../images/Emo53.gifדרוש מומחה למנועים !
כבר תקופה די ארוכה אני מנסה (ללא הרבה הצלחה) לכוון מנוע IRVINE 40 . בהתחלה היו בעיות עם סל"ד סרק לא יציב ומנוע נכבה, סל"ד גבוה היה תקין ויציב, בזמנו עבדתי עם דלק מעורבב 20/80 . לאחר בחינה של המנוע על ידי בעל חנות והגעה למסקנה שיש בעיה די רצינית עם קומפרסיה, הוצע לי לעבור לדלק 15% של מודל טכניקס, השבוע ניסיתי שוב ועכשיו,לאחר נסיונות רבים ותלישת שערות,נראה שהצלחתי לכוון את הסיכה הנגדית כמו שצריך כי סל"ד הסרק נמוך ויציב (אינו מסיע את הטיסן על הריצפה, זה טוב לא?), וכמו בכל סיפור פה מגיע שלב ה"אבל עכשיו"... אז נתחיל.. אבל עכשיו כאשר המצערת פתוחה לגמרי המנוע מחזיק מספר שניות בלבד ונכבה בפתאומיות, בפתיחת מצערת מהירה מסל"ד נמוך הוא מטפס מהר חלק ויפה לטורים גבוהים עד מצב שהחבית בקרבורטור במצב חצי, במצב זה המנוע יציב בכל זוית שהטיסן נמצא, במצב פתיחה מלא של החבית המנוע נכבה בפתאומיות כפי שצויין. הסיכה הנגדית פתוחה כ- 5-6 סיבובים, המנוע לא מעשן מספיק (לטעמי) ונראה שהוא די חם בלשון המעטה, אם כי לאחר שהמנוע נכבה נסיון מהיר להתניעו ללא בוסטר לא צלח (האם זה אומר שהוא לא כזה חם כמו שאני חושב?) ניסיתי את כל המאמרים הנוגעים לכוון מנועים ללא הצלחה, אז אולי סיעור מוחות יעזור פה, או אולי פגישה עם מומחה אמיתי. תודה מראש לכל המשיבים.
כבר תקופה די ארוכה אני מנסה (ללא הרבה הצלחה) לכוון מנוע IRVINE 40 . בהתחלה היו בעיות עם סל"ד סרק לא יציב ומנוע נכבה, סל"ד גבוה היה תקין ויציב, בזמנו עבדתי עם דלק מעורבב 20/80 . לאחר בחינה של המנוע על ידי בעל חנות והגעה למסקנה שיש בעיה די רצינית עם קומפרסיה, הוצע לי לעבור לדלק 15% של מודל טכניקס, השבוע ניסיתי שוב ועכשיו,לאחר נסיונות רבים ותלישת שערות,נראה שהצלחתי לכוון את הסיכה הנגדית כמו שצריך כי סל"ד הסרק נמוך ויציב (אינו מסיע את הטיסן על הריצפה, זה טוב לא?), וכמו בכל סיפור פה מגיע שלב ה"אבל עכשיו"... אז נתחיל.. אבל עכשיו כאשר המצערת פתוחה לגמרי המנוע מחזיק מספר שניות בלבד ונכבה בפתאומיות, בפתיחת מצערת מהירה מסל"ד נמוך הוא מטפס מהר חלק ויפה לטורים גבוהים עד מצב שהחבית בקרבורטור במצב חצי, במצב זה המנוע יציב בכל זוית שהטיסן נמצא, במצב פתיחה מלא של החבית המנוע נכבה בפתאומיות כפי שצויין. הסיכה הנגדית פתוחה כ- 5-6 סיבובים, המנוע לא מעשן מספיק (לטעמי) ונראה שהוא די חם בלשון המעטה, אם כי לאחר שהמנוע נכבה נסיון מהיר להתניעו ללא בוסטר לא צלח (האם זה אומר שהוא לא כזה חם כמו שאני חושב?) ניסיתי את כל המאמרים הנוגעים לכוון מנועים ללא הצלחה, אז אולי סיעור מוחות יעזור פה, או אולי פגישה עם מומחה אמיתי. תודה מראש לכל המשיבים.