פרויקט Y2K - שגיאת כתיב[ה]

Dawn12

New member
../images/Emo47.gif פרויקט Y2K - שגיאת כתיב[ה]

לצערנו, זה קורה לעתים די תכופות, שמגיעות אלינו עלילות ממוחזרות ומעייפות. בין אם מדובר בשחקנים המעורבים שלא מספקים את הסחורה ובין אם מדובר פשוט בסיפור רע - זה קרה לא אחת בעשור האחרון. ובכן, היום אנחנו בוחרים את העלילה הגרועה של שנות התשעים! רשימת המועמדים מצומצמת ביותר, וכולכם מוזמנים להוסיף עלילות גרועות ששכחתי, ויש הרבה כאלה.
ויקטור, הופ והחווה בקנזס אמנם העלילה כבר הוזכרה בקטגוריה קודמת, אך נראה שהיא מתאימה גם לכאן. ויקטור עזב את העיר, נשדד ואיבד את רכבו ואז הכיר את הופ אדאמס. סיפור סינדרלה? אז זהו... שלא. הסיפור נמרח כמו מסטיק משומש, אך בעיקר היתה זו הופ שגרמה לכולנו לרצות להיות עיוורים כמוה כשהופיעה על המסך...
בלייד, אשלי וריק סיפור אהבתם של בלייד ואשלי לא היה משהו גם לפני הגעתו של ריק, אחיו התאום וה"מרושע" של בלייד. אם ריק היה אמור להוות נקודת מפנה בעלילה הרדומה של אשלי הרי שהוא נכשל. את הפרנציפ להחלפה המתבקשת בין בלייד וריק הבנו כבר בפעם הראשונה, אך משום מה טרחו לחזור עליו שוב ושוב. רע. מאוד.
חזרתה של אפריל סטיבנס דווקא סיפור עם פוטנציאל טוב, שהיה יכול לאתגר מעט את חייו של פול. אפריל, אשתו לשעבר, צצה עם בתו המתבגרת, אך מהר מאוד הוקדשה העלילה למשפט הרצח של בעלה המכה של אפריל. משום מה, ברגע שזוכתה מן האשמה, ארזה אפריל את חפציה ועזבה את העיר עם בתה. שתיהן לא הוזכרו עוד מעולם, פול שכח בכלל שיש לו ילדה בעולם, ולמעשה היה זה בזבוז משווע של זמן מסך.
אשלי, קורט והופ אשלי התמימה התהלכה לה ביער, וכמעט שילמה בחייה לאחר ששני זרים תקפו אותה. קורט הציל את העלמה אך נורה בעצמו, ואשלי כמובן התאהבה בו עם הזמן. אשלי רצתה לחקור את עברו ואנחנו גילינו את הטראומות שהוא סוחב איתו. בסוף הוא דווקא התאהב בהופ, ורק בגלל זה העלילה הזאת נחשבת לפלופ.
שובו של קארל וויליאמס נראה כי העלילה הזאת התפרסה על כל שנות התשעים. היא היתה כל כך ארוכה ונמרחה בצורה כה יעילה עד שלכולנו כבר האפיר השיער עד שזכינו לצפות באיחוד של קארל ומרי וויליאמס. עלילה זקנה, אפורה, ומשעממת בצורה מחרידה, שככל הנראה נועדה רק כדי להלל את כריסטין ולהצדיק את קיומה של מרי.
ג'ק, לואן, קימו וכל החבר'ה קודם כל, כדי שעלילה בה מעורב ג'ק תהיה גרועה כנראה שמשהו באמת צריך להיות רקוב, ואכן כך היה. לכאורה, מדובר בסיפור הקלאסי של "האישה מן העבר חוזרת במפתיע" אך לואן, עד כמה שהיתה יפה וענוגה (?), ממש לא נראתה כמו אישה בה ג'ק אבוט, הפלייבוי של ג'נואה סיטי, יתאהב. מה גם שלהפיל בבת אחת משפחה שלמה של מלוכסנים על ג'ק זה ממש לא זה.
רמונה, צ'ט, ויקטור והמדבר כמה סבלנו, כמה בכינו, כמה התחננו שכבר ייגמר. כשחושבים על זה, אולי זו בדיוק היתה המטרה - לגרום לנו לסבול כמו שויקטור סבל במדבר. העלילה היתה איטית, הדמות של צ'ט היתה מגוחכת (ובעיקר המטרה שבגללה החזיק את ויקטור) וכל העסק הזכיר קצת יותר מדי את העלילה עם הופ. כמה פעמים עוד נחזה בויקטור "מת"??
אשלי, רפאל והיצירות המזוייפות תהרגו אותי, אבל עד היום לא הבנתי מה קרה בין אשלי ורפאל. הם באמת אחים למחצה? הם היו נאהבים? ומה נסגר עם היצירות? אשלי מכרה את המזוייפת? החליפה עם המקורית? קנתה את המזוייפת ומכרה את המקורית? ולמי בעצם אכפת? הדבר החיובי היחיד שיצא מהעלילה ההזוייה הזאת היה חזרתה של איילין לתפקיד של אשלי.
כל העלילות של מייגן דניסון וכל מילה מיותרת.
 

python 4

New member
יפה, נדמה לי שרשמת את כל העלילות

של צח"מ בשנות התשעים. אמממ... אני בטוח שהיה משהו מעניין... כשאני יזכר בעלילה כזו אני יגיד. העלילה הגרועה ביותר, ללא צל של ספק, היא סאגת הופ האינסופית. מייגן היא אומנם קרובה לשיא, אבל מאחר ויש לי הרגשה משונה שאין לנו עוד הרבה זמן להנות במחיצתה אני נותן את ה-
להופ, האחת והיחידה. (אה, שכחתי שיש אחת כזו גם בימ"ח, שרמות הפיגור שלה עולות אף על הופ חסרת המנוח. אבל זה נושא לדיון בפורום אחר).
 

Charmed24

New member
קשה, קשה...

כל כך הרבה עלילות גרועות! איך אדע במה לבחור? אגב, בולט חסרונה של עלילה מיותרת ומשעממת בעליל: פרשיית הזקנים בבית הדירות. צמד קשישים התדפק על דלתה של כריס בליגל אייד, והתלונן שבעל הבית לא מכבד את החוזה ולא משפץ את הבנין. כריס פשוט הייתה מזועזעת ונרתמה לתביעה במלוא כוחה. מיותר לציין שבעל הדירות היה קפטיליסט שמן רשע מרושע, וסוף טוב הכל טוב, הדירות שופצה, וצמד הקשישים אפילו התחתן! לא ברור מה גרם לתסריטאים להעיז בכלל להעלות בראשם לשלב עלילה כ"כ חסרת קשר לעולם הסבון, ו/או חסרת עניין, ולא הוסיף לכך הליהוק של שחקנים קשישים ביותר שחצי פניהם רועדים, כפי שקורה לאנשים לאחר שבץ. אבל מה לא יעשה אבא-בל כדי לתת לביתו סמוקת הפנים עוד עלילת-מלאכיות. ועכשיו למלאכת הבחירה. ריק ובלייד בכל זאת הייתה עלילת חטיפה ""מותחת"" (תיסלחו לי על המרכאות הכפולות), ואת מייגן אני דווקא מחבב. עלילות פול למיניהן בין אם מדובר באפריל סטיבנס ובין אם מדובר באיחוד הוריו הסניליים, הן משעממות ביותר, אבל מצד שני גם העלילות המרתקות ביותר מעלות פיהוק רחב על שפתיי, ברגע שדאג דייוידסון מרצד על מסכי, כך שבענייני פול אינני אובייקטיבי. ומדייוידסון לדייוידסון: איילין. רק נחתה איילין בסט של צעירים, ומיד שמה קץ לעלילת רפאל המטופשת, והוכיחה שלא רק היצירה הייתה מזויפת, אלא גם אשלי-שרי. עקב התועלת שיצאה לנו מכך, נתייחס גם לזו בסלחנות. עלילת ג'ק והחווה הסינית, הייתה מיותרת למדי, אם כי הרעיון שעמד מאחוריה יפה, ואני נותן להם נקודות זכות על כך שברגע שהבינו שהעלילה הזו זה לא זה, מיהרו לחסל את לואן, ולגנוז את קימו הזוועתי יחד עימה. נשארנו עם שלוש עלילות מחרידות שעולות לגמר: 1.הופ העיוורת התמה וד"ר קורט האלמן, 2.ויקטור נחשב מת אך נמצא בחוה של רמונה ה'יפה', 3.ויקטור נחשב מת אך נמצא בחוה של הופ העיוורת התמה, ובכן אין ספק שעלילה #3 משלבת פה זוועות מעלילה 1# ועלילה 2# גם יחד. אם כן, עלילת ויקטור הופ והחווה בקנזס לוקחת את הכתר
ובגדול!!!
 

ים כחול

New member
../images/Emo45.gifפייטון אני איתך ../images/Emo9.gif

הופ הצנונית היבשה והמרגיזה הייתה מיותרת בהחלט
 
למעלה