לקראת עדכון במשחק

gindis

New member
../images/Emo41.gif לקראת עדכון במשחק ../images/Emo41.gif

העדכון הבא יהיה בתאריך 8.7.2008 העדכון הנ"ל בא אחרי הרבה משובים ורצון של השחקנים לשפר את המשחק והחוויה שבו. (בגלל שהעדכון גדול וכל קבצי המערכת שונו, אם אתם נתקלים בבעיה, באג או כל דבר אחר שמפריע אנא דווחו לנו) 1. הגרפיקה במשחק שונתה והמסך האחורי מעכשיו יהיה שחור והלבן המסנוור שונה. 2. הוראות המשחק שונו ושופרו. 3. בסיס הנתונים שופר כך, שכל פעילות במשחק תדרוש פחות משאבי מערכת. 4. בדף הראשי של המשחק נוספה אפשרות לראות כמה זמן לחכות עד לתור הבא. 5. מעכשיו תקבלו 9 תורים על הלחיצה של 3 הפרסומות בכניסה במקום 3 תורים. 6. מספר ההצבעות לאתר שונה ל-15 במקום 21. 7. קישורים לברית או לבדיקת שחקן נוספו בהרבה מקומות במשחק כך שיהיה לכם יותר קל לדפדף ולמצוא פרטים. 8. אפשר להציע שוחד של עד 2,000,000,000 כסף באו"ם מעכשיו במקום 50,000,000. 9. האירועים במדינה שונו כך שלא תמיד תקבלו אותם אלא רק במקרים מסוימים במשחק ורק אם המדינה שלכם מגיעה לרמת כוח מסוימת. 10. המחירים נ"ל שונו: * מחיר בונקר = מספר חיילים * 50. * מחיר מוקשי אדמה = אדמה פנויה * 100. * מחיר מוקשי ים = אדמה פנויה * 500. * מחיר מסיכות גז = (אזרחים + חיילים + מורדים) * 100. * מחיר מפקדה = מספר חיילים * 10,000. בגלל שהמחירים שונו הם לא מחושבים עוד בכוח הכללי או הצבאי של המדינה. 11. בהרשמה נוסף תאריך לידה. 12. בבדיקת שחקן נוספו פרטים נוספים ואפשרויות נוספות. 13. נוספה אפשרות לשנות את מוצא המדינה שלכם ומהיכן אתם באים. האפשרות נמצאת בשינוי פרטי שחקן. * תוכלו להשתמש באופציה זו לריגול בבריתות אחרות וזה מוסיף נפח אסטרטגי חדש למשחק. 14. אוחדו החלונות של הסטאטוס צבא ופרטי מדינה, כך שכל הפרטים נמצאים בחלון אחד בסטאטוס צבא. 15. כאשר שחקן פותח חלון מלחמה הצד המגן יקבל 20% מהכסף שהאזרחים נותנים עד שהחלון מלחמה נסגר או אם הצד השני מגיב אז הוא יקבל 20% בלבד מהכסף שהאזרחים נותנים עד שהחלון מלחמה ייסגר או שהצד השני יתקוף בחזרה. 16. שונו ההגדרות ריגול הבאות כדי להכניס יותר פעילות עם מרגלים. * אפשר לשלוח מעכשיו בלי הגבלה פעולות מרגלים על אותה מדינה. * פעולות ששונו: תמוך במורדים (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יעביר את הכסף למורדים במדינת האויב ו-5% מסך האזרחים באותה מדינה יהפכו להיות מורדים. במקום 1% חבלה (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יצליח להניח את הפצצה במרכז משאבים של האויב ו-25% אחוז מסך המשאבים של האויב ייעלמו. במקום 2.5% חבלה (כלכלי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יצליח להניח את הפצצה בבנק המרכזי של האויב ו-75% מסך הכסף הפנוי של אותה מדינה יעלם. במקום 25%. גרום למרמור (צבאי) - אם הפעולה הצליחה: 20% מסך החיילים שבצבא האויב יעזבו את הצבא ויהפכו לאזרחים. במקום 7% גנוב כסף (כלכלי) - אם הפעולה הצליחה: 15% מסך הכסף הפנוי באותה מדינה יעבור למדינה שלך. טרור (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: 1-10,000 אזרחים יהרגו בפיצוץ. טרור (צבאי) - אם הפעולה הצליחה: 1-10,000 חיילים יהרגו בפיצוץ. 17. הצעות או"ם ששופרו: * אנחנו דורשים כסף מהמדינה - במשך 3 ימים מדינת היעד צריכה לשלם 25% מסך הכסף הפנוי למדינה שהציעה את ההצעה. (במקום 1%) * כולם חייבים לתקוף את המדינה – יאפשר גם שכל ההגנות טכנולוגיה נגד ריגול של מדינת היעד לא עובדות למשך 3 ימים. 18. חדר התקיפה שופר. 19. נוספה אפשרות לראות את הדירוג עם הכי הרבה אדמה פנויה וסה"כ הכוח של הבריתות הכי חזקות במשחק. 20. מעכשיו תוכלו לגייס יותר חיילים ממה שמותר לכם אבל בעלות של 10,000 לכל חייל נוסף וזאת ע"י תשלום לשכירי חרב. (כך שהעלות כלי נשק תגדל ורק במידה ואין לכם אפשרות לגייס) 21. מעכשיו כולם יכולים לתקוף את הדירוגים 1-100 במקום 1-10. 22. שופר המערך של בניית נשקים ע"י שימוש במשאבים. המערכת יותר אוטומטית וקלה להבנה. אם יש לכם הערות לגבי העדכון אבקש לרשום אותם עכשיו. שיהיה בהצלחה לכולם ותודה על הרעיונות, צוות גינדיס
 

thesharkman

New member
ערן כמה דברים לא מובנים

17 ב' אני משחק בשפה האנגלית, ושם כתוב ש 75% מההגנות נגד ריגול לא יעבדו אז איפה מה שכתוב זה נכון? לאן נעלמו כל נושא נושאות המטוסים והמסוקים? 9. מה הכוונה לכוח מסוים? על פי מה בדיוק מוגדר עידכון יומי חוץ מחבריי המאיה שרוב האירועים שלהם רעים 22. האם בחלון בניית הנשקים יוצג לנו העלות הכוללת של המשאבים? כלומר למשל אני רוצה לבנות מטוסים רמה 200 זה ירשום לי את סה"כ במשאבים? ואת שווי כל סוג של משאב? 20. את האמת אני נגד העניין הזה זה בעצם אומר שכל המדינות הדמוקרטיות כרגע ביתרון עם פחות עלות טכנולוגית, מקבלים יותר כסף לכל אזרח ועכשיו יש להם גם יכולת גיוס מאד גבוהה מה שאומר שהם יכולים לבנות צי ענקי של ספינות...
 

gindis

New member
תשובה

17. ה-75% זה הנכון סליחה על הטעות. * אין את הנושא של נושאות מטוסים וזה שונה לתקיפה של דירוגים 1-100 במקום עם האפשרות לעשות נזק לחזקים ע"י כך שיקבלו פחות כסף מהאזרחים. 9. האירועים יחזרו לכולם לפעם בשבוע ולא תמיד תקבלו וזאת במידה ויצא לכם אירוע של תורים והיה לכם 365 תורים אז לא תקבלו את האירוע כדי למנוע מצד שיש לכם יותר מ-365 תורים וכו'... 22. בדיוק. 20. זה אומר שהם יצטרכו לשלם המון לשכירי חרב כדי לגייס חיילים וכל חייל נוסף יעלה המון כסף.
 

thesharkman

New member
ערן שוב בקשר ל 20

עלות השכירים תיהיה10 אלף לשכיר כל שכיר נוסף יעלה 10 אלף יותר מהקודם? כלומר אני רוצה לקנות 2 שכירים זה יעלה לי 30 אלף? 3 שכירים 60 אלף וכן הלאה?
 

gindis

New member
תשובה

לא עלות שכיר חרב 10,000 5 שכירי חרב יעלו 50,000 וכך הלאה.
 

thesharkman

New member
אבל זה לא כל כך משמעותי...

בשביל לגייס מיליון אזרחים יעלה להם 10 מיליארד תחשוב על מדינה שעושה 2 מיליארד לתור , זה 5 תורים ויש לה צבא ענקי זה אידיוטי לחלוטין, אתה בעצם אומר , תיהיו מדינות דמוקרטיות וזוהו כי להם עכשיו יש את הכי הרבה יתרונות גם גיוס של כמה שבא להם עלות פיתוח נשק הנמוכה ביותר במשחק כמות כסף לאזרח הגדולה ביותר במשחק בעצם מה שעשית פה זה הפכת את הדמוקטיה למשטר היחיד והשווה במשחק תוריד לו גם את האום ובעצם הפכת אותו למשטר האידאלי במשחק
 

ostk

New member
מצד שני כוח הגיוס של דמוקרטיה זו בדיחה

אני, למשל, כשהיה לי 190 אלף אדמה ו125 מיליון אזרחים יכולתי לגייס רק 6 מיליון לצבא שלי. עם כמות אדמה הגדולה פי 2 ממה שיש לעשיריה היום, לא היה לי סיכוי לנצח את הכמויות של הנשקים שיש להם. תראה אתה שכמאט אין דמוקרטיות בעשיריה. ותעזוב תעשיריה, לדמוקרטיה + עם 20 אלף אדמה אין שום סיכוי לגייס מספיק כדי להבטיח ניצחון על מורדים. היה לי פי 21 יותר אזרחים ממורדים ואפילו עם הנגד מורדים שלי לא יכולתי לנצח אותם. מגיע לדמוקרטיה יותר גיוס. אפשר גם לנסות לאזן את זה: לעשות משהו כמו גיוס של מדענים (למדינות עם יכולת גיוס גבוהה) שיורידו את העלות של טכנולוגיות.
 

berko2

New member
מצטער שאני נכנס לתוך שיחה

אבל אני מסכים שהמצב לגמרי לא מאוזן. מצד אחד שדמוקרטיות יוכלו לגייס יותר מדי, או פחות מדי. משהו צריך להיות פה מאוזן, נגיד שאפשר לגייס שכירי חרב רק ככמות האזרחים. אבל משהו אחד לא ברור לי פה. איך זה שאף אחד לא מדבר על החלונות לתקיפה? שהנתקף מאבד 75% מהכסף! זה לא הגיוני!
 

ostk

New member
האמתהי שאתה צודק

לאבד כל כך הרבה כסף דוקא מתי שצריך אותו זה לא הגיוני. אם משהו, צריך לקבל יותר כסף בזמן שיש חלון מלחמה (מיסי חירום במדינה או משהו...). זה אומר שאף אחד לא יוכל לתפקד כשיש חלונות תקיפה, ומישהו יכול סתם לפתוח חלון קומנדו ולנטרל את המדינה בקירוב...
 

freesoul21

New member
במקום להוסיף עדכון רציני של נושאת מטוסים

שישפר את הקרבות במשחק אתה מוציא עדכונים מיותרים
 

2VVVVV

New member
אתה לא זה שהגיע לרמה 18 בנושאות בשביל זה ../images/Emo10.gif

 

matan12343

New member
פשש..פשוט מלך..

* אפשר לשלוח מעכשיו בלי הגבלה פעולות מרגלים על אותה מדינה. אחלה של עדכון בעולם... עכשיו כל מה שצריך לעשות זה להשקיע בריגול...שום צבא ושם כלום.. מדינה שמובילה בריגול ויש לה -365 תורים יכולה אשכרה להשמיד מדינה.. טוב מאוד ערן!!! אהבתי את העדכון :) (נ.ב - 104 בריגול.. בתקווה להגיע למקסימום )
 
למעלה