../images/Emo50.gif

שלום אני הניבלונגים, ואני מנהל את פורום אגדות רוק השכן פה בתפוז, באתי להגיד קודם כל תתחדשו על הפורום ומזל"ט. אני שומע פינק פלויד כבר...אני לא יודע כמה שנים אבל בואו נגיד שהשנה שכתובה על הקסטה (מאז קניתי גם תקליט ודיסק אח"כ) של החומה שיש לי, היא גם השנה בה קניתי את הקסטה. אני רוצה להשאיר חכם פה הודעה שכתבתי לפני כמה כמה זמן בפורום שלי, מעניין אותי לשמוע מה אתם חושבים. שוב בהצלחה
 

meandmeandme

New member
*

מה שכתבת נכון בכמה מובנים ושגוי בכמה מובנים. לא הכי נכון להגיד שפינק פלויד זה לא מוסיקה, נכון להגיד שפינק פלויד זה לא רק מוסיקה. המוסיקה של פינק פלויד תמיד הייתה מלווה בהמון רגש, אפשר לראות את זה בסולוים של גילמור, בשירה של ואטרס, במילים שלו, אפשר לראות את זה בהכול. בקשר לקטע של ההופעות אני לא יודע. כל אחד והטעם שלו. לדעתי ההופעות של פינק פלויד רק הגבירו את העוצמה והכוח שבמוסיקה שלהם, גם בזכות המופעים הענקים שהם העלו וגם בזכות העובדה שהם פשוט ידעו איך להופיע כנגנים. את ההופעה מ80-81 גם אני לא הכי אהבתי( אני מדבר רק על המוסיקה ולא על ההופעה עצמה כי אותה אף פעם לא ראיתי) לא בגלל שזה איבד רגש אלא בגלל שלדעתי הם לקחו על עצמם משהו קצת גדול מדי וקצת העמיקו יותר מדי במופע עצמו ולא במוסיקה. בכל זאת זו עדיין הופעה ענקית ואני כבר מת לראות אותה!
 

CaerBannog

New member
אממ אז ככה

מה שאתה מדבר עליו, מצייחס כמעט ורק לחומה, וויש זה מוזיקה לכל דבר, גם דרעקסייד, וביצוע בהופעה הוא אנרגטי ומקורי, ומה שאתה אומר זה בכלל עניין של אלבומי קונספט, הקונספט קצת מת בהופעות
 
אז זה הוא

שלא... אני מתיחס, ואולי הניסוח שם הוא מהודק כמו שהייתי רוצה, לכך שהיחוד של פינק פלויד לעומת להקות פרוג, ופ"פ היא לא פרוג בעיני, אבל זה לא שייך, אחרות היא ביכולות שלהם להוציא ולבטא רגשות, גם במילים וגם במוסיקה, של עצבות דיכאון, כעס ושיגעון בצורה מדויקת. אם ה dark side, whise you were here ואנימלס לא עוסקים בזה אז אני לא יודע במה הם כן עוסקים. הקונספט לא תמיד מת בהופעות, יש הרבה להקות פרוג שמצליחות לשמר את הקונספט בצורה טובה מאוד (ולפעמים טובה יותר) בהופעות, העניין הוא שהרגשות שפ"פ מעוררים מקושרים אצלי, ואצל רבים אחרים לכל תו וכול אקורד מהיצירה כל שינוי בהם מעמעם משהוא את הרגש המקורי ויותר השוואה שהיא לא כ"כ הוגנת עם המקור, וכך ההופעה או ביצוע המחודש תמיד יראה כחסר לעומת המקור.
 
למעלה