ההופעה בקוויבק

mayarel

../images/Emo41.gif../images/Emo65.gif../images/Emo251.gifההופעה בקוויבק../images/Emo23.gif

mayarel

../images/Emo22.gif../images/Emo63.gifהמילים

OUTLAWS OF LOVE Oh, nowhere left to go, are we getting closer, closer No, all we know is no, nights are getting colder, colder Hey, tears all fall the same, we all feel the rain we can't change Everywhere we go we're looking for the sun Nowhere to grow old we're always on the run They say we'll rot in hell, well I don't think we will They’ve branded us enough, outlaws of love Scars make us who we are, hearts and homes are broken, broken Far, we could go so far, with our minds wide open, open Hey, tears all fall the same, we all feel the rain we can't change And everywhere we go we're looking for the sun Nowhere to grow old we're always on the run They say we'll rot in hell, well I don't think we will They’ve branded us enough, outlaws of love Outlaws of love (drawn out ) Everywhere we go, we're looking for the sun Nowhere to grow old, we're always on the run They say we'll rot in hell, well I don't think we will They’ve branded us enough, outlaws of love Outlaws of love Outlaws of love Outlaws of love Outlaws of love

mokasosex

המילים לא מעוררות מחשבה רבה מדי

אבל דווקא משהו בפשטות ובחריזה הרגילה גורם לי להתחבר יותר בקלות לשיר. משהו בו עדיין מרגיש לי בוסרי, אולי אני סתם ... לא יודעת.

RacheLambert

הוא שר את זה משגע אבל השיר

עם הלחן הזה לא נראה לי.. זה קצת לייד באק, בסוף שהוא הביא קצת עוצמה קרה משהו אבל מקווה שזו לא הגרסא שתיהיה באלבום.

mayarel

יש פה מסר חשוב

מקווה שבאמת הגירסא של האלבום תהיה טובה. אהבתי שאדם שר מהניסיון שלו ועל מה שחשוב לו. בדיסק הקודם הוא לא פירסם את פיבר כי הוא לא מספיק ידידותי לרדיו.. ועכשיו הוא כותב כזה שיר, אז הוא נשמע לי יותר מכיר בערך של עצמו הן כאומן והן כאדם שיש לו מה לתת לאחרים. אני אוהבת בלדות אין לי בעייה עם זה. נראה איך זה יהיה.

RacheLambert

המילים חזקות, זה בהחלט שיר עם אמירה

אבל הלחן לא ממריא ולא ממש קליט. אבל שוב, הלוואי שבאלבום זה יישמע אחרת

nini18

אהבתי את השיר ../images/Emo45.gif אבל אני חייבת לציין

שהדיבורים שלו בהתחלה פשוט זיוני שכל ואני לא מתה עליהם.

mayarel

../images/Emo248.gif איזה צעיר הוא נראה!

העור שלו יפיפה והוא שוב רזה אבל איפה הנצנציםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

למעלה