לגבי קירוי הרציפים.....
יצא לי בשבוע שעבר להתקל באחד ממפקחי הפרוייקטים של רכבת ישראל ושוחחתי איתו ארוכות בנושא הסככות לאורך הרציפים. היום ברכבת ישראל יש מגמה שמטרתה להשאיר את הנוסעים בתוך אולם הנוסעים או אולמות המתנה סגורים ולא על הרציפים שישמשו למעבר בלבד. ברכבת אין כוונה לאלץ את הנוסעים לעמוד חשופים לפגעי מזג האויר וזו הסיבה שהמון תחנות עוברות שדרוגים בתקופה האחרונה שעיקרן סגירת אולמות הנוסעים והתקנת מערכות בקרת אקלים (מיזוג) כפי שנעשה בבאר שבע מרכז כרגע ובקרוב מאוד גם בתחנת השלום..... אין שום סיבה לאף נוסע להמתין על הרציף, לנשום את הדיזל (אלא אם הוא אוהב את זה) ולספוג את קרינת השמש או את מי הגשם, לצורך כך נבנו אולמות הנוסעים ואזורי ההמתנה.
לגבי קירוי הרציפים.....לגבי המשפט:" אם כבר עושים, אז שיעשו
כמו שצריך" אני מסכים לגמרי. אולם, הרבה פעמים לא כך עושים (דוגמא לכך היא הקו לדימונה). כשאני חושב על זה, עוד כמה שנים בטח יחליטו לשפץ את התחנה - להוסיף גג, למשל, לרציפים.
יצא לי בשבוע שעבר להתקל באחד ממפקחי הפרוייקטים של רכבת ישראל ושוחחתי איתו ארוכות בנושא הסככות לאורך הרציפים. היום ברכבת ישראל יש מגמה שמטרתה להשאיר את הנוסעים בתוך אולם הנוסעים או אולמות המתנה סגורים ולא על הרציפים שישמשו למעבר בלבד. ברכבת אין כוונה לאלץ את הנוסעים לעמוד חשופים לפגעי מזג האויר וזו הסיבה שהמון תחנות עוברות שדרוגים בתקופה האחרונה שעיקרן סגירת אולמות הנוסעים והתקנת מערכות בקרת אקלים (מיזוג) כפי שנעשה בבאר שבע מרכז כרגע ובקרוב מאוד גם בתחנת השלום..... אין שום סיבה לאף נוסע להמתין על הרציף, לנשום את הדיזל (אלא אם הוא אוהב את זה) ולספוג את קרינת השמש או את מי הגשם, לצורך כך נבנו אולמות הנוסעים ואזורי ההמתנה.