אנשים מציג בגאווה

../images/Emo43.gif אנשים מציג בגאווה ../images/Emo34.gif

אנשים גאה להציג: המתחם הכי גאה במצעד הגאווה הירושלמי
ביום חמישי הקרוב יתקיים בירושלים מצעד הגאווה. תפוז לוקחת חלק במצעד, ובענק! אנחנו נהיה במאהל הגאווה התפוזי שיוקם בגן העצמאות ונקדם את פני החוגגים. אנחנו מזמינים את כולכם לבוא למאהל, להיפגש ולהכיר את חבריכם לפורום. מחכים לראותכם במתחם הגאה של
!
שחף בן שלום, גולש ותיק בתפוז, בעל הפרעת קשב וריכוז ויועץ חינוכי (תואר שני והתמחות בשילוב תלמידים בחינוך). הגישה שלו עם ילדים: ערימות של אהבה וגבולות מפלדה יצוקה. אתם מוזמנים להתייעץ אתו בנושאים: התמכרות למחשב, שילוב, סמכות הורית, סמכות מורית, והתמודדות עם מצבי לחץ של ילדים בפורום הפרעות קשב ADHD בין השעות 21:00-22:30: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=201&MessageId=130921961
רוצים לזכות בכרטיס זוגי למפגש המוזיקלי עם אגדת הגיטרה- סטיב ואי ב-30.6 בהיכל התרבות בת"א? ענו על החידון בפורום כלי נגינה ונגנים ואולי תוכלו להיות שם! http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=212&MessageId=130910529
אחת משש נשים - דיכאון לאחר לידה בימים אלו מתגבש סרט העוסק בדכאון אחרי לידה. מטרת הסרט להראות שכל אחת יכולה ללקות בדכאון ויוסבר איך אפשר לטפל ולצאת מהמשבר. במסגרתו יצלמו נשים שסובלות בימים אלה מדיכאון אחרי לידה - על מנת להראות מה עובר עליהן ואיך הן מתמודדות ויוצאות מהמשבר. גולשות המוכנות לשתף פעולה, ובכך לקדם נושא חשוב זה, ולסייע לנשים רבות במצב כזה, מוזמנות לפנות במסר לכינוי "הנהלת הפורומים".
 

1ysrat

New member
יעקוב אתה צודק!

אבל נישאל שאלה איך הם הגיעו לסטייה זאות? מה הסטייה נותנת להם? שם התשובה! אבל אב יודע הכל לא תפקידנינו לשפוט את חטאים ! נפלל ישוע המשיח יתן לכוח לחזור מחטאים שלהם ויוכלו לבקש סילחה אמן
 
הבעייה היא לא החטא כמו ההתגאות בחטא

שיעשו מה שהם רוצים(אני מתפלל שרבים מהם יחזרו בתשובה), אך שלא ינפנפו בסטייה שלהם בפרהסייה ויחטיאו רבים.
 

1ysrat

New member
שאלתי.... במעמד הר סיני

במעמד הר סיני כאשר קיבלו את לוחות הברית והם בנו את הפסל איפה הבעיה בחטא בעצם הבניה או בעיה ההתגאות בו?
 
זה לא אותו הדבר

ראשית חטא העגל היה אחרי מעמד הר סיני. אך זה לא העניין. כל האקט של בניית העגל וההשתחוות לו וההתהוללות סביבו, הם החטא. במקרה שלנו, מדובר בסטייה של בני אדם, שנובעת מבעיות נפשיות, דבר שיש להצניע אותו, היציאה הזאת כביכול מהארון, זה בסדר, אני מקבל את האדם אפילו שנטייתו המינית היא לאותו המין, אני מקבל כל אדם באשר הוא, זה שיש לאדם כלשהו נטייה או סטייה מינית, כל עוד הוא לא מבצע את האקט, הוא לא חוטא, אך עליו לטפל בבעיה שיש לו. לצאת בראשי החוצות ועוד בהתערטלות, ובביטויים גופניים שמבטאים את תאוותם, ועוד בירושלים עיר הקודש. זאת פרובוקצייה, שחייבים להלחם בה. פעם אחת באיזה בית קפה, הייתה לי שיחה קצרה עם הברמן שעבד שם, ואמרתי לו במהלך השיחה, שאלהים אוהב אותו, כתגובה הוא עשה לי תנועה מגונה עם הלשון שלו. האנשים האלה הם פרובוקטיבים, אלימים, אוהבי עצמם, גאוותנים, שחצנים, מגדפים, כפויי טובה, ממרים את פי הוריהם, חסרי קדושה, קשוחי לב, בלתי מתרצים, הוללים, אכזרים, שונאי טוב, בוגדים, פוחזים, יהירים, אוהבים תענוגות יותר משהם אוהבים את אלהים. אם אנחנו לא נצא נגד תופעות כאלה? מי ייצא? החרדים והדתיים, שפועלים בדרכי אלימות? אם אנחנו לא נגיד היום שמצעדי הגאווה הם רעים ובאים מהשטן, מחר אנחנו נמצא אותם בקהילה שלנו(לצערי באירופה ובארה"ב, הם כבר חדרו לקהילה, והרבה מאד אנשים מתפתים ללכת אחריהם) אנחנו חייבים לצאת נגד כל תופעה של התהללות ברחובותנו. גם אם הייה מצעד של תאווה של אנשים שהם סטרייטים, הייתי יוצא נגד הדבר. לא קל לחיות באחרית הימים.
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifבאהבה רבה ובהבנת כוחו של אבליס

שהכניע וקשר..אני מרחמת ושו בלא שופטת..כשאדם נמצא תחת כבלי אבליס, הוא לא מודע ברוב המקרים ולא יכול אחרת.. הם מיעוט שהרבה זמן נודה וסבל מגזענות אלימה כלפיו, ומשם בא הצורך הפסול לאותם מצעדים שכולם מתערטלים בהם בכדי להגיד כקונטרה לכל שנות הסבל ש"אנחנו פה !!" חברתית מבינה אותם ומבינה על מיעוט שרוצה לצעוק "מגיע גם לי" מבחינה רוחית ולפי אמונתי זוהי התנהגות שאינה כדרך הטבע שאלוהים ברא ועוד היתה מימי ההתחלות הראשונות.. לדעתי צריך לפתוח מוקדי תפילה והסבר אודות התופעה של זהות מינית שונה, עם עדויות לאלו שהיו שם ורק עם ישוע הצליחו לחזור ולחיות עםזהות מינית נכונה ומתאימה שאיך שנולדו ונועדו להיות על ידי הבורא שלהם. מאוד מסוכן להכליל את התארים שאמרת יעקב לכולם, יש המון נוער תמימים ומתוקים שנפלו בתוך מלכודת זו, והרבה ידידים שאני מכירה שהם הומואים והם אנשים מדהימים, ולכן ישנו צורך לחבק ולהסביר..להתפלל עבורם ואולי ליזום ימי תפילה ארציים למענם!
 
מסכים איתך שפרד

רק לגבי התארים שהזכרתי הם לקוחים רובם מהשנייה לטימותיאוס, וכל האובדים ואף חלק מהאנשים שטוענים שנושעו יכולים בקלות להכנס לקטגוריות האלה. גם אני הייתי כזה, והאדון הושיע אותי. איך? ע"י חשיפת החטא במלוא חומרתו.
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifכן אבל מציל נפשות הוא חכם

כך כתוב במשלי... הבנתי שזה כתוב בתימותאוס, ועדיין חושבת שגישת אהבה והבנה תועיל יותר מגישת אמת עירומה וביקורת חריפה, אמנם זה גם נחוץ לפעמים אבל לרוב עם התחלה כזו נפסיד את מי שמולנו לכמה שנים טובות..
אני מקווה שאני מובנת
 
כל העניין הוא להצלי נפשות

האיזון הוא דבר מאד חשוב. כן, אני מסכים לחלוטין שרק ע"י ביטוי האהבה ניתן לגלות את אופיו של המשיח. האמת בא עם החסד, אי אפשר להפריד בינהם. אם נביע רק אמת לא נגלה את חסדו של הבורא, ואם נגלה רק חסד אנו לא נגלה את מהו חסד באמת. החטא שלנו כל-כך חמור בעיניי הבורא, עד שהוא היה מוכן לתת את עצמו למות ככפרה על חטאינו.
 
על הצלב

ישוע שילם מחיר כבד, הוא שילם בחיים הטהורים שלו. אם לא נחשוף את החטא בחיינו, אנו נשאר בהם, ונחשוב שאנחנו יכולים להמשיך בחיינו עם החטא לכן עלינו לא רק לשים לב לחטאינו אנו, אלא גם לחטאם של אחרים, לא לשפוט, אך להכריז בברור מהו חטא ומהי חומרתו, ואיך אפשר להתשחרר מאחיזתו. בכדי שגם אחרים ינצלו מהשפעת החטא על חייהם. ברור שיש לחבק את אלו שנלכדו למלכודת ולהתפלל עבורם, אך את אלו שלוכדים יש לגנות, להוכיח ולהתפלל עבורם.
 

1ysrat

New member
יש מושג חופש הביטוי

הבעיה היא בחינוך חסר ערכים בחינוך של היום נכון צריך ללמד ערכים לצאת נגד כל תופעות האלה כדי לא לתת להם לגיטימציה להתחזקות
 
../images/Emo201.gif

וְאָמְנָם זַעַם אֱלֹהִים נִגְלֶה מִן הַשָּׁמַיִם עַל כָּל עַוְלָתָם וְרִשְׁעָתָם שֶׁל בְּנֵי אָדָם הַמְעַכְּבִים בְּרִשְׁעָתָם אֶת הָאֱמֶת; כִּי מַה שֶּׁנּוֹדַע עַל אֱלֹהִים גָּלוּי בְּקִרְבָּם, שֶׁהֲרֵי אֱלֹהִים גִּלָּה לָהֶם. הֲלֹא עַצְמוּתוֹ הַנֶּעְלֶמֶת, הִיא כֹּחוֹ הַנִּצְחִי וֵאלֹהוּתוֹ, נִרְאֵית בְּבֵרוּר מֵאָז בְּרִיאַת הָעוֹלָם בִּהְיוֹתָהּ נִתְפֶּסֶת בַּשֵּׂכֶל בְּאֶמְצָעוּת הַדְּבָרִים שֶׁנִּבְרְאוּ. לָכֵן אֵין לָהֶם בַּמֶּה לְהִצְטַדֵּק, שֶׁהֲרֵי לַמְרוֹת שֶׁיּוֹדְעִים הֵם אֶת אֱלֹהִים לֹא כִּבְּדוּ אוֹתוֹ כָּרָאוּי לֵאלֹהִים, אַף לֹא הוֹדוּ לוֹ, אֶלָּא נִתְפְּסוּ לְמַחֲשֶׁבֶת הֶבֶל וְנִטַּמְטֵם לִבָּם הָאֱוִילִי. הֵם הִתְיַמְּרוּ לִהְיוֹת חֲכָמִים, אַךְ נִהְיוּ לִכְסִילִים וְהֵמִירוּ אֶת כְּבוֹדוֹ שֶׁל אֱלֹהִים בִּלְתִּי חוֹלֵף בִּדְמוּת צַלְמוֹ שֶׁל אָדָם בֶּן-חֲלוֹף וּבִדְמוּת צַלְמֵי עוֹפוֹת, חַיּוֹת וּרְמָשִׂים לָכֵן מְסָרָם אֱלֹהִים לְטֻמְאָה בִּידֵי תַּאֲווֹת לִבָּם, לְחַלֵּל אֶת גּוּפָם בֵּינָם לְבֵין עַצְמָם -- אֲנָשִׁים שֶׁהֵמִירוּ אֶת אֱמֶת הָאֱלֹהִים בַּשֶּׁקֶר וְכִבְּדוּ וְעָבְדוּ אֶת הַנִּבְרָא בִּמְקוֹם אֶת הַבּוֹרֵא הַמְבֹרָךְ לְעוֹלָמִים. אָמֵן. מִשּׁוּם כָּךְ הִסְגִּירָם אֱלֹהִים לִתְשׁוּקוֹת בְּזוּיוֹת, עַד כִּי אֲפִלּוּ נְשֵׁיהֶם הֶחֱלִיפוּ יְחָסִים טִבְעִיִּים בְּבִלְתִּי טִבְעִיִּים. וְכֵן גַּם הַגְּבָרִים נָטְשׁוּ אֶת הַיְחָסִים הַטִּבְעִיִּים עִם הַנָּשִׁים וּבָעֲרוּ בְּתַאֲוָה זֶה אֶל זֶה; גְּבָרִים עָשׂוּ תּוֹעֵבָה בִּגְבָרִים וְקִבְּלוּ בְּגוּפָם הֵם אֶת הַגְּמוּל הָרָאוּי לַסְּטִיָּה שֶׁלָּהֶם. וְכֵיוָן שֶׁלֹּא חָשְׁבוּ לְנָכוֹן לְהַכִּיר בֵּאלֹהִים, הִסְגִּירָם אֱלֹהִים לַהֲלָךְ-רוּחַ מְגֻנֶּה, לַעֲשׂוֹת אֶת הַדְּבָרִים שֶׁאֵינָם הֲגוּנִים. אָכֵן מְלֵאִים הֵם בְּכָל עַוְלָה, רֶשַׁע, חַמְדָנוּת, רֹעַ; מְלֵאֵי קִנְאָה, רֶצַח, מְרִיבָה, מִרְמָה, מְזִמָּה. הוֹלְכֵי רָכִיל הֵם, מוֹצִיאֵי דִּבָּה, שׂוֹנְאֵי אֱלֹהִים, חֲצוּפִים, גֵּאִים, רַבְרְבָנִים, חוֹרְשֵׁי רָעָה, מַמְרִים פִּי הוֹרִים, חַסְרֵי הֲבָנָה, בִּלְתִּי נֶאֱמָנִים, קְשׁוּחֵי לֵב, אַכְזָרִים. הֵם יוֹדְעִים אֶת חֻקַּת אֱלֹהִים, אֲשֶׁר לְפִיהָ עוֹשֵׂי מַעֲשִׂים כָּאֵלֶּה רְאוּיִים לְמִיתָה, אַךְ לֹא זֹאת בִּלְבַד שֶׁהֵם עוֹשִׂים אוֹתָם, הֵם גַּם תּוֹמְכִים בְּעוֹשֵׂיהֶם. (אל הרומים א':18-32)
 
ישוע אוהב את כולם ומת בעד כולם

אך את החטא הוא שונא. ישוע מת בכדי לכפר על החטאים שלנו, הוא שילם מחיר כבד, ולכן עלינו לעשות הכל בכדי למגר את החטא בחיינו ובחיי רעיינו. אני לא שפטתי אף אחד. כן הייתה פה תוכחה - זה משהו אחר. התוכחה מביאה אותך להבנה שהמעשה שאת עושה הוא בניגוד לדרכו של האדון, ונותנת לך את האפשרות לחזור בתשובה לאדון. זאת פעולה של רוח הקודש. חשוב לתת לרוח הקודש להוכיח אותנו על חטאינו, והרוח יכול להשתמש בבני אדם אחרים, להביא את האדם למקום בו הוא מכיר בחטאיו וחוזר בתשובה. "אֲנַחְנוּ מְמוֹטְטִים תַּחְבּוּלוֹת וְכָל דָּבָר רָם שֶׁמִּתְנַשֵּׂא נֶגֶד דַּעַת אֱלֹהִים, וּמַכְנִיעִים כָּל מַחֲשָׁבָה לְשֵׁם צִיּוּת לַמָּשִׁיחַ," (ב' לקורינתים י': 5)
 
למעלה