קשיים בהסתגלות של בת שנתיים-קצת ארו
שלום שרית וענת, בתי בת שנתיים וחודש. עד אוגוסט 2006 היא טופלה ע"י אימי. הסביבה החברתית של הילדה עד לאותו זמן היתה אמא-אבא-סבא-סבתא-דוד-דודה-בן דוד.בספטמבר 2006 הילדה נכנסה למשפחתון ממנו הוצאתי אותה והעברתי אותה לגן פרטי בן 14 ילדים. הבעיה היא שכבר מימי המשפחתון הילדה החלה להיסגר-לא עוד משחקים בחוץ, לא רוצה ללכת לגן השעשועים כי יש שם ילדים, בוכה ומתקפלת בכל פעם שילדים או מבוגרים מתקרבים אליה. בגן היא משתדלת להתרחק מהילדים. עם הצוות המטפל היא מסתדרת נהדר. היא במתח כל היום, לא מוכנה לארח חברים(אין לה),צורחת ובוכה כשמתארחים אצלנו חברים,מקיצה בלילה מס' פעמים בבכי. היא מסרבת ללכת לגן אבל גם כשמגיעים הביתה מסרבת להיכנס לבנין. עלי לציין שהיא לא מדברת אבל מאד אינטליגנטית ומבינה הכל. מה לעשות?האם צריך לתת לזמן לעשות את שלו או שצריך לעזור לו?האם מדובר בבעיית הסתגלות או שמוקדם להכתיר את התנהגותה כ"בעיה". אשמח על כל עיצה. אמא נואשת.
שלום שרית וענת, בתי בת שנתיים וחודש. עד אוגוסט 2006 היא טופלה ע"י אימי. הסביבה החברתית של הילדה עד לאותו זמן היתה אמא-אבא-סבא-סבתא-דוד-דודה-בן דוד.בספטמבר 2006 הילדה נכנסה למשפחתון ממנו הוצאתי אותה והעברתי אותה לגן פרטי בן 14 ילדים. הבעיה היא שכבר מימי המשפחתון הילדה החלה להיסגר-לא עוד משחקים בחוץ, לא רוצה ללכת לגן השעשועים כי יש שם ילדים, בוכה ומתקפלת בכל פעם שילדים או מבוגרים מתקרבים אליה. בגן היא משתדלת להתרחק מהילדים. עם הצוות המטפל היא מסתדרת נהדר. היא במתח כל היום, לא מוכנה לארח חברים(אין לה),צורחת ובוכה כשמתארחים אצלנו חברים,מקיצה בלילה מס' פעמים בבכי. היא מסרבת ללכת לגן אבל גם כשמגיעים הביתה מסרבת להיכנס לבנין. עלי לציין שהיא לא מדברת אבל מאד אינטליגנטית ומבינה הכל. מה לעשות?האם צריך לתת לזמן לעשות את שלו או שצריך לעזור לו?האם מדובר בבעיית הסתגלות או שמוקדם להכתיר את התנהגותה כ"בעיה". אשמח על כל עיצה. אמא נואשת.