עדכוני בוקר/צהריים-יום 88 ה-27.11

2004אמנון

New member
מיום ליום אתה מרגיש שכולם מטומטמים שם

אנשים יודעים שהם תלויים במשימות ותקציב. הייתה כבר משימה שאסור לספר עליה. אז אתם חושדים/יודעים? תשתקו. חוצצזה שזו משימה שנידונה מראש לכישלון.
 
בגדול- הוטלה על עינב, יוני ושיפרה משימה סודית

אדונים ומשרתים. שבה על שלושתם אסור לעשות כלום בבית חוץ מהיגיינה אישית ולקחת לעצמם כוס מים אם הם צמאים, ואת כל היתר הם צריכים לבקש מיתר הדיירים- ארוחות, מסג'ים, קפה וכו'. ועל כל הדיירים האחרים אסור לדעת מזה. כל פסילה שאחד משלושתם עושה (מכין לעצמו משהו לבד) מורידה 10% מהתקציב, ואם הדיירים מגלים את המשימה במפורש- "אמרו לכם לסנג'ר אותנו או משהו?" התקציב יורד בחצי. בין לבין נתנו לשלושה גם משימות קטנות שכל הצלחה שלהן מוסיפה 150 ש"ח לתקציב. בינתיים היה משחק מחבואים, עינב זרקה עגיל לבריכה וביקשה שיוציאו לה, עינב העירה את איתי באמצע הלילה ובכתה שחלמה חלום רע, הם ניסו למנוע מהאחרים להתקלח בשעת המים החמים אבל לא הצליחו, והדבר האחרון היה שעל שלושת האדונים לשבת בג'קוזי במשך חצי שעה לבד.
 

תפארת2

New member
היום בעיתון 24 שעות "איתי בכותרות"../images/Emo202.gif

בעקבות שיחתו אתמול עם עינב שבה הוא התוודה בפניה שבצעירותו התעלל בחיות, ארגון תנו לחיות לחיות הביע מחאה .
 

EMANUELA XD

New member
אימא זה ממש מפחיד

שמתוך השקט מתגלה לו אדם אכזרי דייייייייייי אם זה נכון אני מתעבת את הבן אדם הזה
 

sometor

New member
זה העיתון הזה שמחולק בתחנות הרכבת גם

אני קראתי היום על איתי וסיפור ההתעללות שלו בחיות והתאכזבתי ממנו.
 

dolly 2

New member
מה נסגר איתכם?????

אין בן אדם בעולם שהוא טלית שכולה תכלת!! כולם עשו שטויות ודברים שהם לא גאים בהם כשהיו צעירים, אם לשם שבירת מוסכמות/ התמרדות או סתם בשביל להרשים את החבר'ה. אני לא מכירה אדם אחד שלא יגיד שהוא עשה שטויות! ואם תציגו אותו בפני - אומר שהוא שקרן או בנאדם ממש משעמם! די לשפוט כל אחד! כל דבר שמישהו יתוודה שעשה- יהיה מישהו שיקטול כמה זה לא בסדר. בן אדם שהוא כולו טוב, ומושלם- הוא משעמם. אז תקחו גם את זה בחשבון. ולפני שאתם שופטים מישהו בכל החבורה - תחשבו אם גם אתם לא עשיתם דברים דומים.... האם לא קיללתם מישהו (וזה לא משנה איזה קללה) שלא בנוכחתו? האם התנשאתם מעל מישהו שנראה לכם שהוא פחות טוב מכם? האם צעקתם, סתם, כי זה יום לא טוב? האם ריכלתם אי פעם על מישהו? האם לא התבכיינתם/ קיטרתם בשביל למשוך תשומת לב? אני יכולה להמשיך ולהמשיך לגבי כל דמות ומה שאתם מאפיינים אותה. הם אנשים עם מכלול תכונות ולא רק אחת שמאפיינת אותם.
 

Mark Girland

New member
עד כמה אפשר להיות עלובים !??!

נניח ומה שהוא אמר נכון - זה היה בעבר והוא כבר לא בנאדם כזה אתם נטפלים לשיחות כאילו זה אסון לאומי.
 

Rינגטון

New member
איתי מגעיל ברמות../images/Emo54.gif../images/Emo108.gif../images/Emo107.gif

עולה לי עכשו תמונה שהוא הרג או שרף חתולים, או קיצץ לכלבים זנב - פויה!
 

Sימה2

New member
יופי לנו - יש לנו כבר שני אירגונים שלוקחים

הכל ברצינות . שדולת הנשים ותנו לחיות לחיות "אנחנו על המפה ונישארים על המפה" (ציטטה)
 
באמת הוא אמר את זה? הדבר היחיד

שאני שמעתי אותו אומר ביום אחר הוא שהוא כשהיה ילד שם כמה חומיינים בתוך צנצנת אבל תוך יום יומיים הם מתו. מה עוד הוא עשה? איזה לכלוכים, אמאל'ה.
 

ויטמינה

New member
אל תכעסי עליו כל כך קמבילי

יש לו סיבות מקלות. הוא היה ילד היפראקטיבי קשה.לא היתה לו תעודת בגרות כי לא הצליח ללמוד. האינטליגנציה הגופנית שלו היתה תמיד גבוהה למעלה מהממוצע. הוא הרביץ גם לאנשים ולא רק לחיות והתנהג כמו מופרע.רק בגיל 22 התגלה הליקוי והוא החל ליטול ריטלין. הצליח לקבל תעודת בגרות ועתה הוא גם לומד לתואר גבוה. את ההתנהגות הפסיבית הקיצונית שלו , הוא אימץ לעצמו כתגובת נגד להתנהגותו בילדות. את המידע הזה מסר לחגית .
 

סודה

New member
ברור שהארגון יביע מחאה אבל נשאלת השאלה למה

הוא לא הביע מחאה על הסיפורים של ערן? ובכל מקרה לגופו של עניין - לא נראה לי שאיתי מתגאה בעניין הזה במיוחד והיום הוא בן אדם אחר לגמרי כפי שכולם יכולים לראות כל אחד עושה שטויות שהוא צעיר והחוכמה היא להתבגר ולצאת מזה.
 
למעלה