המסילה לא הייתה במצב שאיפשר
הפעלת שירות נוסעים סדיר.
המסילה לא הייתה במצב שאיפשרמה הבעיה? יש מסילה...
הפעלת שירות נוסעים סדיר.
המסילה לא הייתה במצב שאיפשרמה הבעיה? יש מסילה...
עניתי לשאלה של amitasafzabidaהמסילה לא הייתה במצב שאיפשר
הפעלת שירות נוסעים סדיר.
אבל אין מחסור בציוד?מה הבעיה? יש מסילה...
משוודיה...אבל אין מחסור בציוד?
כאילו, מאיפה יגיעו הרכבות? (מאיזה תחנות, לא איך.........)
אה יפה.משוודיה...
לא צריך הרבה ציוד לקו הזה (4 רכבות ליום!). מערך IC3 אחד או שניים יספיקו. (בימים אלה ממש מגיעים המערכים השוודיים - 9 בסה"כ).
הם לא כל כך חדשים, אבל עדיף על כלוםאה יפה.
מתחדשים.
למה לא?הם לא כל כך חדשים, אבל עדיף על כלום
משומשים במצב טובלמה לא?
הם לא באים ישר מהמפעל?
משומשים?משומשים במצב טוב
מחברת הרכבות השוודית. פרטים נוספים תוכל למצוא כאן.
גם משומשים וגם סביר להניחמשומשים?
שיהיה.... חבל שאם כבר קונים אז לא קונים חדש.
תודה על המידעחברה....לפתוח יומנים ולרשום
10/9/2005 מוצ"ש....תצא הרכבת הראשונה לדימונה
ברור שארבע רכבות יספיקתודה על המידעאם אני אשרת
בדרום אולי יצא לי לנסוע בה,,,, אבל כבר עדיף באר שבע מרכז אם כברנחכה ונראה מה יגידו החברה בבקום
ארבע רכבות ביום לכל כוון זה מעטברור שארבע רכבות יספיק
הרי זה קו פוליטי שנועד לאפשר למאיר שטרית תמונה עם סרט גזור ותו לא. מזל שלפעמים גם קווים פוליטיים יכולים להפתיע, כמו קו י-ם המשודרג
שבועה....ארבע רכבות ביום לכל כוון זה מעט
אך פי אינסוף יותר טוב מכלום. כל מספר גדול פי אינסוף מאפס. אבל ברצינות, למעט האנשים שרוצים להגיע מדימונה לתל-אביב ארבע רכבות, 2 בבוקר, עוד אחת בטח בצהרים ואחת בערב זה אמור להספיק, בקושי, בשלב הראשון. כאשר הרכבת מבאר-שבע לתל-אביב תסע בפחות מ-50 דקות מתחנת האונ' בצפון ב"ש ועד להגנה, ועוד פחות מ-35 דקות מב"ש אונ' לדימונה, הרי שזמן הנסיעה הכולל מדימונה לת"א יהיה 1:20 שע', אז יהיה טעם לדבר ואף לדרוש רכבת כל שעה, או במינימום כל שעתיים. כלומר, לפחות 8 רכבות ביום בין דימונה לתל-אביב. להזכירך, היתה תקופה של מעל שנתיים שהיו אפילו פחות מ-8 רכבות ביום בין עירו של אברהם אבינו (נו זו עם השבועה או שבעה בארות) לבין אלטנוילנד ובכל זאת נסעו בה בכל שנה מעל 500,000 נוסעים. בשנת 2001 כשהעלו את כמות הרכבות בכל כוון ל-14 ביום היתה קפיצה ענקית בכמות הנוסעים והיא גדלה ל-1.7 מליון באותה שנה. בכל מקרה, כמות של 12 רכבות ביום מדימונה לת"א דרך ב"ש אמורה להספיק עד "למעל הראש".
אני הזכרתי את עניין השבועהשבועה....
באר שבע לא נקראת על שם שבע בארות.....בבאר שבע יש עשרות בארות לצורך העניין.... כבר קרה שהן נפערו מעצמן ללא שום אזהרה מוקדמת.
כתבת או.....אז נתתי את ההסבראני הזכרתי את עניין השבועה
קרא טוב. הזכרתי "נו הזו עם השבועה או שבע בארות".
הדבר שהכי מעצבן אותי הוא זה ש...חברה....לפתוח יומנים ולרשום
10/9/2005 מוצ"ש....תצא הרכבת הראשונה לדימונה
אהלן אליהדבר שהכי מעצבן אותי הוא זה ש...
תשובי הפריפריה במיוד תושבי הנגב תמיד מופלים לרעה. שדרוג הקו לדימונה כבר מתמשך יותר משנה.ההבטחה הייתה שהתחנה תיפתח ברבעון הראשון שנת 2005, ובסוף זה שונה לספטמבר. אם נשווה את הקו לי-ם נראה שהוא הושלם יותר מהר מאשר הקו לדימונה, יחד עם סלילת הקו החדש והקמת תחנה חדשה. גם תחנת אשקלון שלא הייתה קיימת כלל, נפתחה יותר מהר מאשר התחנה לדימונה. אם ר"י הייתה רוצה היא הייתה יכולה לסיים את הליכי השדרוג תוך חצי שנה עד 8 חודשים, לא יותר. אז נכון שזה מצריך החלפת רוב המסלה בקו, אבל התוואי הוא קצר (35 ק"מ), תחנת נוסעים כבר קיימת והיא כבר מוכנה. והדבר שהכי מציק אותי הוא זה שהקימו תחנה תפעולית ליד ערוער, בנו כבר בניין בקרה, הכפילו את המסילה למפגש רכבות אבל סימנורים???? עדיין אין. את המבנה הכתום הזה אני כבר רואה למעלה מחצי שנה, אבל ר"י לא טרחה אפילו לשים סימנורים, מה שמעיד על קצב עבודה איטי במיוחד. שוב הדבר הזה מרגיז מאוד שתושבי דימונה מופלים לרעה מול תושבי מרכז הארץ למשל.
עדיין. יש הרבה ממה שאלי כתב: ישאהלן אלי
אין פה עניין של אפליה של תושבי דימונה חלילה. הבעיה בקו באר שבע דימונה לא טמונה במסילה או בסימנורים או בתחנה בדימונה כי אם במצב בבאר שבע. הקו לדימונה יכל לפעול במרץ 2005 כפי שתוכנן מלכתחילה אם הייתה אפשרות טכנית להפעיל אותו, ושוב, לא בגלל היעדר הסימנורים. הבעיה האמיתית כאן היא צומת רכבות בבאר שבע. תחנת באר שבע צפון מזה עשרות שנים מהווה צומת רכבות של אזור הדרום שהולכת ומתפתחת בתקופה האחרונה עם פתיחת השלוחה לבאר שבע מרכז, והקו לרמת חובב וגם הקו לדימונה ודרומה. תחנת באר שבע צפון מאז ומתמיד הייתה תחנה שעיקרה היה פעילות מטענים ולא כתחנת נוסעים יעודית וזו הסיבה שיש בתחנה רציף אחד בודד וקצר, מאוד קצר. מאז מאי 2005 מתבצע באזור תחנת באר שבע צפון פרוייקט מאוד גדול וחשוב שכל תנועת הרכבות מצפון לדרום דרך באר שבע תלויה בו והיא הקמת תחנת הנוסעים החדשה באר שבע האוניברסיטה שבאה להחליף את תחנת צפון הישנה. הפרוייקט הזה כולל הוספת מסילות ורציפי נוסעים בכדי לאפשר את הפעלת הקו לדימונה בצורה יעילה ומעשית. נכון להיום אין שום מניעה להסיע רכבת נוסעים מבאר שבע לדימונה אך בבאר שבע לא יהיה לרכבת מדימונה רציף בשביל לעצור בה בכדי שיוכלו להחליף רכבת ולהמשיך את הנסיעה צפונה. חשוב להבהיר שלא משנה אם הסימנורים היו שם גם לפני שנה, לרכבות מדימונה במילא אין איפה לעצור בבאר שבע.... וזאת הבעיה. הרכבת הראשונה מדימונה תצא במוצ"ש 10/9/2005 וזה סופי.
גם לפני הרבה שנים דברו עלעדיין. יש הרבה ממה שאלי כתב: יש
בפירוש זלזול בדימונה. על הקו של דימונה יש דיבורים כבר מתחילת שנות התשעים. מישל ("מישמיש") העלה לפורום כתבה על הקו העתידי לדימונה, שיצאה לאור בתחילתשנות התשעים. בניגוד לקווים אחרים (למשל, קו אשקלון באר שבע דרך שדרות, נתיבות ואופקים), אשר בהם אין כל תואי, לא כך המצב בדימונה, אשר יש בה כבר תואי מוכן. מה שיצא זה שמשכו ומושכים את הקמת הקו. אם היו ממש רוצים, הקו הזה היה מוכן כבר מלפני מספר שנים. לבסוף, הכינו את הקו. אולם, לא יישרו את הקו למען זמן נסיעה קצר יותר. כמו כן, לא הקימו תחנה בתוך העיר עצמה (טכנית ויחד עם רצון, זהו דבר בר ביצוע). בקיצור, במקום לעשות קו כמו שצריך, יצאו מידי חובה. העיקר, שלבסוף יהיה קו לדימונה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.