נילי של ס&כ
New member
../images/Emo46.gif הרגיזו אותי!!!! ../images/Emo46.gif
שייך יותר לפורום צרכנות, אבל אשמח לשמוע את דעתכם על הפניה שלי לסופרקארד: אני חברת המועדון מאז נישואי בשנת 97. השתמשתי בכרטיס לעיתים רחוקות יחסית בעבר, בשופרסל בבני ברק או בהיפר נטו בכפר סבא, וכן בתחנות דלק של פז. מאז נפתח באלעד "ברכת רחל" אני קונה שם לעיתים קרובות ומשתמשת בכרטיס ובהנחות בהתאם, ועל כך תודתי. אולם אם המוניטין שלכם חשוב לכם, עליכם לטפל בהקדם בבלאגן הנוראי שבברכת רחל באלעד. ברור מאוד לצרכנים כי המקום מנצל את העובדה שהוא סופרמרקט יחיד במקום, ואינו טורח כלל לשפר את השירות במקום, לא בסידור, וודאי ובוודאי שלא בקופה!!! יכולים לעמוד בתור 20 איש לפני שיואילו לפתוח קופה נוספת. אני יכולה להיות סבלנית לאילוץ עמידה בתור בימי חמישי, אבל כל יום ויום בשבוע זה אותו סיפור!!! כאשר מגיע לי עודף של 5 אג´ הקופאיות בד"כ אינן מוסרות אותו. (כי מה זה 5 אגורות, נכון?) אבל כשאני צריכה לשלם עוד 5 אגורות אני נדרשת לתת אותן. (כי זה חמש אגורות!!!). ואתם רוצים לנחש מה קורה אם אני נותנת 10 אג´ כשחסרות לי עוד 5? נכון. שוב אני לא מקבלת עודף... כשחיפשתי מוצרים לא ידעו לומר לי איפה הם מונחים. הגדילה לעשות הקופאית שאמרה לי: "לכי תחפשי, מה את רוצה ממני?" באחת הקניות שלי במקום הקופאית שכחה למסור לידי חזרה את כרטיס האשראי שלי. לצערי אני עצמי נזכרתי רק כשהגעתי לתחנת דלק ונגרמה לי מבוכה מכך שלא יכולתי לשלם. לשמחתי הקופאית נזכרה בי באיחור מה והשאירה את הכרטיס שלי בקופה הראשית. שמסרה לידי את הכרטיס שלי, אגב, בלי לבקש תעודה מזהה. אולי עבורכם אלו תקלות קטנות. עבורי אלו תקלות חוזרות, מתמשכות, וסיבת כתיבת המכתב הזה היום היא פשוט הקש ששבר את גב הגמל: הקופאית הקישה מספר לא נכון של כרטיס מועדון, וזיכתה חבר מועדון אחר ב-30 נקודות על הקנייה שלי. כשביקשתי ממנה לבטל את ההקלדה השגויה ולזכות אותי בנקודות שמגיעות לי, היא ניסתה לשכנע אותי שזה יופיע בחשבוני הבא. כשהסברתי לה (בשלב זה עדיין באדיבות) ששתינו יודעות שזה לא נכון ואני מבקשת לתקן זאת, היא אמרה שאינה יודעת איך. ביקשתי (עדיין באדיבות) שתבקש את עזרת הקופאית הראשית. תגובת הקופאית הראשית היתה "למה? זו קניה גדולה?". סליחה, אבל אני חושבת שזכותי לקבל את הנקודות שצברתי, בקניה של 500 ש"ח או בקניה של 20 ש"ח!!! קניה היא קניה!!!! ואם שילמתי בכספי אני רוצה להיות מזוכה בנקודות בחשבון שלי!!!! מאחר והקופאית הראשית החלה לשגר אלי פרצופים המביעים כעס על הטירחה הנגרמת לה, והתור החל לגדול, ויתרתי לשתי הקופאיות החצופות. אולם הקופאית שעשתה את הטעות לא הבינה מתי עליה לשתוק, והחלה לדחוק בי לומר לה שזה בסדר, שאני סולחת לה, שאיני מתכוונת לנטור לה על הטעות ועל נסיונה לשקר לי שהנקודות יופיעו בחשבוני מאוחר יותר. היא דרשה ממני לחייך אליה לפני שאני עוזבת את המקום. אז נטשה אותי סבלנותי והסברתי לה שהכעס שלי הוא כעס מצטבר, וחייכתי וסלחתי ועזבתי יותר מדי פעמים, והפעם אני לא מוכנה יותר. איזו צורה יש לבית עסק כזה??? האם אתם רוצים את שמכם מקושר עם זה????? אשמח לקבל את תגובתכם לענין. תעמידו מצידי פנים שאתם עושים משהו גם אם לא תעשו כלום, פשוט כדי לשכנע אותי שאכפת לכם מהלקוחות שלכם, כי בשלב זה בעלי ואני, כמו גם קבוצת חברים שלנו ביישוב, שוקלים לארגן תורנות לקניה מרוכזת מחוץ ליישוב, ב"כלבו חצי חינם" ובלבד שלא נצטרך להכנס עוד לברכת רחל! תודה, ניל"י קופרמן
שייך יותר לפורום צרכנות, אבל אשמח לשמוע את דעתכם על הפניה שלי לסופרקארד: אני חברת המועדון מאז נישואי בשנת 97. השתמשתי בכרטיס לעיתים רחוקות יחסית בעבר, בשופרסל בבני ברק או בהיפר נטו בכפר סבא, וכן בתחנות דלק של פז. מאז נפתח באלעד "ברכת רחל" אני קונה שם לעיתים קרובות ומשתמשת בכרטיס ובהנחות בהתאם, ועל כך תודתי. אולם אם המוניטין שלכם חשוב לכם, עליכם לטפל בהקדם בבלאגן הנוראי שבברכת רחל באלעד. ברור מאוד לצרכנים כי המקום מנצל את העובדה שהוא סופרמרקט יחיד במקום, ואינו טורח כלל לשפר את השירות במקום, לא בסידור, וודאי ובוודאי שלא בקופה!!! יכולים לעמוד בתור 20 איש לפני שיואילו לפתוח קופה נוספת. אני יכולה להיות סבלנית לאילוץ עמידה בתור בימי חמישי, אבל כל יום ויום בשבוע זה אותו סיפור!!! כאשר מגיע לי עודף של 5 אג´ הקופאיות בד"כ אינן מוסרות אותו. (כי מה זה 5 אגורות, נכון?) אבל כשאני צריכה לשלם עוד 5 אגורות אני נדרשת לתת אותן. (כי זה חמש אגורות!!!). ואתם רוצים לנחש מה קורה אם אני נותנת 10 אג´ כשחסרות לי עוד 5? נכון. שוב אני לא מקבלת עודף... כשחיפשתי מוצרים לא ידעו לומר לי איפה הם מונחים. הגדילה לעשות הקופאית שאמרה לי: "לכי תחפשי, מה את רוצה ממני?" באחת הקניות שלי במקום הקופאית שכחה למסור לידי חזרה את כרטיס האשראי שלי. לצערי אני עצמי נזכרתי רק כשהגעתי לתחנת דלק ונגרמה לי מבוכה מכך שלא יכולתי לשלם. לשמחתי הקופאית נזכרה בי באיחור מה והשאירה את הכרטיס שלי בקופה הראשית. שמסרה לידי את הכרטיס שלי, אגב, בלי לבקש תעודה מזהה. אולי עבורכם אלו תקלות קטנות. עבורי אלו תקלות חוזרות, מתמשכות, וסיבת כתיבת המכתב הזה היום היא פשוט הקש ששבר את גב הגמל: הקופאית הקישה מספר לא נכון של כרטיס מועדון, וזיכתה חבר מועדון אחר ב-30 נקודות על הקנייה שלי. כשביקשתי ממנה לבטל את ההקלדה השגויה ולזכות אותי בנקודות שמגיעות לי, היא ניסתה לשכנע אותי שזה יופיע בחשבוני הבא. כשהסברתי לה (בשלב זה עדיין באדיבות) ששתינו יודעות שזה לא נכון ואני מבקשת לתקן זאת, היא אמרה שאינה יודעת איך. ביקשתי (עדיין באדיבות) שתבקש את עזרת הקופאית הראשית. תגובת הקופאית הראשית היתה "למה? זו קניה גדולה?". סליחה, אבל אני חושבת שזכותי לקבל את הנקודות שצברתי, בקניה של 500 ש"ח או בקניה של 20 ש"ח!!! קניה היא קניה!!!! ואם שילמתי בכספי אני רוצה להיות מזוכה בנקודות בחשבון שלי!!!! מאחר והקופאית הראשית החלה לשגר אלי פרצופים המביעים כעס על הטירחה הנגרמת לה, והתור החל לגדול, ויתרתי לשתי הקופאיות החצופות. אולם הקופאית שעשתה את הטעות לא הבינה מתי עליה לשתוק, והחלה לדחוק בי לומר לה שזה בסדר, שאני סולחת לה, שאיני מתכוונת לנטור לה על הטעות ועל נסיונה לשקר לי שהנקודות יופיעו בחשבוני מאוחר יותר. היא דרשה ממני לחייך אליה לפני שאני עוזבת את המקום. אז נטשה אותי סבלנותי והסברתי לה שהכעס שלי הוא כעס מצטבר, וחייכתי וסלחתי ועזבתי יותר מדי פעמים, והפעם אני לא מוכנה יותר. איזו צורה יש לבית עסק כזה??? האם אתם רוצים את שמכם מקושר עם זה????? אשמח לקבל את תגובתכם לענין. תעמידו מצידי פנים שאתם עושים משהו גם אם לא תעשו כלום, פשוט כדי לשכנע אותי שאכפת לכם מהלקוחות שלכם, כי בשלב זה בעלי ואני, כמו גם קבוצת חברים שלנו ביישוב, שוקלים לארגן תורנות לקניה מרוכזת מחוץ ליישוב, ב"כלבו חצי חינם" ובלבד שלא נצטרך להכנס עוד לברכת רחל! תודה, ניל"י קופרמן