הנה משהו שגרם לי לחשוב קצת
וגם נראה לי קשור לאימון: היה היה פרופ' למתמטיקה (מהסוג הנדיר שקשה מאוד למצוא היום....) המורה הגיע יום אחד לכיתה וראה את תלמידיו צועקים , מתנצחים ומעליבים זה את זה. הוא ניגש ללוח, לקח גיר וצייר קו באורך 1 מ'. הוא ביקש מהתלמידים להציע הצעות כיצד לקצר את הקו בכל דרך שהיא. רובם הציעו למחוק מימין, משמאל, אחד הציע לקפל... ואז הדגיש המורה: לקצר את הקו מבלי לגעת בו ! התלמידים נדהמו, חשבו, היה זה אתגר לא קל. הם התקשו למצוא פתרון. המורה ניגש אל הלוח וצייר מעל הקו הקיים עוד קו, ארוך יותר מהקו שביקש לקצר. המורה הוסיף: כדי ל"הקטין" מישהו, אינך צריך לפגוע, או להעליב אותו... פשוט עליך להגדיל את עצמך !