו ראשון או לפחות שני ויזכה בהרבה יותר נקודות מאשר במקום השביעי בו הוא סיים. כנראה הם לא היו בטוחים בנצחונם והיה חבל להם על השנייה או שתיים שהיה צריך להמתין למאיץ ההולנדי. ויני קלדירולה לא הצטיינו היום, אבל היה מעניין לראות קבוצה אחת לפחות שרוכבת במבנה של שני טורים ולא בטור אחד כמו כל הקבוצות. כבר מזמן לא ראיתי קבוצה רוכבת במבנה הזה. USPS רכבו ככה בטור שבו הראס וונדוולדה נפלו על הכביש הרטוב והקבוצה חיכתה להם, אבל מאז רוב הקבוצות רוכבות בטור אחד. אם אני מבין נכון - השיטה של שני טורים אמורה להיות טובה יותר, אבל דורשת אימון ותיאום גדולים יותר וגם מסוכנת יותר מבחינת נפילות. אולי מישהו יוכל להוסיף כאן בנושא. אחרון חביב - יוסבה בלוקי. למרות שהקבוצה שלו לא הגיעה במקומות הראשונים, לדעתי, זה שהוא סיים ראשון בקבוצה שלו, מראה שהוא נמצא בכושר לא רע ובהחלט צריך לקחת אותו בחשבון בהמשך. כאינדיקציה לקצב של המרוץ אפשר לקחת את פביאן יקר מהקבוצה שלו שהוא רוכב וותיק ושען מנוסה ולא הצליח לעמוד היום בקצב של סאוניר דובאל.