צילומי TREK XI יתחילו במאי-הקאסט כבר נבחר

AKIRA972

New member
../images/Emo41.gifצילומי TREK XI יתחילו במאי-הקאסט כבר נבחר

קבלו את השלישיה הפותחת (לדעתי האישית החלטה מעולה) : Matt Damon, Adrien Brody and Gary Sinise מאט דיימון יביא לזיכיון כבוד והערכה מחודשת של הקהל. החלטה מעולה. http://movies.ign.com/articles/767/767783p1.html את סקוטי יגלם - James McAvoy http://www.imdb.com/name/nm0564215/ את סולו יגלם - Daniel Dae Kim http://imdb.com/name/nm0196654/ שאטנר מפטפט קצת על STAR TREK XI http://www.youtube.com/watch?v=Ccs-2c4D8x4&mode=related&search= אברהם אבינו (לפחות של עולם מב"כ החדש) בראיון קצר: http://www.youtube.com/watch?v=HhUWzgkaW3k
 

subatoi

New member
הלינק שהבאת

הוא חדשות ישנות נורא, מלפני חודשיים בדיוק (כמו שאומר התאריך שם). כבר אז אלה היו שמועות שמאז הוכחשו, חזרו, ושוב הוכחשו. זה לא אומר שהחבר'ה לא יופיעו בסופו של דבר, אבל עד שלא יהיו הודעות רשמיות (או לפחות שמועות חדשות), אז לא צריך להתייחס לזה כ"הקאסט כבר נבחר"...
 

AKIRA972

New member
אברהם רוצה לעשות לטרק REBOOT כמו סרטים רבים

מי שראה את באטמן מתחיל - הסרט שעשה REBOOT לזיכיון באטמן והצליח מעל ומעבר. וכבר עכשיו הסרט השני בקנה. קזינו רויאל גם נחשב למעין REBOOT מוצלח. כבר ידוע שזה הסרט הגדול של פרמאונט לשנת 2008 וכישלון בו ימיט על פרמאונט אסון כלכלי. חיפשתי את נתוני התקציב לסרט ולא מצאתי - מכיוון שזה הולך להיות ה- סרט לשנת 2008 של פרמאונט ולא עוד סרט.... הוא ללא ספק יזכה לתקציב המגרד את ה-100 מיליון דולר. יש כבוד! אברהם מתייחס לסרט באותו קנה מידה קופתי כמו STAR WARS משימה בלתי אפשרית וכדומה... מבחינתו זהו הפרוייקט הכי חשוב שלו בשנים הקרובות והוא מתייחס אליו שונה. ראיון איתו יתפרסם בגיליון הקרוב של STAR TREK MAGAZINE. בנימה אישית אני מרגיש אהבה לאיש בניגוד לברמן וכו' הוא לוקח את הנושא בשיא הרצינות ולא עוד סרט... אני מאמין שהצלחת הסרט (כיום אני מאמין יותר בכך מאשר לפני שנה) תגרום לתגובת שרשרת של סרטים נוספים שיכולה אף להביא לנו סדרה חדשה בעשור הבא. דרך אגב - תאריך הכתבה לא משנה דבר - כששמועות רצות קרוב לשנה הן כמעט וודאיות. כמו ההופעה של שאטנר שהיו שמועות והיום הן אושרו. אם אתה רוצה אז בסדר קבל --> "שמועות ישנות - הקאסט כבר נבחר"
 

DDN

New member
אבל.. . . עולם מס"ב לא היה צריך אתחול כזה!

בניגוד לסרטי באטמן, שהרביעי היה בינוני, סרטי בונד לא היו צריכים אתחול (למרות שבקזינו רויאל יש יותר רוח בונד מכל סרטי פירס ברוסנן ביחד לדעתי) אני לא אופטימי מהסרט הזה. אני ממורמר על ההחלטה לעשות אתחול למשהו שלא היה צריך.
 

AKIRA972

New member
מי יודע מה עולם טרק באמת צריך?

אולי הוא צריך דם חדש וזה מה שמנסים לעשות.
 

Bajoran Priest

New member
אהמ..

אבל לפי מה שנדמה לי ששמעתי, הסרט החדש אמור דווקא להיות תואם לקאנון המוכר לנו. ככה שזה לא בדיוק איתחול..
 

DDN

New member
הטרקים!

זה לא קומיקס שיש לך עלילות ללכת על פי הן. זה היה עולם חי ונושם ומציאותי עד שהחליטו במקום לעשות DS9 II לעשות אנטרפרייז. .. . ואז לעשות שוב נסיון בפריקוול.
 

Bajoran Priest

New member
הפעם אנו חלוקים

אני דווקא לא חושב שיש מקום ל-DS9 II. חלל עמוק תשע הייתה, לטעמי, תופעה "חד-פעמית". חלל עמוק תשע היא לא "סטאר-טרק טהור", היא סטאר-טרק ועוד משהו. היא לכעצמה אינה הדבר "המקורי", היא טוויסט. זו סדרה שלקחה את העולם של סטאר-טרק, ואת הפלטפורמה של הסיפורים הטרקיים, והפכה את זה לסיפור מתמשך ומורכב הבנוי על יחסים מתפתחים בין דמויות וגזעים (בדומה לבבילון 5). וכל עלילה מתמשכת צריכה סוף. לכן, לטעמי, "חלל עמוק תשע" מיצתה (במשמעות החיובית של המילה) את עצמה בשבע עונותיה ואת הפוטנציאל של העולם (הפוליטי-תרבותי) של סטאר-טרק כמו שאנחנו מכירים ואני לא רואה מקום לכתוב לה "המשך". אני מעדיף להשאיר את השאר לדימיון, ומי שממש רוצה יכול לקרוא את הספרים שמדברים על מה שקורה אחרי הסדרה. יותר מזה, נדמה לי שח"ע9 הייתה יכולה להיות סדרה טובה (עוד) יותר אם היא הייתה מרוכזת בקצת פחות עונות\פרקים. לדעתי כל DS9 II שתתרחש בעולם המיידי של שלהי המאה ה- 24 תהיה די חסרת טעם ותהווה סוג של מחזור חומר, במקרה הטוב. בעיקר מכיוון שאין עוד הרבה לאן לקחת את זה. כל סדרה שתחדש משהו בעולם הזה בצורה מאוד משמעותית, במידה רבה לא תהיה "סטאר-טרק" של ממש (נניח, סדרה על הפוליטיקה בבאג'ור שמתרחשת על הקרקע או סדרה שמתמקדת בספינה קלינגונית). אם רוצים לעשות "עוד" סדרה על פוליטיקה גלקטית ויחסים בין דמויות מגזעים שונים (דוגמת "חלל עמוק תשע" או "בבילון 5"), אפשר פשוט לעשות את זה ביקום אחר. לא חייבים בשביל זה את הפדרציה, הקלינגונים והרומולנים. לכן, אני נוטה להסכים שכל סדרת "סטאר-טרק", אם היא רוצה להיות מצליחה בקהל הרחב (לפחות הקהל הגיקי הרחב) ולהיות באמת מצליחה, תצטרך להתחיל "מהתחלה". לקחת איזשהו Setting נקי ולחזור "ליסודות" של סטאר-טרק, כמובן בהתאמה למציאות החברתית והטלוויזיונית של המאה ה-21. אולי זה אומר להרחיק למאה ה-25 או ה- 26. אולי זה אומר לעשות Reboot לעולם, כמו בבטאלסטאר גלקטיקה. העניין הוא, שאני לא חושב שעכשיו זה הזמן הנכון לעשות את זה. הגחלים של שנות התשעים עדיין לוחשות, ואנטרפרייז באמת הסתיימה לא מזמן. נדמה לי שצריך לחכות ל"דור הבא", לפחות עוד עשר אם לא עשרים שנה, כדי שזה באמת יצליח. כדי ש"סטאר-טרק" באמת יהיה שוב משהו פורץ דרך עם משהו של ממש לומר, ולא רק עוד סדרה שתפנה לקהל מצומצם של חובבים. אולי כשלחלק מאיתנו יושבי הפורום הזה יהיו ילדים בסביבות גיל 10, והם יפתחו טלוויזיה במטרה לראות משהו מגניב, זה יהיה הזמן לסדרת סטאר-טרק חדשה.
 

DDN

New member
אבל יש עוד כ"כ הרבה לחקור. .. ..

מה עם תחנה שיושבת על הגבול עם רומולוס, וסדרה שתעסוק במערכת היחסים של הרומולאנים-הוולקנים ובני האדם? (בכלל, משהו שיתן יותר פוקוס לרומולאנים) מה עם כמה תוכניות שיראו אל החיים על קרונוס עבור השגריר וורף. וורף, מרטוק ובלי בן אדם אחד לרפואה? מה עם החזרה של סיסקו? (חייבת להיות מתישהו) מה קורה בDS9 כמה שנים אחרי שהסדרה נגמרה? (לדעתי שווה עונה אחת לפחות)
 

Bajoran Priest

New member
אז זהו בדיוק

כל הדברים שאתה מדבר עליהם (ואני נחרד לשמוע את אורי מתחיל לבקוע מגרוני כשאני אומר את זה) הם סוג של פרטי "טריוויה". סטאר-טרק לא נוצרה כדי להיות "סדרה על היחסים בין הרומולנים לוולקנים", ולא סדרה שמתרחשת על פני הקרקע של כוכב לכת כלשהו (הרי כל הרעיון הבסיסי הוא "טו סיק אאוט ניו לייף אנד ניו סיויליזטיונס") ובטח לא סדרה על הגורל של סיסקו (או ג'יינויי או פיקארד או ארצ'ר, לצורך העניין). בבסיסו של עניין, ברעיון המקורי, סטאר-טרק היא סדרה שאמורה לעסוק "ברוח האדם", לבחון שאלות חברתיות, פילוסופיות, פוליטיות, פסיכולוגיות, טכנולוגיות, מדעיות וכמובן מוסריות מגוונות ככל הניתן. בשביל זה היא צריכה setting כמה שיותר כללי (למשל, סדרה על ספינת חלל במסע ארוך שנים לחקר הגלקסיה, או לדעתי, סדרה על תחנת חלל בקצה הציויליזציה המוכרת, העומדת במרכזם של גילויים הרי חשיבות ואירועים היסטוריים). התעסקות אינטנסיבית ב"פרטים הקטנים" היא סטייה מהרעיון הבסיסי של סטאר-טרק, ובאופן הגיוני למדי יכולה לעניין בעיקר חובבים אדוקים ולא את הקהל הרחב יותר- ואילו "סטאר-טרק" בבסיסה אמורה להיות סדרה שפונה לקהל רחב, יחסית, אחרת משהו במהות שלה מתפספס. אז כן, אי אפשר להתעלם מהעובדה ש"חלל עמוק תשע" היוותה במידה מסוימת סטייה מהרעיון הבסיסי של סטאר-טרק- מכיוון שחלק ניכר מהמהות שלה נבע מתוך עלילה מתמשכת ומכיוון שה- setting של תחנת חלל "נראה" פחות מתאים לסדרה על "גילוי". וגם וויאג'ר- מכיוון שהיא הפכה את היוצרות והמטרה שלה הייתה "חזרה הביתה" ולא "יציאה החוצה אל הלא נודע". וגם אנטרפרייז- מכיוון שהיא היוותה פריקוול, ובאה להראות לנו איך הדברים שאנחנו כבר מכירים נוצרו. למעשה רק "הדור הבא" שמרה על הרעיון הטרקי הבסיסי בשלמותו. בכל זאת, כל אחת מהסדרות המאוחרות יותר שמרה על "גרעין" חזק של טרק: חלל עמוק תשע חקרה גזעים חדשים, סכנות חדשות ודילמות מורכבות, ולאורך מרבית עונותיה שמרה על בסיס אפיזודיאלי; וויאג'ר אמנם נעה "אחורה", אבל כמובן עשתה הרבה "טרק" בדרך; ואנטרפרייז ברובה הייתה גם כן טרק, אם כי במאה ה- 22. ובכל זאת, יש גבול לכמות "הטוויסט" שאפשר לעשות. הייתי שמח לראות מיני-סדרה (מושקעת ואיכותית) על "שובו של סיסקו" או "תהפוכות באימפריה הקלינגונית\רומולנית", אבל כאן מדובר בפורמט מצומצם שיפנה (בעיקר) לקהילת החובבים הקטנה. לכן שוב אני אחזור ואומר, שנדמה לי היום שאם ירצו להחזיר בעתיד את הטרק כסדרה של ממש הפונה לקהלים רחבים וחדשים, ה- setting יהיה צריך להיות "נקי" ככל הניתן, כשי שמצד אחד לא תהיה פגיעה בקאנון המוכר, ומצד שני יהיה חופש לספר סיפורים חדשים. זה לא אומר שבסדרה החדשה לא תהיה עלילה מתמשכת או יחסים בין דמויות, אבל בהיות הסדרה "טרק", זה לא יהיה הדבר העיקרי.
 

subatoi

New member
בוא נהיה אופטימיים

שזה לא יהיה ממש אתחול במלוא (או בחלק מ)מובן המילה, שלא יחדשו בצורה שתהרוס לנו, ושיתנו לנו להינות מהסרט. כמה שאפשר.
 

פאגאן

New member
אתה טועה

אתה טועה DDN, הרביעי לא היה בינוני ,הוא היה גרוע והשלישי היה רק במקצת פחות וזאת עוד על רקע יצירות המופת הקלאסיקה המודרנית של שני הסרטים הראשונים (אם כי הכל בגלל אולפני WB, שפחדו שהאפלה המסוגננת והסוריאליסטית של ברטון לא תביא את זבי החוטם והוריהם לקופות והמנכ"לים לא ישלשלו לכיסיהם עוד כמה מעות,אז הם לקחו את האפס הזה שומאכר שצבע את הכל בפסטלים שבוושינגטון פוסט (עיתון רציני ומכובד, לא איזה צהובון) כינו אותם Colorfully Gayish, ולכן הוחלט לעשות REBOOT כי יש צורך להעיר את הפרנצ'ייז ויש כוכב פלצן עולה בשמי הבמאים, הלוא הוא כריס נולאן הבלתי-נלאה ("יוקרה" דוקא היה טוב, לא כל כך בגלל הבמאי אלא יותר בגלל בייל שהוא שחקן טוב מאד ואין לי בעיה איתו ובעיקר בגלל ג'קמן המצויין), מה יהיה הלאה...אלוהים יודע. לגבי בונד , אני מסכים איתך לגבי הרוח אבל אתה צודק גם לגבי זה שלא היה צריך איתחול, הם לא לומדים בקלאסיקה לא נוגעים. בטח לא במס"ב, פריקוול ניחא אבל REBOOT שיעשו בבית. אלכס
 

sysiphus

New member
וואו עד כמה שהוא צריך כזה...

אם אתה באמת רוצה לראות "מסע בין כוכבים" אי שם בעתיד, לא משנה המינוח, צריך להתחיל מההתחלה. מבחינתי, גלקטיקה היא-היא מסע בין כוכבים החדשה, עד שיאמרו לי אחרת. מסע בין כוכבים הוא אחד המותגים השחוקים ביותר בתבל. לגבי זה אין לי נתוני אמת, אבל אני חושב שכולנו כחובבים מרגישים את התופעה הזו, מפנים ומחוץ. האפשרות היחידה היא גישה שונה לחלוטין - לתסריט, ל-look and feel, להכל. כל עוד המסר המקורי נשמר (issues ולא מערכות יחסים), כל עוד העולם המקורי נשמר - פחות או יותר (זה יהיה עצוב, אבל אשמח אפילו לקבל סרט / תוכנית *טובה*, שתהיה "קאנון" גם אם היא לוקחת את מס"ב למקום אחר בלי שום קשר ל-continuity של העולם של מס"ב) זה יהיה רעיון מעניין, בניגוד למוות סופי של המותג הזה, לעד.
 

פאגאן

New member
גלקטיקה

אז תצפה בגלקטיקה ואל תבלבל במוח לגבי סטאר-טרק, כי זה ממש אבל ממש לא...
 

פאגאן

New member
אני מאמין שאתה צודק

בנוגע לתזה ששמועות שרצות לאורך זמן כה רב קורמות עור וגידים משה, אבל את הדוגמאות שהבאת לא ממש היית צריך לתת ; "באטמן מתחיל" סרט לא רע, אבל אוברייטד מהתחת (וכמו שציינתי לשמוליק לפניך) לא מתקרב לדגדג את סרטיו של ברטון ובנוגע לזה שהוא מתחיל מחדש את הזיכיון...הרי איזה טוב יכול לצאת מזה שמישהו ישבור את קו הזמן ואיזה לץ(משחק המילים) ישחק את הג'וקר אחרי ההופעה האלמותית של ניקולסון. בנוגע ל"קאזינו רויאל", אחלה סרט, שחקן מצויין...אבל בונד הוא לא, שלא לדבר על בעיות ההמשכיות גם פה. לגבי אברהמס אני מסכים איתך שהאיש לוקח את העניין ברצינות(לפחות כלפי חוץ) והוא מצליחן מוכח, אז למה לא לתת לו לנסות (כל עוד הנבלות מפאראמונט לא יפריעו לו), הרי לאנשים הרבה פחות מוכשרים (סטיוארט ביירד לדוגמה) או חסרי עמוד שדרה(ברמן,בראגה) נתנו. נקווה שהוא יביא איתו את ההצלחות של LOST,ALIAS ו-MI3. אלכס
 

sysiphus

New member
לפי ימד"ב-פרו

התקציב המשוער הוא 100 מיליון דולר. אבל מה זה משנה, זה לא שונה משמעותית מסרטי מס"ב הקודמים, אם צריך להניח תקציב קצת יותר גדול עבור השחקנים והבמאי / מפיק. אם מניחים עלייה של 10-15 מיליון דולר בעקבות המשכורות, מדובר על 85 מיליון שמושקעים בסרט, התקציב של נמסיס היה 70, והתקציב של המרד היה 60, אם מתחשבים בפיחות ערךה דולר, אין שינוי משמעותי פרט לשמות הגדולים שמאחורי הסרט, מבחינת התקציב לפחות.
 

CaptainOok

New member
יש לך ימד"ב-פרו?../images/Emo12.gif

ואתה מוצא לזה שימוש שמצדיק את העלות?
 
למעלה