ובהצלחה - ושאלה ראשונה !

שמש27

New member
../images/Emo49.gif ובהצלחה - ושאלה ראשונה !

אז קודם כל ראיתי שנפתח פורום חדש ורצתי לברך. שיהיה לכם בכיף ו.. טעים !
אל תתרגשו מהביקורת - תאכלו משהו, תירגעו. ואני מתכבד בזאת לשאול את השאלה הראשונה בפורום: עקב הסתבכות רומנטית, ברשותי מעט מזומנים. כיצד אוכל להמשיך לאכול בשר טוב - אך לא יקר ? על מה אתם ממליצים ? ואיך להכין אותו כך שלא בכל ביס אזכר בפרצופו העקום של מנהל הבנק ? בקיצור המתכון האולטימטיבי לקרניבור התפרן. תודה מראש.
 
נפלת בדיוק עליי !!!

גם רומנטיקה וגם בשר !!! אז ככה,ניגשים לסופר מרקט הקרוב,קונים חבילת סטייקים אנטריקוט של ארבעה יחידים,קונים פחמים למנגל. לוקחים את החברה,לוקחים;מנגל,מלקחיים,שמן זית,תבלינים,פחמים והכי חשוב לא לשכוח מצת או גפרורים וכמובן חומר בעירה מהירה,נפט או דלק מוצק שיש למכירה גם. נוסעים לחוף הים הקרוב ביותר והמוסדר עם שולחנות וספסלים,אלא אם כן ההעדפה היא לשבת על החול בבגדים קצרים בקיץ. מדליקים את המנגל עם הפחמים כמובן. בזמן שהמנגל בוער ומאדים פחמיו,בינתיים אתה תעניק לחברתך תשומת לב וחיבוקים ונשיקות מפה ועד להודעה חדשה (שתבוא מהמנגל בקרוב). לאחר שהמנגל מאדים וכתה האש ונשארו הפחמים דלוקים,הנח את הרשת על המנגל,חתוך בצל לשני חצאים לרוחב הבצל. לוקחים חצי אחד ונועצים בו את המזלג,ואז לאחר דקות מספר בו הרשת הייתה על המנגל,את הבצל העבר על הרשת תוך כדי שיפשוף המתכת עצמה לשם ניקיון הרשת משאר חיידקים וליכלוכים ! כעת,קח צלוחית,שפוך לתוכה שמן זית שיכסה שליש מגובה חצי הבצל השני,את הבצל המלוכלך מהרשת זרוק לאש על מנת להפיץ ריח טוב של בצל נצלה באש (כן זה ריח טוב),כעת העבר את הבצל בעדינות על הרשת עם מעט שמן. קח מעט פלפל אדום ומעט פלפל שחור ותבל את צלוחית השמן,כעת הגיע תורם של הסטייקים,פתח את האריזה שתוציא מהצידנית,והנח את הסטייקים אחד לצד השני זוג ראשון את הזוג השני הכנס לצידנית חזרה. כעת הכינותי מראש (
) קופסא אשר בה תבלינים לסטייקים הכוללים :מלח,פפריקה אדומה חריפה מעט,פפריקה מתוקה ופלפל שחור ואפשר כל אחד להוסיף את אשר הוא אוהב לפי טעמו,אני מוסיף בדרך כלל גם סומק לתערובת. המינון:לזוג סטייקים; חצי כפית מלח,רבע כפית פפריקה מתוקה,רבע חריפה וחצי-רבע פלפל שחור וסומק לפי הטעם. כעת הסטייקים שהנחת על המגש,הזוג הראשון,תבל אותם בידיך והכנס את התיבול ממש לתוך הסטייק עצמו משני צדדיו.כעת הנח אותם על הרשת ובשל אותם לפי טעמך !!!! תוך כדי שאתה מעביר בין לבין את הבצל עם השמן על הסטייקים ולאחר שהדם עולה אל על בצד אחד יש לפצוע אותם בחתכים עדינים בשטח הפנים של הסטייק !!!! זהו שיהיה בתיאבון. אגב חבילת סטייקים שכזו עולה בערך 50 ש"ח וזה לא יקר !
 
אני אשרשר את עצמי לפה ../images/Emo3.gif ../images/Emo68.gif

כי אני יודעת כמה מגעילה היא מלאכת השרשור
שלום לכולם. נעים מאוד. אני רחי\רחל\הרחי\מסניפה חמץ\חלחולת (אל תשאלו
) ואני מאוד מאוד מאוווד שמחה שסופסוף נפתח פורום כה גאוני, כה צעיר ומדליק ופ33ות וס22ה וש11ה וקשוח כמו הפורום הזה
לא עוד כניסות לפורום "מלחכי עשב" וגיחוכים עליהם עד גועל. רק רגע התוודות קצר- אני לא מסוגלת לאכול בשר מדמם.
אני מוכנה לאכול מדיום רייר עד וול דאן (ורצוי וול דאן). פשוט לא מסוגלת לשתות מים סמיכים ואדומים.
מקווה שיהיה פה כיף וחיים, ומנהלים- אני אוהבת אתכם
 

leeloo

New member
שלוש, ארבע ו....

"we love you rachel".... ברוכה הבאה לפורומנו! מקווה שתרגישי פה כמו בבית (אבל לא יותר מידי, כן?..) ולהלן אייקונך:
 
../images/Emo65.gif מזל טוב ובהצלחה ../images/Emo70.gif [משרשר]

קמתי עכשיו, אני לא יודע אם להכין עוף (40 דק´) או להסתפק בפסטרמה...
 

taz512

New member
טוב במקרה היום....

קיבלתי מידע מודיעני מעולה. הודיעו לי, כי כמובן תמיד מודיעים לי. שיש חנות בשר בחדרה, שמוכרת בשר מאורגואי ב10 שקל הקילו. אני יודע זה נשמע מוזר, וזה נשמע לא אמיתי, אבל זה ממקור מוסמך. אני מחר צריך לאשר את המידע הזה, ולקבל פרטים נוספים, אבל עם זה אמיתי תחשבו על האפשרויות, 20 קילו בשר ב200 ש"ח. סוף סוף אני אקום מהשולחן שבע!!! ואח שלי ברגע שתכין את הבשר בעצמך אתה תגיע לעלות הרבה יותר נמוכה, לקנות בשר ככה זה הרבה יותר זול, והכי זול לקנות באטליז, וככה גם יודעיםפ מה קוניםפ ואין בזה מים ושאר גועל נפש. ואתה יכול לבחור בדיוק את החתיכה שאתה רוצה. בתאבון. טאז, השד והקילוגרמים
 

sunset*

New member
בשר ../images/Emo99.gif

מזל טוב, שמחה להיות קרניבורית גאה ומאושרת ולהתנחל בפורום....
 
הנה רעיון

לך לסופר הקרוב קנה 4 מוצרים של עלית (הזול ביותר, לפי סקר שנערך ע"י המורה שלי לצרפתית הינו "טוב טעם", שעולה שקל עשרים)) קבל תלוש לוופר בברגר קינג בתאבון!
 
למעלה