../images/Emo207.gif נפתחה קומונה ליאיר זיו!

יאיר זיו התחיל את דרכו המקצועית כזמר וגיטריסט בלהקה צבאית. לאחר הצבא הקים ביחד עם רוני הוד את להקת הכיסוי U2 BOOTLEG ,שזכתה לתשבוחות רבות בעיקר בגלל קולו והופעתו של יאיר זיו שהזכירו לרבים את בונו, הזמר האגדי של U2. לאחר כשנתיים מתקופת הלהקה הצבאית, הקליט יאיר את שירת הסולו ללהיט "בואי", שללא ספק היה "יריית הפתיחה" של הפרוייקט של עידן רייכל. "בואי" נחשב לאחד הלהיטים הכי מושמעים ברדיו, ופתח את הדרך לאחד האלבומים החשובים בהיסטוריה של המוסיקה הישראלית. יאיר השתתף בכמה מן ההופעות המרכזיות של הפרויקט של רייכל, ולאחר מכן התחיל לעבוד על אלבום הבכורה שלו, במשך שלוש השנים הבאות. את האלבום הפיקו ועיבדו מוזיקלית שמוליק נויפלד ויאיר זיו, בחלק מהעיבודים השתתף גם עדי גולדשטיין. יאיר זיו כתב והלחין את רוב השירים באלבום, את שאר השירים כתב והלחין ביחד עם ארז ברזוליק ושמוליק נויפלד. מוזמנים להצטרף
http://www.tapuz.co.il/communa/usercommuna.asp?communaid=34661
 

tal12322

New member
איזה שבט אתם אוהבים?

אני אוהבת את בארו.. ואני שונאת את קניבה ואת בשבקין!!!! הוא מעצבן!! הלוואי שהוא ילך:)
 

tal12322

New member
בעצם...

התחרטתי!! אחרי שראיתי את הפרק בשבקין הוא סתם תמים..
 

tal12322

New member
זה שאין על בשבקין זה נכון אבל..

קניבה?? קניבה זה בעע חח סתם.. פשוט האנשים בקניבה כולם נחשים!!...
 
איכ בשבקין

אני שנאתי את בשבקין חרא של מתמודד וחרא של בן אדם שחשוב שכול העולם על האצבע שלו
 

tal12322

New member
גם אני..

גם אני שנאתי את בשבקין אבל עכשיו אני חולה עליו!!! הוא סתם תמיד והוא לא חושב שכל העולם על האצבע שלו!! אריק חושב ככה!! כל המשחק אריק חושב רק על האיחוד אמן ובסוף לא יהיה איחוד!!!
 
למישהו פה קרה נס../images/Emo35.gif

היי חבר'ה, אני מחפשת ילדים עד גיל 13 שקרו להם נס (בבית, בחוג, בביה"ס...) והם רוצים לספר עליו. אם יש פה מעוניינים, תשאירו בבקשה הודעה במסר עם דרך ליצירת קשר (מסן, אייסי, אימייל...)
 

eva32

New member
תשובה../images/Emo70.gif

לי,אני כל הזמן השתעממתי עד שאח שלי הגיעה והביא לי חתימה מאפתי
 
אני מתחברת מהפלאפון

יש לי פסיכומטרי אז אני נעדרת מהפורום לחודש.אז סליחה על זה.ואת ההודעות הטרוליות אדאג שימחקו
 

שי1000000

New member
רואים האח הגדול?

אני אישית לא התמכרתי לזה כמו להישרדות אבל זה נחמד... מי אתם אומרים שיזכה???
 
תמיד היה..מסיבה אחד בלבד

כשיש במה לעדכן וכשיש דברים חדשים אז עמוס יותר... תראה...רוב הפורום הם כאלו שמתעניינים ביפתי בגלל שהוא זמר לא בגלל שהוא מנחה..אם הינו רובנו מתעניינים בהנחיה שלו בערוץ אז הינו מסכמים יום בפורום והיה יותר עמוס..אבל אנחנו לא רואים ערוץ הילדים אלא אם כן יפתי מודיע שיש משהו מיוחד או אם יש לנו אחים קטנים שיושבים ורואים בסלון. כשיש עדכונים במוזיקה שלו אז תשים לב שפעיל כאן יותר... כשיתחדש וכשהאלבום החדש יצא אז יהיה יותר פעיל...או שלא... סה"כ לא כזה יבש...יש הודעה פעם ב..
 
למעלה