חדשות טובות לבואינג 7E7

vitamin P

New member
כל הכבוד לו../images/Emo160.gif ושאלה

למה הוא נקרא 7 משהו 7 כל הסדרה הזאת
 

uri ba

New member
אהה זה בגלל ש..

המספור באותה תקופה היה לפי סדרות.. האבטיפוס של ה 707 נקרה בתחילה 367-80 והוא תוכנן כמטוס צבאי (KC-135) כאשר בואינג החלו התאמות כדי להפוך אותו למטוס אזרחי הם גילו שכל המספרים עד 499 הוקצו כבר למטוסים קודמים.. 500-699 נשמרו למוצרים שונים של בואינג (ממכונות ועד טורבינות גז) אז הם הקצו את המספרים 700 ומעלה למטוסים (הבחירה ב707 היתה מקרית אבל שמתלמת).. שימו לב שבמקור הכינוי 717 נשמר לKC-135 אבל כאשר לבואינג נפל האסימון שאף אחד לא משתמש בכינוי לא היה טעם מבחינתם לחזור אחורה במספרים.. לכן לאחר המיזוג עם מקדונל דגלס הוקצה הכינוי 717 לשרידים האחרונים של משפחת הDC-9 (MD90)
 

RonGreen

New member
מתי נראה אותם טסים

בינתיים איירבס כמעט סיימה לייצר את שני האב טיפוס של הA380, תמונה כאן. בעוד 3 חודשים טקס ההשקה והטיסה הראשונה, נחכה ונראה אם יעמדו בלוח זמנים ונקווה לתמונות של טיסת הבכורה. ה 7E7 מצליח לקבל הזמנות אחרי הכל, אבל חכו תנו לו עוד זמן יהיו עוד הזמנות בעתיד כשחברות יצטרכו לעשות חידוש צי.
 

vitamin P

New member
ואייי זה ממש מפחיד

הגודל הזה מעוות קצת יחסית למה שאנחנו מכירים אבל אני בטוח שנתרגל יפה יפה מחכה להמראה
 

efi2000

New member
מטוס כזה זקוק ל 2500 כ"ס כדי לסחוב

650 נוסעים במטוס אחד
 

uri ba

New member
2500 כ"ס? מאיפה נפלת?

במפציצי הB29 במלחמת העולם השניה היו 4 מנועים של 3500 כ"ס כ"א (ישה שב בשקט - זה לא משנה הערך המדוייק) בA380 מותקנים מנועים שמפיקים כ-70 אלף ליברות דחף כ"א (רק לצורך השוואה, 777 "נוסע" על שני מנועים בעלי דחף של 70,000 ליברות, למעשה לשני המנועים יש גרסה עם אותו המנוע רולס רויס טרנט..)
 

YHS

New member
אתה חצוף, קשקשן ושטחי

אם כבר אתה מתיימר לתת כאן תשובות, לא היה מזיק לך לחפש בגוגל ולגלות שכל מנוע נתן כ 1200 כ"ס (!) ולא 3500, כלומר כשליש מהמספר שנתת. אם היית מבין יותר, היית מסוגל להתייחס גם לעובדה שמנועי בוכנה מודדים בכ"ס ומנועי סילון בדחף. אתה בודאי לא מבין את ההבדל. על זה נאמר "גם אוויל מחריש חכם יחשב". כנראה שאתה לא מכיר את הפתגם.
 

uri ba

New member
וואי אתה חתיכת מטומטם!!!!!!!

מה לפני שניה אמרתי?? הערך המדוייק לא חשוב!!! אין לך מושג מה אני יודע ומה אני לא אז שב בשקט.. יש ד"א מטוסי סילון שכן מודדים בכוחות סוס.. זה נמדד בערכים שנקראים Shaft Horse power או כוח סוס צירי למטומטמים כמוך.. ככה מודדים הספק של מנועי טורבו-פרופ ושל מנועי מסוקים.. לך להזדיין - נמאס לי ממך ומהשטויות שלך.. יש בפורום הזה מקום רק לבנאדם אחד עם פיוזים קצרים.. אתה היית פה לפני אז אני הולך.. שלום!!!
 

uri ba

New member
אני פשוט אתגעגע אליך אתה יודע

אתה כל כך חכם ואמיץ - אני ממש רוצה להתחתן איתך.. אתה פשוט צודק כל הזמן.. ולעיניינינו.. אני לא יודע מה יש לך בין האוזניים אבל הוא מזכיר מאוד בתיפקודו את הILS באילת.. הוא מביא אותך לתשובות נכונות ממש כמו שהILS מנחה מטוסים לתחילת המסלול... ולכל האנשים הנורמליים בפורום הזה.. אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לשאול בפרטי, אולי אני אדע, אולי לא אבל אני מבטיח להחזיר תשובה.. אם הדביל הזה נעלב ומתחיל לבכות תצלמו ותשלחו לי.. היה קצר הרוב היה מהנה.. להישמע!
 

Aviation Addict

New member
חחח תיזהר הם גם ימצאו לתקוע את זה

אחד בשני... וברצינות: חלאס עם המריבות הילדותיות האלה, זה לא מכבד אף אחד מכם. אפשר גם להתווכח מבלי לקלל
.
 
למעלה