Fire Of Heaven
New member
../images/Emo42.gif../images/Emo42.gifרעיונות לשיפור../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif
לערן רציתי קודם להודות על ההנאה ממשחק נחמד. ומה עוד שהוא פיתוח ישראלי. למרות שלמשחק דרוש עדיין פיתוח רב, כדי שיוכל להיות משחק טוב ומקצועי. עדיין הוא מספק הנאה בעיקר מזה שהוא ישראלי. רציתי להציע מספר רעיונות שיוכלו לדעתי לגרום למשחק להשתפר ולהתמקצע יותר. בעיקר כי זה משחק בפיתוח ישראלי. (אם זה היה מחו"ל סביר להניח שלא הייתי טורח בכלל לשלוח לך דואר או להשקיע זמן בלכתוב את הדברים הבאים) ראשית כדי למנוע את התלונות הטענות והמענות על השינויים במשחק. פשוט תודיע שזו גרסת בטא, ועקב כך ישנם שינויים רבים במשחק. כעת להצעות : א.) כדאי לדעתי לעשות פיחות במספרים של המשחק. לחלק את הכול ב-10 או אפילו ב-100. (למרות שזה יגרום לכך שמחיר של חייל יהי בערך 1.1 יחידות כסף). פשוט המספרים נעשו ענקיים מידי לרמה של מיליארדים ויכול להגיע אפילו לטריליונים ברמות הגבוהות וזה כבר סתם מעצבן ומטריד. עקב כך אפשר לומר שזה מביא אותי לדבר השני וזה הפסיקים התחלת בזה אולם עדיין ישנם מקומות רבים ללא פסיקים זה מאוד מעצבן ומקשה על המשחק (בעיקר כשמדובר במספרים גדולים) אז אם אפשר להמשיך במה שהתחלת כך שיהיו פסיקים בכל מקום ב.) בקשר לבניית המפעלים הצבאים. ישנו חוסר סבירות קיצוני בין המפעלים השונים מבחינת העלויות שלהם ואפשרות הבניה שלהם. לא יכול להיות שמפעל ליצור חיילים יעלה את אותה כמות תורים ואותה כמות אדמה כמו שעולה מפעל מטוסים או טילים בליסטיים. מבחינת התפוקה שלו זה ממש אפסי יחסית לעלות שלו. (וכנ"ל בארטילריה והטנקים) אפשר לקבוע שלהקים מפעל חיילים יעלה רק תור אחד וחמש אדמה. להקים מפעל ארטילריה או טנקים יעלה שני תורים ו-7 אדמה להקים מפעל ליצור שאר הדברים כמו צוללות ספינות מטוסים או טילים בליסטיים יעלה אפילו עד 4 תורות ו 12 אדמה. (או אפילו 15 אדמה) כמובן יש לקבוע איזה מפתח של תורים ואדמה שייתן קורלציה בין התפוקה של המפעל לבין העלות שלו. ג.) בקשר לבניית המפעלים האזרחיים גם כאן יש את אותו חוסר סבירות כמו מקודם. רק שכאן ישנה בעיה נוספת. שחקן יכול לבסס את כל המדינה שלו על מפעלי יהלומים כי הם נותנים את התפוקה הגדולה ביותר. בשעה שבכל משחק (וגם במציאות) ישנה בניה הדרגתית של התעשייה. כלומר שלכל מפעל ברמה גבוה חייבים להיות כמות מסוימת של מפעלים ברמה נמוכה יותר כלומר השחקן צריך לבנות מספר מפעלי עץ דלק וברזל לפני שיוכל לבנות מפעלי יהלומים. (וגם מפעלים צבאיים שהרי בלי ברזל ושאר המוצרים הוא לא יכול ליצר כלי נשק). גם כאן המפעלים עם התפוקה הנמוכה צריכים לעלות פחות תורים ופחות אדמה. ד.) בקשר לפיתוחים הטכנולוגיים. יש בחלק מהם בעיות מבחינת העלות שלהם לעומת התפוקה או השימוש שהם יכולים לתת. לדוגמא הלוויינים. כדי שיהי ניתן לרגל אחרי מישהו צריך לשלוח היום כ 8 לוויינים עד שמקבלים תשובה. שבפועל שה היה צריך להיות כ- 5 לוויינים. (ואני יודע שזה רנדומאלי, אבל אישית כמעט ולא משתמש בזה יותר כי אלו התוצאות בפועל. כדי לבצע שני ריגולים צריך לשלוח כ 12 עד 15 לוויינים. וזה כאשר אצלי הם עוד משופרים לרמה 1) אם בהחלה הייתה שגיעה לטובת אחוזי הצלחה גבוהים יותר כעת ישנה שגיעה הפוכה. דבר נוסף בקשר ללוויינים זה עלות השיפור שלהם. העלויות של השיפורים יותר מידי גבוהות. לשחקנים שצריכים אותם. מכיוון שאלו שיכולים להרשות לעצמם את השיפורים האלו. (שהם בד"כ כלל מעל דירוג 500 ) כבר לא יעשו זאת כי בדירוגים שלהם לרוב האנשים יש כבר האפלה. אז בשביל מה להשקיע מאות מיליונים על משהו שלא ניתן להשתמש בו
לכן לדעתי יש להקטין את עלות השיפורים של הלוויינים כך ששחקנים ברמות הנמוכות יוכלו לבצע את השיפורים האלו. כמו כן לאפשר לבצע ריגול כפול גם טכנולוגיה וגם צבא לדוגמא עם כמות תורים של נניח 3. כי לבזבז כ - 20 עד 30 תורים כדי לקבל מידע על מדינה. זה לא סביר (ורצוי אולי להקטין את התורים לריגול לתור אחד בלבד) כמו כן ברגע שיש למדינה האפלה. הלוויין מיד מודיע. זה לא אמור להיות כך. (אלא אם כן היה שיגור מוצלח בפעם הראשונה) גם כאן המידע שיש האפלה צריך להתקבל רק כאשר היה שיגור מוצלח. בקשר להאפלה רצוי להוסיף אפשרות של שיפור טכנולוגי שצריך לקנות כל פעם וזה שמשגר יוכל לבחור איזה סוג לווין לשגר . (ושיפור כזה יעלה הרבה) לכמות מצומצמת של לוויינים (נניח 10 או 15 לוויינים) שיוכלו לחדור את ההאפלה. ותמונת הריגול שתתקבל תהי חלקית כלומר יהיו כ-30% עד 70% נתונים חסרים בתמונה. (ואולי אפילו לאפשר ללוויין כזה סיכויים הרבה יותר גבוהים להצלחה אם שוגר על מדינה ללא האפלה) ה.) בקשר לטילים נגד מטוסים. זה לא הגיוני שכל טיל מוריד מטוס. בפועל הסיכוי של טיל להוריד מטוס הוא כמעט אפסי. אם הסיכויים היו כל כך גבוהים מדינת ישראל הייתה נשארת בלי מטוסים. אז רצוי לעדכן את זה לרמת דיוק של 20% או 30% ועם שיפורים מקסימאליים אולי לרמה של 60%. זה לא הגיוני שטיל שעולה כל כך מעט יש סיכוי של 100% להוריד מטוס. בכך אתה מוריד את כל הטעם מתקיפה אווירית כי אין לה שום סיכוי להצליח ללא ספיגה של אבידות קשות. וזה כבר לא כדאי. ו.) כנ"ל גם לטילים בליסטיים ולטילים נגד טילים בליסטיים. זה לא הגיוני שזה תמיד אחד לאחד. צריך שיהי להם סיכוי פגיעה שנע בין 70 ל - 80%. וכאשר ישנם שיפור של אטום אזי גם אדמה שאין עליה מפעלים יכולה להיהרס. ולא רק אדמה שיש עליה מפעלים. ז.) בקשר לשיפורים הטכנולוגיים של הטילים הבליסטיים. צריך להיות שבלי כמות מסוימת של מכרות אורניום או מפעלי גז לא יהי ניתן לבצע את השיפור הכימי הביולוגי או האטומי.
לערן רציתי קודם להודות על ההנאה ממשחק נחמד. ומה עוד שהוא פיתוח ישראלי. למרות שלמשחק דרוש עדיין פיתוח רב, כדי שיוכל להיות משחק טוב ומקצועי. עדיין הוא מספק הנאה בעיקר מזה שהוא ישראלי. רציתי להציע מספר רעיונות שיוכלו לדעתי לגרום למשחק להשתפר ולהתמקצע יותר. בעיקר כי זה משחק בפיתוח ישראלי. (אם זה היה מחו"ל סביר להניח שלא הייתי טורח בכלל לשלוח לך דואר או להשקיע זמן בלכתוב את הדברים הבאים) ראשית כדי למנוע את התלונות הטענות והמענות על השינויים במשחק. פשוט תודיע שזו גרסת בטא, ועקב כך ישנם שינויים רבים במשחק. כעת להצעות : א.) כדאי לדעתי לעשות פיחות במספרים של המשחק. לחלק את הכול ב-10 או אפילו ב-100. (למרות שזה יגרום לכך שמחיר של חייל יהי בערך 1.1 יחידות כסף). פשוט המספרים נעשו ענקיים מידי לרמה של מיליארדים ויכול להגיע אפילו לטריליונים ברמות הגבוהות וזה כבר סתם מעצבן ומטריד. עקב כך אפשר לומר שזה מביא אותי לדבר השני וזה הפסיקים התחלת בזה אולם עדיין ישנם מקומות רבים ללא פסיקים זה מאוד מעצבן ומקשה על המשחק (בעיקר כשמדובר במספרים גדולים) אז אם אפשר להמשיך במה שהתחלת כך שיהיו פסיקים בכל מקום ב.) בקשר לבניית המפעלים הצבאים. ישנו חוסר סבירות קיצוני בין המפעלים השונים מבחינת העלויות שלהם ואפשרות הבניה שלהם. לא יכול להיות שמפעל ליצור חיילים יעלה את אותה כמות תורים ואותה כמות אדמה כמו שעולה מפעל מטוסים או טילים בליסטיים. מבחינת התפוקה שלו זה ממש אפסי יחסית לעלות שלו. (וכנ"ל בארטילריה והטנקים) אפשר לקבוע שלהקים מפעל חיילים יעלה רק תור אחד וחמש אדמה. להקים מפעל ארטילריה או טנקים יעלה שני תורים ו-7 אדמה להקים מפעל ליצור שאר הדברים כמו צוללות ספינות מטוסים או טילים בליסטיים יעלה אפילו עד 4 תורות ו 12 אדמה. (או אפילו 15 אדמה) כמובן יש לקבוע איזה מפתח של תורים ואדמה שייתן קורלציה בין התפוקה של המפעל לבין העלות שלו. ג.) בקשר לבניית המפעלים האזרחיים גם כאן יש את אותו חוסר סבירות כמו מקודם. רק שכאן ישנה בעיה נוספת. שחקן יכול לבסס את כל המדינה שלו על מפעלי יהלומים כי הם נותנים את התפוקה הגדולה ביותר. בשעה שבכל משחק (וגם במציאות) ישנה בניה הדרגתית של התעשייה. כלומר שלכל מפעל ברמה גבוה חייבים להיות כמות מסוימת של מפעלים ברמה נמוכה יותר כלומר השחקן צריך לבנות מספר מפעלי עץ דלק וברזל לפני שיוכל לבנות מפעלי יהלומים. (וגם מפעלים צבאיים שהרי בלי ברזל ושאר המוצרים הוא לא יכול ליצר כלי נשק). גם כאן המפעלים עם התפוקה הנמוכה צריכים לעלות פחות תורים ופחות אדמה. ד.) בקשר לפיתוחים הטכנולוגיים. יש בחלק מהם בעיות מבחינת העלות שלהם לעומת התפוקה או השימוש שהם יכולים לתת. לדוגמא הלוויינים. כדי שיהי ניתן לרגל אחרי מישהו צריך לשלוח היום כ 8 לוויינים עד שמקבלים תשובה. שבפועל שה היה צריך להיות כ- 5 לוויינים. (ואני יודע שזה רנדומאלי, אבל אישית כמעט ולא משתמש בזה יותר כי אלו התוצאות בפועל. כדי לבצע שני ריגולים צריך לשלוח כ 12 עד 15 לוויינים. וזה כאשר אצלי הם עוד משופרים לרמה 1) אם בהחלה הייתה שגיעה לטובת אחוזי הצלחה גבוהים יותר כעת ישנה שגיעה הפוכה. דבר נוסף בקשר ללוויינים זה עלות השיפור שלהם. העלויות של השיפורים יותר מידי גבוהות. לשחקנים שצריכים אותם. מכיוון שאלו שיכולים להרשות לעצמם את השיפורים האלו. (שהם בד"כ כלל מעל דירוג 500 ) כבר לא יעשו זאת כי בדירוגים שלהם לרוב האנשים יש כבר האפלה. אז בשביל מה להשקיע מאות מיליונים על משהו שלא ניתן להשתמש בו


