שיר השבוע

p i n g o

New member
../images/Emo41.gif שיר השבוע ../images/Emo79.gif ../images/Emo41.gif

מה דעתכם שכל שבוע נפתח פינת "שיר השבוע"? כל אחד יכתוב את שם השיר + המילים. השיר חייב להיות, מן הסתם, שיר שאהבתם ושמעתם השבוע - של מבצע/ת או להקה שוודית!! (עדיף גם בשפה
) אם אתם רוצים, שרשרו חופשי...

p i n g o

New member
נו, טוב.. אני אתחיל! ../images/Emo13.gif

השיר שבחרתי הוא För Alltid של Sara Löfgren. זה השיר שלה שהוא הכי אהוב עליי.

Sara Löfgren För Alltid Jag vaknar bredvid dig, stryker håret från din kind, jag är så glad att du är min. Du är så vacker när du sover, du har nåt som ingen annan har, du är så underbar. Och jag ser i dina ögon, att du känner likadant. Jag vill dela mitt liv med dig, du skapar värme inom mig, och vi ska vårda varje dag. Vi älskar varandra så, som ingen annan kan förstå, vi är för alltid du och jag. Det finns inga tvivel, har aldrig ångrat en sekund, jag har älskat dig från första stund. Vill att du ska känna trygghet, ja, du kan vila här hos mig, för jag ska aldrig släppa dig. Och jag ser i dina ögon, att du känner likadant. Jag vill dela mitt liv med dig, du skapar värme inom mig, och vi ska vårda varje dag. Vi älskar varandra så, som ingen annan kan förstå, vi är för alltid du och jag. Och jag ser i dina ögon, att du känner likadant. Jag vill dela mitt liv med dig, du skapar värme inom mig, och vi ska vårda varje dag. Vi älskar varandra så, som ingen annan kan förstå, vi är för alltid du och jag. För alltid du och jag. Jag vaknar bredvid dig, stryker håret från din kind, jag är så glad att du är min..​
ותרגום לאנגלית שהכנתי לפני כמה ימים לשיר, תיקונים יתקבלו בברכה:
Sara Löfgren Förever I wake up beside you, Stroking hair from your cheek, I am so glad that you are mine. You are so beautiful when you sleep, You have something like no-one else has, You are so wonderful. And I see in your eyes That you feel the same. I want to share my life with you, You create warmth inside of me, And we’ll take care of every day. We love each other so much, Like no-one else can understand, We are forever – you and me. There is no doubt, Have never regretted for a second, I have loved you from the first moment. I want you to feel safe, Yes, you can rest here with me, Because I will never let you go. And I see in your eyes That you feel the same. I want to share my life with you, You create warmth inside of me, And we’ll take care of every day. We love each other so much, Like no-one else can understand, We are forever – you and me. And I see in your eyes, That you feel the same. I want to share my life with you, You create warmth inside of me, And we’ll take care of every day. We love each other so much, Like no-one else can understand, We are forever – you and me. Forever – you and me. I wake up beside you, Stroking hair from your cheek, I am so glad that you are mine..​
|קוביה|

p i n g o

New member
נו למה את מחכה??

אני זוכר שראיתי את "פאקינג אמאל" שזה על לסביות (
) ועוד איזה סרט שבמקרה נחַתּי עליו באמצע הלילה והייתה שם איזה ילדה שאבא שלה טבע בביצה באיזה כפר שכוח בשוודיה...

פאקינג אמאל זה מגניב../images/Emo60.gif

אחותי הביאה לי את hip hip hora לפני כמה ימים אז אני אראה את זה בקרוב=]

Eurogirl

New member
פאקינג אמאל ../images/Emo99.gif!!!!!

חולה עליו! ועל הפסקול!!!
"I wanna know what love is, I want you to show me...
" האמת, הסרטים של שאר סקנדינביה (דנמרק, נורבגיה) יותר עושים לי את זה. במיוחד "החגיגה" הדני שיש בו את השחקן הכי חמוד בעולם, שהיה לי קראש חזק עליו בגיל 16
...

Eurogirl

New member
למי אכפת!!! זה מופיע בסרט

בקטע הכי מרגש, כשהן מתנשקות במכונית! אךךך, הלוואי שהחיים היו כאלה ספונטניים
...

p i n g o

New member
נכון!

אני אף פעם לא ראיתי שתי בנות מתנשקות במכונית במציאות!!! (ואני לא זוכר משום מה ת'קטע הזה מהסרט.. צריך לראותותו שוב!)

python 4

New member
זה לא שיר של foreigner?

אני, הסרט השבדי היחיד שראיתי היה Livet är en schlager.. איזה נדוש אני?

python 4

New member
רעיון מעולה, ובחירה מצויינת..

אני אוהב שירים שאני מבין את הכותרת שלהם.
ושרה לופגרן היא מעולה!
השיר מרגש ויפה..

p i n g o

New member
גם אם לא מבינים הכל,

נכנסים ל-lexikon (אין, זה האיות הכי מגניב בעולם!) ובודקים מילה פה ושם שלא מבינים. ואם עדיין יש מילה שלא ב-lexikon אז שואלים איזה אבא שוודי...

p i n g o

New member
דההה!

באמת חשבתי שאני יודע שוודית ברמה כזאת?! ת'אמת, את השיר הזה הבנתי גם בלי ה-lexikon, אבל דברים אחרים ( בעיקר מה שאני קורא פה בפורום
) מצריכים עזרה מבחוץ - וחוצמזה ככה לומדים!!

למעלה