../images/Emo55.gifמה יחסכם להחלפות, תיקונים...../images/Emo243.gif
לאחרונה ניתקלתי בכמה פניות של קונים לגבי מוצרים שקנו ביריד, מוצרים שלא היו מרוצים מהם מסיבות שונות. לדוגמא: זוג עגילים שאחד מהם החליף צבע - מוצר שנמכר כגולד פילד. זוג עגילים שנמכר כזהב - היה גולדפילד. מתקן לאחזקת אייפון - היה בקופסא ונמכר שבור (ניקנו 2 ורק קופסא אחת נבדקה ע"י הלקוח). צמיד חוטי שעוה , חוט אחד נקרע. מדובר באנשים שונים מלבד השניים הראשונים ששייכים לדוכן אחד. כל בעלי הדוכנים במקרים אלו אינם עובדים יותר במקום המכירה. הקונים פנו אלי כמנהלת היריד ואני מנסה בכל כוחי לעזור להם, מצאתי פתרונות כמעט לכל אחד מהמקרים אך אשמח לשמוע איך הייתם פותרים את הבעיה על מנת שהקונה יצא מרוצה ובעל דעה חיובית לגבי קניה ביריד. אז איך היית מציע לפתור את הבעיה? מה אתה היית עושה?
לאחרונה ניתקלתי בכמה פניות של קונים לגבי מוצרים שקנו ביריד, מוצרים שלא היו מרוצים מהם מסיבות שונות. לדוגמא: זוג עגילים שאחד מהם החליף צבע - מוצר שנמכר כגולד פילד. זוג עגילים שנמכר כזהב - היה גולדפילד. מתקן לאחזקת אייפון - היה בקופסא ונמכר שבור (ניקנו 2 ורק קופסא אחת נבדקה ע"י הלקוח). צמיד חוטי שעוה , חוט אחד נקרע. מדובר באנשים שונים מלבד השניים הראשונים ששייכים לדוכן אחד. כל בעלי הדוכנים במקרים אלו אינם עובדים יותר במקום המכירה. הקונים פנו אלי כמנהלת היריד ואני מנסה בכל כוחי לעזור להם, מצאתי פתרונות כמעט לכל אחד מהמקרים אך אשמח לשמוע איך הייתם פותרים את הבעיה על מנת שהקונה יצא מרוצה ובעל דעה חיובית לגבי קניה ביריד. אז איך היית מציע לפתור את הבעיה? מה אתה היית עושה?