הרגיזו אותי!!!!

../images/Emo46.gif הרגיזו אותי!!!! ../images/Emo46.gif

שייך יותר לפורום צרכנות, אבל אשמח לשמוע את דעתכם על הפניה שלי לסופרקארד: אני חברת המועדון מאז נישואי בשנת 97. השתמשתי בכרטיס לעיתים רחוקות יחסית בעבר, בשופרסל בבני ברק או בהיפר נטו בכפר סבא, וכן בתחנות דלק של פז. מאז נפתח באלעד "ברכת רחל" אני קונה שם לעיתים קרובות ומשתמשת בכרטיס ובהנחות בהתאם, ועל כך תודתי. אולם אם המוניטין שלכם חשוב לכם, עליכם לטפל בהקדם בבלאגן הנוראי שבברכת רחל באלעד. ברור מאוד לצרכנים כי המקום מנצל את העובדה שהוא סופרמרקט יחיד במקום, ואינו טורח כלל לשפר את השירות במקום, לא בסידור, וודאי ובוודאי שלא בקופה!!! יכולים לעמוד בתור 20 איש לפני שיואילו לפתוח קופה נוספת. אני יכולה להיות סבלנית לאילוץ עמידה בתור בימי חמישי, אבל כל יום ויום בשבוע זה אותו סיפור!!! כאשר מגיע לי עודף של 5 אג´ הקופאיות בד"כ אינן מוסרות אותו. (כי מה זה 5 אגורות, נכון?) אבל כשאני צריכה לשלם עוד 5 אגורות אני נדרשת לתת אותן. (כי זה חמש אגורות!!!). ואתם רוצים לנחש מה קורה אם אני נותנת 10 אג´ כשחסרות לי עוד 5? נכון. שוב אני לא מקבלת עודף... כשחיפשתי מוצרים לא ידעו לומר לי איפה הם מונחים. הגדילה לעשות הקופאית שאמרה לי: "לכי תחפשי, מה את רוצה ממני?" באחת הקניות שלי במקום הקופאית שכחה למסור לידי חזרה את כרטיס האשראי שלי. לצערי אני עצמי נזכרתי רק כשהגעתי לתחנת דלק ונגרמה לי מבוכה מכך שלא יכולתי לשלם. לשמחתי הקופאית נזכרה בי באיחור מה והשאירה את הכרטיס שלי בקופה הראשית. שמסרה לידי את הכרטיס שלי, אגב, בלי לבקש תעודה מזהה. אולי עבורכם אלו תקלות קטנות. עבורי אלו תקלות חוזרות, מתמשכות, וסיבת כתיבת המכתב הזה היום היא פשוט הקש ששבר את גב הגמל: הקופאית הקישה מספר לא נכון של כרטיס מועדון, וזיכתה חבר מועדון אחר ב-30 נקודות על הקנייה שלי. כשביקשתי ממנה לבטל את ההקלדה השגויה ולזכות אותי בנקודות שמגיעות לי, היא ניסתה לשכנע אותי שזה יופיע בחשבוני הבא. כשהסברתי לה (בשלב זה עדיין באדיבות) ששתינו יודעות שזה לא נכון ואני מבקשת לתקן זאת, היא אמרה שאינה יודעת איך. ביקשתי (עדיין באדיבות) שתבקש את עזרת הקופאית הראשית. תגובת הקופאית הראשית היתה "למה? זו קניה גדולה?". סליחה, אבל אני חושבת שזכותי לקבל את הנקודות שצברתי, בקניה של 500 ש"ח או בקניה של 20 ש"ח!!! קניה היא קניה!!!! ואם שילמתי בכספי אני רוצה להיות מזוכה בנקודות בחשבון שלי!!!! מאחר והקופאית הראשית החלה לשגר אלי פרצופים המביעים כעס על הטירחה הנגרמת לה, והתור החל לגדול, ויתרתי לשתי הקופאיות החצופות. אולם הקופאית שעשתה את הטעות לא הבינה מתי עליה לשתוק, והחלה לדחוק בי לומר לה שזה בסדר, שאני סולחת לה, שאיני מתכוונת לנטור לה על הטעות ועל נסיונה לשקר לי שהנקודות יופיעו בחשבוני מאוחר יותר. היא דרשה ממני לחייך אליה לפני שאני עוזבת את המקום. אז נטשה אותי סבלנותי והסברתי לה שהכעס שלי הוא כעס מצטבר, וחייכתי וסלחתי ועזבתי יותר מדי פעמים, והפעם אני לא מוכנה יותר. איזו צורה יש לבית עסק כזה??? האם אתם רוצים את שמכם מקושר עם זה????? אשמח לקבל את תגובתכם לענין. תעמידו מצידי פנים שאתם עושים משהו גם אם לא תעשו כלום, פשוט כדי לשכנע אותי שאכפת לכם מהלקוחות שלכם, כי בשלב זה בעלי ואני, כמו גם קבוצת חברים שלנו ביישוב, שוקלים לארגן תורנות לקניה מרוכזת מחוץ ליישוב, ב"כלבו חצי חינם" ובלבד שלא נצטרך להכנס עוד לברכת רחל! תודה, ניל"י קופרמן
 
רגע הם עוד לא שמעו על שנות ה2000 ?

מה זה להקליד מס´ חבר מועדון ? יש היום קורא אופטי.. אני חושבת שכמוך הייתי מתעצבנת מהם ואולי אפילו יותר ממך
זה נשמע ממש סיוט לקנות שם.... ורק שתדעי לסופר סל יש שירות די טוב של קניות דרך הטלפון והאינטרנט אפילו בשם נטסל.. היו לנו 2 מקרים שעשו בה טעיות ועקב זה קבלנו אח"כ משלוחים חינם.. מס´ הטלפון שלהם 56-56-56-800-1 והאתר www.netsal.co.il ועוד הערה לגבי הסופר סל בסה"כ כשהתלוננתי שם בשנים האחרונות ראיתי שהתלונות שלי מגיעות לאזניים קשובות והם משתדלים לתקן דברים מקווה שגם תךונתיך תענה בהצלחה
 

דניעל

New member
שרה, בעקבות ההמלצה שלך

נכנסתי לאתר הזה והתחלתי לבדוק אותו. כמו כן, בעקבות הדיון שהיה כאן לפני מספר ימים בנושא חיתולים, החלטתי לתת צ´אנס לתוצרת כחול-לבן, וקניתי אריזה של טפנוקים ביום ראשון. בינתיים משביעי רצון, למעט העובדה שהם קריעים. ועכשיו לשאלתי - כמה חיתולים יש באריזה? אני קניתי בדיוק במחיר הנקוב כאן, אריזה של 36, לא של 56. האם עבדו עלי בסופר, או שמא יש טעות באתר?
 
אני חייבת לציין שבמקררה שלי נטסל לא

השתדלו לתקן ובטח לא לפצות. פעמיים הם הביאו לי מוצר אחר (תחליף) בשעה שביקשתי את המוצר הספציפי ללא תחליפים. פעם אחת רק התקשרתי להתלונן (הם לא הציעו לזכות אותי) ובפעם השניה ביקשתי שיחליפו את המוצר או לפחות יזכו אותי. הם היו מוכנים לזכות אותי בתנאי שאחזיר את המוצר, מה שאומר שהייתי צריכה לחכות 3 שעות לשליח (בדר"כ אני מבקשת להשאיר את המשלוח ליד הדלת כך שאני לא מוגבלת). להחליף את המוצר הם לא היו מוכנים. נאלצתי ללכת לקנות אותו בעצמי (אז מה חסך לי השירות???). בקיצור - לא מומלץ אם יש אופציות אחרות.
 

wolf18

New member
נטסל- אצלינו הניסיון חיובי ביותר

ואני חייבת לומר שאני לא הלכתי לסופר לעשות קניות לפחות 3 חודשים. אני עושה את הקניות דרך נטסל כל שבוע ואני מרוצה עד הגג. טעות אחת שנעשתה בחשבון- זוכיתי מיידית, תחליפים מביאים רק אם אני מבקשת וגם זה לאחר בירור טלפוני איתי, המשלוח במקום ובזמן המתאים לי ואני יכולה לעשות את הקניות באמצע הלילה שזה בדרך כלל הזמן הפנוי שיש. יש לי עוד חברים שעברו לנטסל בעקבות המלצה שלי ובהתחשב בעובדה ששני ההורים עובדים ויש להם 5 ילדים הם מברכים על השינוי בתרבות הקניות
)
 

jole

New member
בטעות עיתי על השם של בעלי אבל

זה בסדר כי גם הוא מרוצה מאד
 

jole

New member
כמו היפר-נטו. דמי המשלוח ....

על קניה של 150 ש"ח ויותר הם 15 ש"ח. ומי שעושה קניה שבועית בפחות מזה תני לי את הטלפון שלה שתעביר לי השתלמות. מבחינתי ה-15 ש"ח האלה שווים את הכניסה לאוטו הנסיעה לסופר להיסחב הביתה עם הקניות. כך הקניות מגיעות ארוזות ומסודרות (מוצרי חלב ובשר נפרדים- למי שמקפיד) ובשעות שנוחות לי. מבחינתי כמו שאמרתי- אמריקה.
 
דמי המשלוח בימים א-ג זולים בהרבה

מדמי המשלוח בסוף השבוע.. ולעתים זה משתלם כי זה חוסך מוניות במידה ואין רכב או דמי חניה.. והעיקר עצבים
 

אמיר.

New member
לנשום עמוק...

1. יש סופרים כאלו... 2. מכתבים כאלו - יעזרו.. אבל... אל תטפסי על הקופאיות.. רובן עובדות קשה מאד, צריכות לחייך אל כל הלקוחות שחלקם אנטיפתי במקרה הטוב וקרציות במקרה הרע.. אני עומד בתור וממש מתביש בשביל לקוחות נודניקים שממש מציקים לקופאיות... אולו עבודות כמו חמור בשביל משכורת מינימום.. תשאלו את עצמכם.. האם אתם מברכים את הקופאית ב´ערב טוב´ ? אומרים לה ´תודה רבה´ בסוף ? מחייכים באמצע ? תהיו לארג´ים.... הייתי בברכת רחל בירושלים (שניראת כמו מחסן) וגם במגה (יותר טוב) ובעוד סופרים למיניהם... דבר אחד למדתי, בחיוך משיגים דברים יותר מהר ... (אם כי היתה קופאית שלא סבלתי בסופר במקום שבו גרתי לפני שנים, פשוט לא הייתי הולך אליה, זהו).
 
נילי - שמעת על הלשכה להגנת הצרכן?

יש בארץ כמה גופים שאפשר לפנות אליהם. אני כמובן הייתי מדירה את רגליי ממקום שכזה - שייחפשו קונים אחרים. אבל יש את הלשכה להגנת הצרכן שהם אמורים לשמור על חוקים מסויימים שמגנים על הצרכן. אולי היית שוקלת לפנות לדניאלה שמי שמפרסמת מדור בידיעות אחרונות בנושא צרכנות, ואם אני לא טועה גם במעריב יש כזה. כשמערבים את העיתונות - נראה לי קצת כואב לעסק. בהצלחה
 
אני גם לא קונה בברכת רחל

כי פעם לא נתנו לי להיכנס בלי כיסוי לכתפיים - תודה, לא רוצה כפיה דתית גם בסופר, עברתי למגה.
 
למעלה