מסיבות קיץ-בחסות חברות הסלולר../images/Emo175.gif
אז ככה...
מה שטוב בלהיות צעירים
, הוא שחברות הפלאפון
יעשו הכללל כדי לשכנע אותנו להיות לקוחות שלהם.. כיוון שאנחנו מהווים פלח שוק כל כך גדול. קבלו את האירועים המרכזיים של הקיץ
בחסות חברות הסלולר: [נחמס מYNET]
ספורט אקסטרים בסלקום
חברת סלקום, שבשנה שעברה שיתפה פעולה עם קוקה קולה בכפר המוזיקה בניצנים, החליטה הקיץ להיות עצמאית. החברה שמה השנה דגש על ספורט אקסטרים, ותבנה מתחם ענק בחופי הים של תל אביב, פלמחים וחיפה על שטח של 15 אלף מ"ר. במתחם הממותג יוצגו מתקני אקסטרים כמו בנג'י, סנפלינג, אומגות וטרמפולינות, ויהיו בו תחרויות ומשחקים אינטראקטיביים, הופעות של הדג נחש וסאבלימינל והצל ודי.גייז, מתחמי שיזוף, דוכני מזון, משחקי כדור ומטקות. בכל יום בשעה 22:00 תתקיים מסיבת היפ הופ במתחם. הפעילות תתקיים בתחילת חודש אוגוסט ותמשך יומיים בכל חוף. דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום צופה כי יגיעו למתחם עשרת אלפי צעירים.
פרטנר בחופים
פרטנר משקיעה מיליון דולר בארועי הקיץ. כמו בשנים שעברו, תערוך פרטנר את פסטיבל play & music בתל אביב, חיפה ואשדוד בו יופיעו אביב גפן, מוקי, שרית חדד, מאיה בוסקילה ובמרכז הפעילות יעמוד כדור ה-WAZZOO שהגיע מניו זילנד, אליו נכנסים שני אנשים ומתגלגלים במהירות 45 קמ"ש. בנוסף, תעניק החברה חסות לפסטיבל הקולנוע בירושלים שיעוצב ברוח המותג, בו ייבחר הזוכה בתחרות הסרט הקצר של אורנג'. הבר קפה צ'יץ' ביץ' יעוצב בצבע כתום ותתקיים בו פעילות ברוח המותג ובנוסף, תקיים החברה שיתוף פעולה עם מקדונלד'ס.
אסקייפ חוזרת לאילת
ESC, שצבעה בשנה שעברה את העיר אילת באדום, ממשיכה גם השנה את המסורת ומשקיעה 2 מיליון דולר ב"עיר האדומה". מסוף חודש יולי יעלה קמפיין העיקר האדומה על שלטי פרסום בעיר, המוניות ימותגו במותג Esc ויוקמו מתחמי הפעלה שונים בעיר. פלאפון הרחיבה השנה את הפעילות ומציעה אי תענוגות מלאכותי שיוקם בלב הים בקוטר 100 מ"ר עם מוסיקה ועצי דקל, מסיבות יום בחוף, ומסך קולנוע ענק שיוצב במרכז העיר עליו יוקרנו הסרטים שרק, מטריקס, אוסטין פאואר ואחרים. בכל ערב תקיים אסקייפ מסיבת חוף עם האמנים שי גבסו, סאבלימינל והצל, רוני סופרסטאר, היהודים, האחיות פיק ואחרים. גיל שרון, משנה למנכ"ל פלאפון, צופה כי השנה יגיעו לעיר האדומה מעל 300 אלף צעירים. מי שהבטיחה את בואה היא בקי גריפין , המנחה הישראלית בערוץ MTV, שתגיע מלונדון עם צוות של 20 איש שישדרו לכל אירופה את מסיבת הענק מהעיר. בנוסף, תשתף החברה פעולה עם חברת ישראייר, שתמתג פעם בשבוע טיסה שבועית לאילת כ"טיסת אסקייפ". שיתוף הפעולה יימשך עד דצמבר, ומנויי אסקייפ יוכלו לטוס לעיר בצירוף שני חברים במחיר 89 שקל בלבד.