הדירוג הנכון בעיניי:
הדירוג שהיה אמור להיות (מבחינת וותק, ווקאל, הופעה והצלחה): 1.
ריבה מקנטייר - אפשר להגיד עליה הכל אבל היא הכי אייקון שיש. 2.
מרטינה מקברייד - מבחינת וותק ומבחינת ווקאל והערכה כללית אליה כזמרת. הכי מגיע לה מקום שני. 3.
דולי פארטון - אם זה היה דירוג של לפני 20 שנה אולי היא הייתה רבה עם ריבה על המקום הראשון אבל הדירוג הוא בהתבסס על 20 השנים האחרונות מה שאומר שרוב רגעי התהילה שלה די חלפו. ב-20 השנים האחרונות היה לה סינגל אחד בלבד שנכנס לטופ 10 במצעדים. ככה שבמקרה שלה גם מקום 3 זה די גבוה. 4.
פיית' היל - אחת הזמרות המובילות של הקאנטרי בשנות ה-90. כל הופעה שלה הייתה סולד אאוט וכפי שטענתי כבר בעבר, מבחינת ווקאל היא אחת הזמרות היותר טובות שיש, לא רק בז'אנר. 5.
שאניה טווין - ההישגים שלה מדברים בעד עצמם. הסיבה היחידה שהיא נמצאת מתחת לפיית' היל זה כי אחרי השיא שלה, הייתה לה נפילה ממש חדה. לטעמי בכל אופן. 6.
פאטי לאבלס - גם כאן כמו במקרה של דולי רוב ההצלחה שלה הייתה בסוף שנות ה-80. בתחילת שנות ה-90 היא עוד רכבה על גל ההצלחה לכן אני נותנת לה מקום יחסית גבוה. בכל זאת יש לה את בליים איט און יור הארט
7.
ויינונה ג'אד - את רוב ההצלחה שלך היא חבה לאמה ולצמד שהיה להן בשנות ה-80. אל שנות ה-90 הגיעה ויינונה כאמנית סולו והצליחה למקם את עצמה די גבוה במצעדים. מי אמר שקהל הקאנטרי לא זוכר חסד נעורים? 8.
דיקסי צ'יקס - בשנות ה-90 היה מדובר בלהקה הכי חמה שיש. כל הסינגלים שלהן, מלבד אחד, נכנסו לטופ 10. (אגב הייתם מאמינים שהסינגל היחיד שלא נכנס לטופ 10 היה גודביי ארל?) משנת 2000 הייתה קצת ירידה בהצלחה שלהן מבחינת סינגלים. אבל מבחינת אלבומים- כל אלבום שהן שיחררו נכנס ישר למקום הראשון. 9.
ליאן ריימס - קריירה ארוכה ניצבת מאחוריה. קריירה שהחלה בגיל 13 כשנחשבה לדבר החם ביותר שייצר עולם הקאנטרי מאז פטסי קליין. מאז כמובן מים רבים זרמו בירמוך אבל ההצלחה שזכתה לה בשנות ה-90 היא בין הגדולות והמוצלחות שיש לז'אנר להציע. 10.
קרי אנדרווד - אם הדירוג היה דירוג של 10 השנים האחרונות היא הייתה ממוקמת הרבה יותר גבוה. לא ברור מה הפך את קרי לכזו סנסציה אבל משהו בכל פוזת הגירל נקסט דור עבד לה יותר מידי טוב. אין צורך לחזור על כל ההישגים והפרסים שקטפה בדרכה לפסגה. כבודה במקומו מונח. 11.
ג'ניפר נטלס - אומנם שוגרלנד ראו אור רק באמצע שנות ה-2000 וג'ניפר לוקחת חלק במצעד רק בזכות היותה חלק מהלהקה ולא בגלל 10 השנים שבילתה במקצוע בלי להתפרסם. אבל כמו שאנחנו אוהבים סיפורי סינדרלה אנחנו עוד יותר אוהבים לראות אנשים שעבדו קשה מאוד במשך שנים כדי לזכות בכל פרס שמגיע להם. מי אמר שעבודה קשה לא משתלמת? חוץ מזה שדווקא בגלל שיש לה ניסיון רב יותר מכל אלה שפרצו באמצע שנות ה-2000 היא נחשבת כאמנית הרבה יותר מוערכת מחברותיה הצעירות במצעד. 12.
מירנדה למברט - אז נכון, ווקאליסטית מהוללת היא לא. אבל כותבת שירים ופרפורמרית היא כן. עד לפניי שנה וחצי לא היו חושבים בכלל להכניס אותה למצעד שכזה אבל ההצלחה המסחררת שהיא חוותה בן לילה הופכת אותה לסיפור הסינדרלה שכולנו מייחלים לו. 13.
טיילור סוויפט - עוד סיפור סינדרלה שהצליח לפרוץ את גבולות הדימיון. מאז ליאן ריימס לא ראה עולם הקאנטרי נערה מתבגרת שהצליחה לחדור ללב האומה בכזו מהירות. חוץ מזה ההצלחה לה זוכה מסביב לעולם מרשימה אף היא. 14.
הילרי סקוט - מיקמתי אותה יחסית גבוה בעיקר בזכות העובדה שיחסית לחברה בלהקת קאנטרי חדשה יחסית הם הצליחו לחדור לתודעה העולמית במהירות הבזק. כשאמן קאנטרי מצליח לכבוש טריטוריות אחרות מחוץ למחוזות הדרום זה תמיד מרשים. בלי שום קשר לכמה גיטרות חשמליות הוכנסו לשיר כדי להפוך אותו לכמה שפחות קאנטרי. 15.
לי אן וומאק - אחת מהאמניות האלה שכולם מסכימים על זה שהיא טובה אבל אין הרבה שיסכימו שהיא הכי טובה. מן אמריקן סוויטהארט שכזו. שבטח לכל בית אב בדרום יש לפחות אלבום אחד שלה בבית. 16.
שרה אוונס - גם היא כמו לי אן וומאק היא סוג של זמרת שכולם אוהבים אבל לא מצליחה לעשות יותר מידי גלים. היא תמיד שם ברקע אבל לעולם לא תגיע לקדמת הבמה. 17.
טרישה יירווד - עם כמה שכואב לי להודות היא גם סוג של שרה/לי אן. האמריקאים חסרי הטעם לא רק שאוהבים אותה מאוד מסיבות לא מזוהות, הם גם בטוחים שהיא יודעת לשיר. שיהיה. 18.
המיליו האריס - נחשבת לזמרת איכותית מאוד שאפילו הצליחה להשתחל לרשימת חברי האופרי דבר שזמרות טובות ומצליחות ממנה לא עשו אבל בתאכלס, לא הרבה אנשים מכירים אותה מעבר לשם שלה. אין לה שום סינגל שאנשים יכולים לשמוע ולהגיד אההה זו היא שרה את זה? כל השירים שלה הם Fairly Good אבל אף אחד לא ממש אאוטסטנדיג. 19.
אליסון קראוס - ע"ע המילו האריס. 20.
גרטשן ווילסון - עם כמה שאני אוהבת אותה אני לא באמת מבינה איך היא השתחלה למצעד. היא לא ממש מצליחה או ממש פופולארית ואין איזשהו קונצנזוס לגביה שהיא טובה אך לא מוערכת מספיק. גם המיקום הנמוך לו זכתה בהצבעות הקהל, מוכיח את זה.