כמה רעיונות...
אז כמו שאמרו לך יש פלאג אין פנימי למקס, הוא מאפשר ליצור כדורי אש ולהבות, אפשר להגיע אליו דרך חלון האטמוספירה/סביבה, צריך קודם לייצר אובייקט מתאים לפלאג אין. דרך שניה היא להשתמש בחלקיקים כדי לייצר אש/להבה (יש מדריכים ברשת, זה נורא פשוט) דרך שלישית היא הדרך בה בחרת להשתמש בקונוס, אני מצרף קובץ TXT, תוריד ממנו את הסיומת TXT והוא יהפוך לקובץ MAX (אני עובד על גרסא 8), יש שם להבה נורא בסיסית עם חומר בסיסי, תסתכל על החומר ותשחק עם הפרמטרים, תוכל לראות מה כל אחד מהם עושה. אפשר להתפרע וליצור תת-טקסטורות מתחת לגרדיינטים השונים, ולהוסיף כמה אובייקטים כאלה בתוך הקונוס הראשי וליצור "נפח" ולשחק עם התנועה והפירוט של האובייקט. הצעתי אליך היא להשתמש בכמה טכניקות ביחד כדי ליצור את האפקט שאתה רוצה להשיג. כלומר, אש מרכזית בעזרת קונוס עם כמה להבות פנימיות, גם כן קונוסים, מסביב להוסיף את הפלאג אין של האש על מנת "שיעטוף" את הלהבות ובנוסף לכל זה להוסיף חלקיקים שעולים למעלה שיכולים לשמש גם כגיצים או כלהבות שעולות. תנסה לאזן את ה"חוזק" של כל אלמנט בצורה כזאת שביחד הם ייצרו את האפקט, ותימנע ממצב שכל אלמנט עומד בפני עצמו. מעל כל זה, חשוב לזכור שרוב העבודה בתחום הצבעוניות של האפקטים ולפעמים גם התנועה נעשית אחרי שנגמר הרנדר, משמע בפוסט (אפטר FX/קומבסטיון/שייק/דיגיטל פיוזן). והכי טוב, זה להשיג חומר מצולם של האפקט שאתה רוצה לעשות ולראות איך הוא זז, איך הוא נראה וכו'... ככה תדע מה אתה רוצה להשיג מראש ולא "תעצב" תוך כדי עבודה.