../images/Emo41.gif מאמרים שכדאי לקרוא ../images/Emo41.gif
מעניין ומומלץ לקרוא על ההסטוריה של הרפואה היהודית "..בתנ"ך נזכרו כמאה ועשרים שמות צמחים. בתלמוד ובמדרשים מובאים כארבע מאות שמות צמחים - רובם צמחי .מרפא שהיו בשימוש בימי קדם, בבבל ובארץ ישראל יש סוברים כי הרפואה העממית בתקופת התלמוד היא יהודית מקורית ולא הושפעה על ידי העמים השכנים. בתלמוד :ובמדרשים מפוזרות עצות רבות איך לרפא מחלות בדרך טבעית. והרי כמה דוגמאות ששה דברים מרפאין את החולה מחוליו ורפואתן רפואה ואלו הן: כרוב ותרדין ומי סיסין דבש וקיבה והרת" - ."ויותרת הכבד ."כל האוכלין אוכל אדם לרפואה" - ."ששה דברים סימן יפה לחולה, ואלו הן: עטוש, זיעה, שלשול, קרי, שינה וחלום" - המשך המאמר בקישור שמצורף צמחי המרפא ורפואה עממית של האינדיאנים באמזונס "..פתרון נוסף לבעיית החתכים נמצא בקיני הטרמיטים. הילידים מועכים את הקינים.ומורחים אותם על גבי החתך. הם מאמינים כי חומרי ההפרשה של הנמלים, המצויים בחול שנלקח מהקינים, מזרזים החלמת פצעים ומונעים זיהום. טיפול אחר לחתכים מתבצע באמצעות בוץ אשר נלקח מגדת הנהר, שהוא בעל תכונות הדומות לחימר ומשמש לחבישת פצעים או חתכים מקומיים..." מאמר מרתק, המאמר במלואו בקישור שצורף
מעניין ומומלץ לקרוא על ההסטוריה של הרפואה היהודית "..בתנ"ך נזכרו כמאה ועשרים שמות צמחים. בתלמוד ובמדרשים מובאים כארבע מאות שמות צמחים - רובם צמחי .מרפא שהיו בשימוש בימי קדם, בבבל ובארץ ישראל יש סוברים כי הרפואה העממית בתקופת התלמוד היא יהודית מקורית ולא הושפעה על ידי העמים השכנים. בתלמוד :ובמדרשים מפוזרות עצות רבות איך לרפא מחלות בדרך טבעית. והרי כמה דוגמאות ששה דברים מרפאין את החולה מחוליו ורפואתן רפואה ואלו הן: כרוב ותרדין ומי סיסין דבש וקיבה והרת" - ."ויותרת הכבד ."כל האוכלין אוכל אדם לרפואה" - ."ששה דברים סימן יפה לחולה, ואלו הן: עטוש, זיעה, שלשול, קרי, שינה וחלום" - המשך המאמר בקישור שמצורף צמחי המרפא ורפואה עממית של האינדיאנים באמזונס "..פתרון נוסף לבעיית החתכים נמצא בקיני הטרמיטים. הילידים מועכים את הקינים.ומורחים אותם על גבי החתך. הם מאמינים כי חומרי ההפרשה של הנמלים, המצויים בחול שנלקח מהקינים, מזרזים החלמת פצעים ומונעים זיהום. טיפול אחר לחתכים מתבצע באמצעות בוץ אשר נלקח מגדת הנהר, שהוא בעל תכונות הדומות לחימר ומשמש לחבישת פצעים או חתכים מקומיים..." מאמר מרתק, המאמר במלואו בקישור שצורף