איזה עצביםם! צריכה דחוף את עזרתכם!

eidan888

New member
../images/Emo46.gif איזה עצביםם! צריכה דחוף את עזרתכם!

אחי קנה לי במתנה נגן iriver E100 - ממחסני חשמל (טעות איומה, למרות שלא הייתה ברירה) -כי רק שם הוא מצא אותו בצבע לבן כפי שרציתי. חשוב לציין שהוא קנה אותו ,עטף וישר הביא לי במתנה.. כשפתחתי את הנגן הוא היה בלי אוזניות!! ובלי עטיפת ניילון חיצונית- כלומר יש לי הרגשה שהוא מתצוגה/משומש או משהו.. כשפניתי אליהם לשירות לקוחות של מחסני חשמל- הם אמרו שאזל המלאי של הלבן,ואם אני ירצה אני ייקח נגן אחר במקום! רתחתי מכעס כי עד שסוף סוף השגנו מה שרצינו פתאום בכל הארץ נגמר?! הם לא באו לקראתי,ולהיפך עוד צעקו עליי! אני כועסת פגועה ונורא כועסת ורציתי להתייעץ איתכם מה עליי לעשות?!... למי אני צריכה להתלונן? מחסני חשמל הלא יוצלחים האלה יש להם שירות לקוחות בשקל-ואני רוצה לפנות לגבוהים מהם.. תודה.
 

davidlev0255

New member
דווקא אצלי החליפו ללא בעיות נגן תקול

למה אחיך לא בדק את הערכה שקיבל? אולי הוא קנה רק נגן?
 

eidan888

New member
הוא קנה את זה מאוחר בלילה- וראינו את זה

רק ביום שלמחרת-ביום הולדתי.. והיה את הכל חוץ מהאוזניות.. -הנגן לא מקולקל- קיבלתי אותו פשוט בלי אוזניות ואני פוחדת שהוא מתצוגה.. הוא היה גם בלי ניילון-עטיפה חיצונית כאילו.. למי אני פונה כדי להתלונן? ..
 

יאיר B

New member
יש כמה גופים שמטפלים בסיפורים מהסוג הזה

צריך לשלוח מכתב להנהלה של מחסני חשמל ולראות מה הם אומרים. אם לא עוזר, אפשר לפנות לכל מני ארגונים כמו אמון הציבור (אם הם חברים בו) או האגודה לצרכנות. יש אפשרות גם לפנות לממונה על תלונות הצרכנים במשרד התעשייה והמסחר. וכמובן שתמיד העיתונות קיימת (יש מדורים צרכניים לנושאים שכאלה שמאוד אוהבים סיפורים מסוג זה (למשל בידיעות יש את דני שדה בממון של יום שישי). הערה: כל התלונות הללו יעזרו אם מי שקנה את הנגן לא ידע שהוא משומש (או מתצוגה). אני יכול להעיד על עצמי שאני לפעמים קונה מוצרים מתצוגה בגלל שזה האחרון שיש ואני רוצה דווקא את זה (בדרך כלל מקבלים גם הנחה כלשהי על מוצרים כאלה). במקרים שלי תמיד קיבלתי אותו עם כל האביזרים שהיו צריכים להיות. קל יחסית לדעת אם המוצר משומש: הכבלים של הנגנים (במקרה שלך יש רק את כבל הסנכרון/טעינה) סגורים עם מעין קליפסים גמישים. אם פותחים אותם וסוגרים מחדש קל לראות את זה עליהם.
 

eidan888

New member
אז ככה >

-הכבל סינכרון היה מקופל אבל בלי הקליפס הגמיש שעליו אתה מדבר- אני יודעת למה הכוונה אבל זה הקטע המצחיק- שלא היה אותם בכלל!... אני לא חושבת שמכתב להנהלה של מחסני חשמל יעזור-כי הם כל כך אטומים שעברתי הרבה שירותי לקוחות ואף פעם לא נתקלתי בדבר כזה, לכן אני רוצה לפנות לגבוהים מהם. באמת חשבתי על דני שדה- אני אפנה אליו, וגם לאמון הציבור. שוב אחי בוודאי שהוא לא ידע שהנגן משומש,ולא ציינו זאת בפניו. השאלה היא האם שווה להילחם על הנגן?- אם הנציגת שירות במ.חשמל אמרה לי שהוא אזל להם מהמלאי בכל הארץ-הכוונה ללבן. (נשמע הזוי אני יודעת..) והיא אמרה שאני יוכל לקבל דגם אחר במקום.. תודה רבה.
 

יאיר B

New member
אישית אני חושב שעיצוב זה דבר שולי בנגן

כך שאני הייתי לוקח את השחור. להעקש - אם זה חשוב לך אז כן. את הלקוחה. אגב, לגבי מה יש בארץ: היבואן של איאריבר היא חברה בשם MPTCECH (אם אני לא טועה באיות) והיא שייכת לבאג. יש אפשרות לשאול בבאג מה יש להם.
 

eidan888

New member
הבנתי.. תודה רבה עזרת לי מאוד!

מקווה שהסיפור הזה ייפתר כמה שיותר מהר.. שוב תודה
 
למעלה