יש טעות? בואו ננציח אותה בכתב ברייל !!!

מצב
הנושא נעול.

harhanegev

New member
יש טעות? בואו ננציח אותה בכתב ברייל !!!
אני מניח שרובכם הגדול שמתם לב שיש לאחרונה פעילות הנגשה של השילוט בתחנות האוטובוס, ע"י שלטים המיועדים לכבדי ראיה, וכן ע"י כתב ברייל. מה עשו אצלנו באילת ? ניחשתם נכון: ברדק שלם. לקחו אנשים מטעם משרד התחבורה, שככל הנראה לא מכירים את אילת ולא קשורים אליה בשום צורה, ונתנו להם פקודה להעתיק כל מה שיש על השלטים של התחנות, כולל טעויות, למדבקות ענק צהוב/שחור ולכתב ברייל. לדאוג שחלק מצוות הסיור יהיה נציג אגד סניף אילת, או לפחות לתת לסניף אילת לעבור על הרשימה ולתקן את הטעון תיקון, זה כנראה נשגב מבינתם של אנשי משרד התחבורה המלומדים. כך יצא שתחנות שלא עובר בהן כבר שנים רבות שום אוטובוס ציבורי, פתאום זכו לשילוט דמיוני בכתב ברייל ובכיתוב ללקויי ראיה על קוים שכבר מזמן לא עוברים בהן, וכנ"ל לגבי שילוט שגוי לחלוטין בתחנות פעילות רבות.
 

באג2003

New member
יש טעות? בואו ננציח אותה בכתב ברייל !!!
אני מניח שרובכם הגדול שמתם לב שיש לאחרונה פעילות הנגשה של השילוט בתחנות האוטובוס, ע"י שלטים המיועדים לכבדי ראיה, וכן ע"י כתב ברייל. מה עשו אצלנו באילת ? ניחשתם נכון: ברדק שלם. לקחו אנשים מטעם משרד התחבורה, שככל הנראה לא מכירים את אילת ולא קשורים אליה בשום צורה, ונתנו להם פקודה להעתיק כל מה שיש על השלטים של התחנות, כולל טעויות, למדבקות ענק צהוב/שחור ולכתב ברייל. לדאוג שחלק מצוות הסיור יהיה נציג אגד סניף אילת, או לפחות לתת לסניף אילת לעבור על הרשימה ולתקן את הטעון תיקון, זה כנראה נשגב מבינתם של אנשי משרד התחבורה המלומדים. כך יצא שתחנות שלא עובר בהן כבר שנים רבות שום אוטובוס ציבורי, פתאום זכו לשילוט דמיוני בכתב ברייל ובכיתוב ללקויי ראיה על קוים שכבר מזמן לא עוברים בהן, וכנ"ל לגבי שילוט שגוי לחלוטין בתחנות פעילות רבות.
התייחסות
בכל מקרה התח"צ באילת זוכה לדיכוי ורמיסה מתוך הטענה הנצחית שרבים מתושבי עוסקים בענף המוניות ואין לפגוע בפרנסתם, ואף על פי שרק כמה מאות עובדים עוסקים בענף הזה, ובכלל הוא אינו צפוי להיפגע משמעותית. לא אתפלא אם הטעויות יישארו גם עד פסח הבא. את שיא השיאים הוביל מי"ה ראש העיר הנכבד שדרס את פרוייקט קווי לילה שעות ספורות לפני השקתו. באילת רק המקורבים לצלחת נהנים.
 

harhanegev

New member
התייחסות
בכל מקרה התח"צ באילת זוכה לדיכוי ורמיסה מתוך הטענה הנצחית שרבים מתושבי עוסקים בענף המוניות ואין לפגוע בפרנסתם, ואף על פי שרק כמה מאות עובדים עוסקים בענף הזה, ובכלל הוא אינו צפוי להיפגע משמעותית. לא אתפלא אם הטעויות יישארו גם עד פסח הבא. את שיא השיאים הוביל מי"ה ראש העיר הנכבד שדרס את פרוייקט קווי לילה שעות ספורות לפני השקתו. באילת רק המקורבים לצלחת נהנים.
וגם "תפוז פורומים" מסתבר נגדנו:
הם מחקו את ההודעה בה נציג בכיר מהנהלת אגד חושף את האמת, את העובדה שביטול קוי הלילה הוא תוצאה של לחץ נהגי המוניות.
 

harhanegev

New member
הודעה בפורום זה
בה נאמר משהו בסגנון "נהגי המוניות הראו שהם המחליטים האמיתיים" בה נציג בכיר של הנהלת אגד (לא אציין מי, אם ירצה שיציין בעצמו) חשף מה הטעם לביטול התמוה של קוי הלילה באשדוד ובאילת. ההודעה נמחקה תוך ימים ספורים.
 

amit1270

New member
הודעה בפורום זה
בה נאמר משהו בסגנון "נהגי המוניות הראו שהם המחליטים האמיתיים" בה נציג בכיר של הנהלת אגד (לא אציין מי, אם ירצה שיציין בעצמו) חשף מה הטעם לביטול התמוה של קוי הלילה באשדוד ובאילת. ההודעה נמחקה תוך ימים ספורים.
טוב לדעת...
 

easyJet

New member
יש טעות? בואו ננציח אותה בכתב ברייל !!!
אני מניח שרובכם הגדול שמתם לב שיש לאחרונה פעילות הנגשה של השילוט בתחנות האוטובוס, ע"י שלטים המיועדים לכבדי ראיה, וכן ע"י כתב ברייל. מה עשו אצלנו באילת ? ניחשתם נכון: ברדק שלם. לקחו אנשים מטעם משרד התחבורה, שככל הנראה לא מכירים את אילת ולא קשורים אליה בשום צורה, ונתנו להם פקודה להעתיק כל מה שיש על השלטים של התחנות, כולל טעויות, למדבקות ענק צהוב/שחור ולכתב ברייל. לדאוג שחלק מצוות הסיור יהיה נציג אגד סניף אילת, או לפחות לתת לסניף אילת לעבור על הרשימה ולתקן את הטעון תיקון, זה כנראה נשגב מבינתם של אנשי משרד התחבורה המלומדים. כך יצא שתחנות שלא עובר בהן כבר שנים רבות שום אוטובוס ציבורי, פתאום זכו לשילוט דמיוני בכתב ברייל ובכיתוב ללקויי ראיה על קוים שכבר מזמן לא עוברים בהן, וכנ"ל לגבי שילוט שגוי לחלוטין בתחנות פעילות רבות.
אם רק היו עושים שם רכבת קלה
זה היה מה זה טוב...
 

harhanegev

New member
אם רק היו עושים שם רכבת קלה
זה היה מה זה טוב...
רכבת קלה?
סליחה על הבורות, אבל האם רכבת קלה מתאימה בכלל לעיר משופעת ? יתרה מזאת, מבחינת סדר עדיפויות תקציבי, לא כל כך כדאי להקדים השקעה בעיר שתושביה מכירים את המושג "עומס תנועה" בעיקר מהביקורים בצפון.
 

amit1270

New member
רכבת קלה?
סליחה על הבורות, אבל האם רכבת קלה מתאימה בכלל לעיר משופעת ? יתרה מזאת, מבחינת סדר עדיפויות תקציבי, לא כל כך כדאי להקדים השקעה בעיר שתושביה מכירים את המושג "עומס תנועה" בעיקר מהביקורים בצפון.
בירושלים יש שיפועים לא פחות
והרכבת הקלה מצליחה להתגבר עליהם. באילת אין הצדקה לרק"ל בגלל כמות נוסעים לא מספיקה.
 

amit1270

New member
בירושלים יש שיפועים לא פחות
והרכבת הקלה מצליחה להתגבר עליהם. באילת אין הצדקה לרק"ל בגלל כמות נוסעים לא מספיקה.
אבל ייתכן שיהיה שירות כזה לנמל התעופה החדש...
זה כבר אחרית הימים...
 

harhanegev

New member
אבל ייתכן שיהיה שירות כזה לנמל התעופה החדש...
זה כבר אחרית הימים...
לנמל התעופה החדש זה הגיוני מאוד,
לא רק לרכבת קלה אלא לכל סוג רכבת, כי כל הקו טאבה-נמל-מרכז העיר-נמל תעופה מתוכנן הוא מישור.
 

easylivin

New member
לנמל התעופה החדש זה הגיוני מאוד,
לא רק לרכבת קלה אלא לכל סוג רכבת, כי כל הקו טאבה-נמל-מרכז העיר-נמל תעופה מתוכנן הוא מישור.
בעיקר לזה מתכוונים כשאומרים "רכבת קלה באילת":
קו משדה התעופה תמנע למרכז העיר. היתרון של זה לעומת רכבת כבדה הוא בכך שמערך רק"ל יכול להשתלב על אותה התשתית של הרכבת הכבדה, אבל גם להמשיך בנסיעה ישירה לתוך רחובות העיר. הרכבת הכבדה לעומת זאת תסתיים בטרמינל איפשהו באזור שדה התעופה הנוכחי (אני מקווה שיהיה כמה שיותר קרוב לחוף ולבתי המלון).
 

harhanegev

New member
בעיקר לזה מתכוונים כשאומרים "רכבת קלה באילת":
קו משדה התעופה תמנע למרכז העיר. היתרון של זה לעומת רכבת כבדה הוא בכך שמערך רק"ל יכול להשתלב על אותה התשתית של הרכבת הכבדה, אבל גם להמשיך בנסיעה ישירה לתוך רחובות העיר. הרכבת הכבדה לעומת זאת תסתיים בטרמינל איפשהו באזור שדה התעופה הנוכחי (אני מקווה שיהיה כמה שיותר קרוב לחוף ולבתי המלון).
אולי אתה יודע- עד איזה שיפוע אפשר להעביר
רכבת קלה ?
 

harhanegev

New member
בירושלים יש שיפועים לא פחות
והרכבת הקלה מצליחה להתגבר עליהם. באילת אין הצדקה לרק"ל בגלל כמות נוסעים לא מספיקה.
א. טוב להחכים, תודה.
ב. עד כמה מעלות של שיפוע רכבת קלה יכולה להסתדר ?
 

באג2003

New member
אם רק היו עושים שם רכבת קלה
זה היה מה זה טוב...
מהיכרותי עם ראש העיר הפרוייקט של רכבת קלה
באילת היה זוכה לכותרות מרשימות אבל במהרה היה הופך משהו אחר בגלל השיפועים בעיר, כלומר רכבת על גלגלים. ואז הפרוייקט היה זוכה לשם ממותג חדש כלשהוא. אני טועה?
 

harhanegev

New member
מהיכרותי עם ראש העיר הפרוייקט של רכבת קלה
באילת היה זוכה לכותרות מרשימות אבל במהרה היה הופך משהו אחר בגלל השיפועים בעיר, כלומר רכבת על גלגלים. ואז הפרוייקט היה זוכה לשם ממותג חדש כלשהוא. אני טועה?
ראש העיריה הנוכחי אכן אלוף בכותרות.
 

scooby5

Member
יש טעות? בואו ננציח אותה בכתב ברייל !!!
אני מניח שרובכם הגדול שמתם לב שיש לאחרונה פעילות הנגשה של השילוט בתחנות האוטובוס, ע"י שלטים המיועדים לכבדי ראיה, וכן ע"י כתב ברייל. מה עשו אצלנו באילת ? ניחשתם נכון: ברדק שלם. לקחו אנשים מטעם משרד התחבורה, שככל הנראה לא מכירים את אילת ולא קשורים אליה בשום צורה, ונתנו להם פקודה להעתיק כל מה שיש על השלטים של התחנות, כולל טעויות, למדבקות ענק צהוב/שחור ולכתב ברייל. לדאוג שחלק מצוות הסיור יהיה נציג אגד סניף אילת, או לפחות לתת לסניף אילת לעבור על הרשימה ולתקן את הטעון תיקון, זה כנראה נשגב מבינתם של אנשי משרד התחבורה המלומדים. כך יצא שתחנות שלא עובר בהן כבר שנים רבות שום אוטובוס ציבורי, פתאום זכו לשילוט דמיוני בכתב ברייל ובכיתוב ללקויי ראיה על קוים שכבר מזמן לא עוברים בהן, וכנ"ל לגבי שילוט שגוי לחלוטין בתחנות פעילות רבות.
צר לי לאכזב אותך
(או שמא אני מנחם אותך ?) זה כך בכל הארץ. קווים סומנו בתחנות שהם לא עוברים בהן/עוברים בהן בכיוון ההפוך, יעדים לא נכונים ובחירה הזויה של קווים בתחנה, למשל: בתחנה שבה עוברים כל הקווים מהקריות למרכזית המפרץ סימנו רק 3 קווים - 55א (נוסע 3 פעמים ביום בכיוון זה), 58 (לא עוצר בתחנה זו כי אם עוקף אותה), 200 (פעיל רק בלילות סופ"ש ה'-ש'). נו, זה הגיוני, זה ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה