חברה....לפתוח יומנים ולרשום

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member
משוודיה...

אבל אין מחסור בציוד?
כאילו, מאיפה יגיעו הרכבות? (מאיזה תחנות, לא איך.........)
משוודיה...
לא צריך הרבה ציוד לקו הזה (4 רכבות ליום!). מערך IC3 אחד או שניים יספיקו. (בימים אלה ממש מגיעים המערכים השוודיים - 9 בסה"כ).
 

fireman

New member
גם משומשים וגם סביר להניח

משומשים?
שיהיה.... חבל שאם כבר קונים אז לא קונים חדש.
גם משומשים וגם סביר להניח
שלא יביאו את כולם בסופו של דבר בגלל בעיות התאמה למערכים שנמצאים בארץ, מה שיצריך השקעה כספית גדולה במערכים משבדיה.
 

omer87

New member
תודה על המידע../images/Emo45.gif אם אני אשרת

חברה....לפתוח יומנים ולרשום

10/9/2005 מוצ"ש....תצא הרכבת הראשונה לדימונה
תודה על המידע
אם אני אשרת
בדרום אולי יצא לי לנסוע בה,,,, אבל כבר עדיף באר שבע מרכז אם כבר
נחכה ונראה מה יגידו החברה בבקום
 

amirv

New member
ברור שארבע רכבות יספיק

תודה על המידע
אם אני אשרת
בדרום אולי יצא לי לנסוע בה,,,, אבל כבר עדיף באר שבע מרכז אם כבר
נחכה ונראה מה יגידו החברה בבקום
ברור שארבע רכבות יספיק
הרי זה קו פוליטי שנועד לאפשר למאיר שטרית תמונה עם סרט גזור ותו לא. מזל שלפעמים גם קווים פוליטיים יכולים להפתיע, כמו קו י-ם המשודרג
 

קובי לו

New member
ארבע רכבות ביום לכל כוון זה מעט

ברור שארבע רכבות יספיק
הרי זה קו פוליטי שנועד לאפשר למאיר שטרית תמונה עם סרט גזור ותו לא. מזל שלפעמים גם קווים פוליטיים יכולים להפתיע, כמו קו י-ם המשודרג
ארבע רכבות ביום לכל כוון זה מעט
אך פי אינסוף יותר טוב מכלום. כל מספר גדול פי אינסוף מאפס. אבל ברצינות, למעט האנשים שרוצים להגיע מדימונה לתל-אביב ארבע רכבות, 2 בבוקר, עוד אחת בטח בצהרים ואחת בערב זה אמור להספיק, בקושי, בשלב הראשון. כאשר הרכבת מבאר-שבע לתל-אביב תסע בפחות מ-50 דקות מתחנת האונ' בצפון ב"ש ועד להגנה, ועוד פחות מ-35 דקות מב"ש אונ' לדימונה, הרי שזמן הנסיעה הכולל מדימונה לת"א יהיה 1:20 שע', אז יהיה טעם לדבר ואף לדרוש רכבת כל שעה, או במינימום כל שעתיים. כלומר, לפחות 8 רכבות ביום בין דימונה לתל-אביב. להזכירך, היתה תקופה של מעל שנתיים שהיו אפילו פחות מ-8 רכבות ביום בין עירו של אברהם אבינו (נו זו עם השבועה או שבעה בארות) לבין אלטנוילנד ובכל זאת נסעו בה בכל שנה מעל 500,000 נוסעים. בשנת 2001 כשהעלו את כמות הרכבות בכל כוון ל-14 ביום היתה קפיצה ענקית בכמות הנוסעים והיא גדלה ל-1.7 מליון באותה שנה. בכל מקרה, כמות של 12 רכבות ביום מדימונה לת"א דרך ב"ש אמורה להספיק עד "למעל הראש".
 

fireman

New member
שבועה....

ארבע רכבות ביום לכל כוון זה מעט
אך פי אינסוף יותר טוב מכלום. כל מספר גדול פי אינסוף מאפס. אבל ברצינות, למעט האנשים שרוצים להגיע מדימונה לתל-אביב ארבע רכבות, 2 בבוקר, עוד אחת בטח בצהרים ואחת בערב זה אמור להספיק, בקושי, בשלב הראשון. כאשר הרכבת מבאר-שבע לתל-אביב תסע בפחות מ-50 דקות מתחנת האונ' בצפון ב"ש ועד להגנה, ועוד פחות מ-35 דקות מב"ש אונ' לדימונה, הרי שזמן הנסיעה הכולל מדימונה לת"א יהיה 1:20 שע', אז יהיה טעם לדבר ואף לדרוש רכבת כל שעה, או במינימום כל שעתיים. כלומר, לפחות 8 רכבות ביום בין דימונה לתל-אביב. להזכירך, היתה תקופה של מעל שנתיים שהיו אפילו פחות מ-8 רכבות ביום בין עירו של אברהם אבינו (נו זו עם השבועה או שבעה בארות) לבין אלטנוילנד ובכל זאת נסעו בה בכל שנה מעל 500,000 נוסעים. בשנת 2001 כשהעלו את כמות הרכבות בכל כוון ל-14 ביום היתה קפיצה ענקית בכמות הנוסעים והיא גדלה ל-1.7 מליון באותה שנה. בכל מקרה, כמות של 12 רכבות ביום מדימונה לת"א דרך ב"ש אמורה להספיק עד "למעל הראש".
שבועה....
באר שבע לא נקראת על שם שבע בארות.....בבאר שבע יש עשרות בארות לצורך העניין.... כבר קרה שהן נפערו מעצמן ללא שום אזהרה מוקדמת.
 

קובי לו

New member
אני הזכרתי את עניין השבועה

שבועה....
באר שבע לא נקראת על שם שבע בארות.....בבאר שבע יש עשרות בארות לצורך העניין.... כבר קרה שהן נפערו מעצמן ללא שום אזהרה מוקדמת.
אני הזכרתי את עניין השבועה
קרא טוב. הזכרתי "נו הזו עם השבועה או שבע בארות".
 
הדבר שהכי מעצבן אותי הוא זה ש...

חברה....לפתוח יומנים ולרשום

10/9/2005 מוצ"ש....תצא הרכבת הראשונה לדימונה
הדבר שהכי מעצבן אותי הוא זה ש...
תשובי הפריפריה במיוד תושבי הנגב תמיד מופלים לרעה. שדרוג הקו לדימונה כבר מתמשך יותר משנה.ההבטחה הייתה שהתחנה תיפתח ברבעון הראשון שנת 2005, ובסוף זה שונה לספטמבר. אם נשווה את הקו לי-ם נראה שהוא הושלם יותר מהר מאשר הקו לדימונה, יחד עם סלילת הקו החדש והקמת תחנה חדשה. גם תחנת אשקלון שלא הייתה קיימת כלל, נפתחה יותר מהר מאשר התחנה לדימונה. אם ר"י הייתה רוצה היא הייתה יכולה לסיים את הליכי השדרוג תוך חצי שנה עד 8 חודשים, לא יותר. אז נכון שזה מצריך החלפת רוב המסלה בקו, אבל התוואי הוא קצר (35 ק"מ), תחנת נוסעים כבר קיימת והיא כבר מוכנה. והדבר שהכי מציק אותי הוא זה שהקימו תחנה תפעולית ליד ערוער, בנו כבר בניין בקרה, הכפילו את המסילה למפגש רכבות אבל סימנורים???? עדיין אין. את המבנה הכתום הזה אני כבר רואה למעלה מחצי שנה, אבל ר"י לא טרחה אפילו לשים סימנורים, מה שמעיד על קצב עבודה איטי במיוחד. שוב הדבר הזה מרגיז מאוד שתושבי דימונה מופלים לרעה מול תושבי מרכז הארץ למשל.
 

fireman

New member
אהלן אלי

הדבר שהכי מעצבן אותי הוא זה ש...
תשובי הפריפריה במיוד תושבי הנגב תמיד מופלים לרעה. שדרוג הקו לדימונה כבר מתמשך יותר משנה.ההבטחה הייתה שהתחנה תיפתח ברבעון הראשון שנת 2005, ובסוף זה שונה לספטמבר. אם נשווה את הקו לי-ם נראה שהוא הושלם יותר מהר מאשר הקו לדימונה, יחד עם סלילת הקו החדש והקמת תחנה חדשה. גם תחנת אשקלון שלא הייתה קיימת כלל, נפתחה יותר מהר מאשר התחנה לדימונה. אם ר"י הייתה רוצה היא הייתה יכולה לסיים את הליכי השדרוג תוך חצי שנה עד 8 חודשים, לא יותר. אז נכון שזה מצריך החלפת רוב המסלה בקו, אבל התוואי הוא קצר (35 ק"מ), תחנת נוסעים כבר קיימת והיא כבר מוכנה. והדבר שהכי מציק אותי הוא זה שהקימו תחנה תפעולית ליד ערוער, בנו כבר בניין בקרה, הכפילו את המסילה למפגש רכבות אבל סימנורים???? עדיין אין. את המבנה הכתום הזה אני כבר רואה למעלה מחצי שנה, אבל ר"י לא טרחה אפילו לשים סימנורים, מה שמעיד על קצב עבודה איטי במיוחד. שוב הדבר הזה מרגיז מאוד שתושבי דימונה מופלים לרעה מול תושבי מרכז הארץ למשל.
אהלן אלי
אין פה עניין של אפליה של תושבי דימונה חלילה. הבעיה בקו באר שבע דימונה לא טמונה במסילה או בסימנורים או בתחנה בדימונה כי אם במצב בבאר שבע. הקו לדימונה יכל לפעול במרץ 2005 כפי שתוכנן מלכתחילה אם הייתה אפשרות טכנית להפעיל אותו, ושוב, לא בגלל היעדר הסימנורים. הבעיה האמיתית כאן היא צומת רכבות בבאר שבע. תחנת באר שבע צפון מזה עשרות שנים מהווה צומת רכבות של אזור הדרום שהולכת ומתפתחת בתקופה האחרונה עם פתיחת השלוחה לבאר שבע מרכז, והקו לרמת חובב וגם הקו לדימונה ודרומה. תחנת באר שבע צפון מאז ומתמיד הייתה תחנה שעיקרה היה פעילות מטענים ולא כתחנת נוסעים יעודית וזו הסיבה שיש בתחנה רציף אחד בודד וקצר, מאוד קצר. מאז מאי 2005 מתבצע באזור תחנת באר שבע צפון פרוייקט מאוד גדול וחשוב שכל תנועת הרכבות מצפון לדרום דרך באר שבע תלויה בו והיא הקמת תחנת הנוסעים החדשה באר שבע האוניברסיטה שבאה להחליף את תחנת צפון הישנה. הפרוייקט הזה כולל הוספת מסילות ורציפי נוסעים בכדי לאפשר את הפעלת הקו לדימונה בצורה יעילה ומעשית. נכון להיום אין שום מניעה להסיע רכבת נוסעים מבאר שבע לדימונה אך בבאר שבע לא יהיה לרכבת מדימונה רציף בשביל לעצור בה בכדי שיוכלו להחליף רכבת ולהמשיך את הנסיעה צפונה. חשוב להבהיר שלא משנה אם הסימנורים היו שם גם לפני שנה, לרכבות מדימונה במילא אין איפה לעצור בבאר שבע.... וזאת הבעיה. הרכבת הראשונה מדימונה תצא במוצ"ש 10/9/2005 וזה סופי.
 

אורי404

New member
עדיין. יש הרבה ממה שאלי כתב: יש

אהלן אלי
אין פה עניין של אפליה של תושבי דימונה חלילה. הבעיה בקו באר שבע דימונה לא טמונה במסילה או בסימנורים או בתחנה בדימונה כי אם במצב בבאר שבע. הקו לדימונה יכל לפעול במרץ 2005 כפי שתוכנן מלכתחילה אם הייתה אפשרות טכנית להפעיל אותו, ושוב, לא בגלל היעדר הסימנורים. הבעיה האמיתית כאן היא צומת רכבות בבאר שבע. תחנת באר שבע צפון מזה עשרות שנים מהווה צומת רכבות של אזור הדרום שהולכת ומתפתחת בתקופה האחרונה עם פתיחת השלוחה לבאר שבע מרכז, והקו לרמת חובב וגם הקו לדימונה ודרומה. תחנת באר שבע צפון מאז ומתמיד הייתה תחנה שעיקרה היה פעילות מטענים ולא כתחנת נוסעים יעודית וזו הסיבה שיש בתחנה רציף אחד בודד וקצר, מאוד קצר. מאז מאי 2005 מתבצע באזור תחנת באר שבע צפון פרוייקט מאוד גדול וחשוב שכל תנועת הרכבות מצפון לדרום דרך באר שבע תלויה בו והיא הקמת תחנת הנוסעים החדשה באר שבע האוניברסיטה שבאה להחליף את תחנת צפון הישנה. הפרוייקט הזה כולל הוספת מסילות ורציפי נוסעים בכדי לאפשר את הפעלת הקו לדימונה בצורה יעילה ומעשית. נכון להיום אין שום מניעה להסיע רכבת נוסעים מבאר שבע לדימונה אך בבאר שבע לא יהיה לרכבת מדימונה רציף בשביל לעצור בה בכדי שיוכלו להחליף רכבת ולהמשיך את הנסיעה צפונה. חשוב להבהיר שלא משנה אם הסימנורים היו שם גם לפני שנה, לרכבות מדימונה במילא אין איפה לעצור בבאר שבע.... וזאת הבעיה. הרכבת הראשונה מדימונה תצא במוצ"ש 10/9/2005 וזה סופי.
עדיין. יש הרבה ממה שאלי כתב: יש
בפירוש זלזול בדימונה. על הקו של דימונה יש דיבורים כבר מתחילת שנות התשעים. מישל ("מישמיש") העלה לפורום כתבה על הקו העתידי לדימונה, שיצאה לאור בתחילתשנות התשעים. בניגוד לקווים אחרים (למשל, קו אשקלון באר שבע דרך שדרות, נתיבות ואופקים), אשר בהם אין כל תואי, לא כך המצב בדימונה, אשר יש בה כבר תואי מוכן. מה שיצא זה שמשכו ומושכים את הקמת הקו. אם היו ממש רוצים, הקו הזה היה מוכן כבר מלפני מספר שנים. לבסוף, הכינו את הקו. אולם, לא יישרו את הקו למען זמן נסיעה קצר יותר. כמו כן, לא הקימו תחנה בתוך העיר עצמה (טכנית ויחד עם רצון, זהו דבר בר ביצוע). בקיצור, במקום לעשות קו כמו שצריך, יצאו מידי חובה. העיקר, שלבסוף יהיה קו לדימונה.
 

Shark Alarm

New member
גם לפני הרבה שנים דברו על ../images/Emo26.gif

עדיין. יש הרבה ממה שאלי כתב: יש
בפירוש זלזול בדימונה. על הקו של דימונה יש דיבורים כבר מתחילת שנות התשעים. מישל ("מישמיש") העלה לפורום כתבה על הקו העתידי לדימונה, שיצאה לאור בתחילתשנות התשעים. בניגוד לקווים אחרים (למשל, קו אשקלון באר שבע דרך שדרות, נתיבות ואופקים), אשר בהם אין כל תואי, לא כך המצב בדימונה, אשר יש בה כבר תואי מוכן. מה שיצא זה שמשכו ומושכים את הקמת הקו. אם היו ממש רוצים, הקו הזה היה מוכן כבר מלפני מספר שנים. לבסוף, הכינו את הקו. אולם, לא יישרו את הקו למען זמן נסיעה קצר יותר. כמו כן, לא הקימו תחנה בתוך העיר עצמה (טכנית ויחד עם רצון, זהו דבר בר ביצוע). בקיצור, במקום לעשות קו כמו שצריך, יצאו מידי חובה. העיקר, שלבסוף יהיה קו לדימונה.
גם לפני הרבה שנים דברו על

קו רכבת לאילת, וגם דברו על רכבת תחתית בתל אביב.... אז דברו... מדיבורים ועד מעשים כנראה צריך שיחלפו כמה שנים טובות, לא
ככה זה במדינת ישראל (אפילו של שנות ה- 2000)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה