סוגי מעברים בין סצינות:
SMASH CUT TO: מעבר חד מאד לסצינה הבאה. שלא כמו המעבר הרגיל בין סצינות, כאן זה אומר שאירועי הסצינה השנייה מתחילים ישר בתחילת הסצינה (אני יודע שזה משפט מוזר), ז"א ללא שוטים מקדימים או מעבר איטי, אם הסצינה מתחילה בדיאלוג, הדיאלוג נאמר ברגע שעוברים לסצינה הבאה, אם דמות מסוימת מגלה גופה של מישהו וצורחת, איך שעוברים לסצינה נשמעת הצרחה - כלומר, אין הפוגה במעבר בין סצינה אחת לשנייה. DISSOLVE TO: התמונה האחרונה של הסצינה הקודמת "מתפוגגת" אל הסצינה הבאה. בדר"כ משתמשים במעבר הזה כשרוצים לעשות הפוגה קצרצרה בין הסצינות. HARD CUT TO: בדומה ל"סמאש קאט", מעבר חד מאד לסצינה הבאה. ההבדל הוא שבעוד שב"סמאש קאט" זה פשוט מעבר חד ומהיר ללא הפוגה, כאן המעבר יכול לקבל הדגשה מסוימת כמו סאונד מיוחד או איזה אפקט חזותי. בעקרון כמעט לא משתמשים במעבר הזה בתסריטים. TIME CUT TO: כאשר ישנה קפיצה בזמן בין שתי סצינות שתמרחשות באותו מקום. לדוגמה, בסצינה הראשונה רואים מישהו מתקלח, ומייד עוברים ל-10 דקות לאחר מכן כשהוא כבר מסיים, או רואים גנב פורץ לבית ומתחיל לגנוב רהיטים, "טיים קאט ל:" סצינה הבאה בה רואים שהוא לוקח את הפריט האחרון ולמעשה החדר כבר ריק - נשדד כולו. בין הסצינות הללו יהיה "טיים קאט ל:". INTERCUT WITH: שיש קפיצה הלוך-חזור בין סצינות. נעשה שימוש בעיקר בסיטואציות של שיחות בטלפון. לדוגמה: ******************* 1. בית משפחת כהן - סלון - לילה אבי קם וניגש לטלפון. מחייג... INTERCUT WITH: 2. בית ספר - לילה אשתו יוכבד מוציאה את הפלאפון המצלצל שלה מהתיק ועונה. ***************** עכשיו תהיה שיחה ביניהם, אבל כל אחד נמצא באתר אחר, אז במקום כל הזמן לקפוץ לעוד סצינה ועוד סצינה בכל פעם שהדובר משתנה (ובכך משתנה הלוקיישן של הסצינה), עושים "אינטרקאט בין:" וזה אומר שיש מעברים חוזרים ונשנים בין אותן שתי סצינות. וזה בערך מה שעולה לי לראש כרגע.