../images/Emo56.gifרק רציתי להזכיר-4/4/2005
יום ללא טלפון סלולרי- מצ"ב המייל הרלוונטי: שלום לכולכם. אנחנו חיים במדינה מופלאה ואחד הדברים שמאפיינים אותנו בתור בני אדם זה שאנחנו אוהבים להתלונן על הדברים הרעים שקורים/עושים לנו אבל לרוב נמנעים מלעשות משהו בנוגע לזה.חוסר המעש הזה מאפשר לגופים שונים במדינה לנצל אותנו - האזרחים, ולהרוויח הון על חשבוננו על-ידי גביית מחירים/עמלות מופרזות על שירותים. הגיע הזמן להתחיל להחזיר ולהראות לכל אותם גופים שאנחנו אלו שמשלמים להם את המשכורת ומובילים אותם לרווחי ענק, שאנחנו לא פראיירים ושאי אפשר להמשיך ולעשות "קופה" על הגב שלנו על-ידי מחירים מופרזים וכדומה. בתחילת השבוע, נכנסה לתוקפה הוראה של שר התמ"ס (אולמרט) לפיה דמי הקישוריות שאנו משלמים לחברות הסלולר (עבור שיחה בין רשתות שונות) יופחתו משמעותית. הדבר נועד לבטל הוראה מונופוליסטית שמטרתה להרוויח עוד כסף על גבינו, הצרכנים. החלטה מצויינת נכון, אבל חברות הסלולר אינן פראייריות ובאותה נשימה הן הורידו את דמי הקישוריות (הם חייבות - זו הוראה מהממשלה) אבל העלו ב-20-30% את עלות דקת שיחה. שערוריה ? נכון. מה אנחנו עשינו בנושא ? כלום. לפניכם ציטוט מיום שישי ה-4 במרץ - YNET - פלאפון: עלייה של 760% ברווח ב-2004 כן כן אתם לא עיוורים ולא טועים - 760% (!!!!) מדובר ברווח של מעל 300 מיליון שקלים (כמעט כמו רווחי הבנקים, יחי ההבדל הקטן). אבל לא לדאוג פלאפון לא לבד. חברת סלקום רשמה רווח של 617 מיליון שקלים ב-2004, וחברת פרטנר (אורנג') רשמה רווח של 471.6 מיליון שקלים. כך שסה"כ רווחי חברות הסלולר הסתכמו בכ-1.4 מיליארד (!!!!) שקלים. וכל זה לפני העלאת מחירים השיחות. אז רגע אם כזה רווח למה להעלות את המחירים ? דווקא נראה הגיוני ל"צ'פר" את הלקוחות ולהוריד מחירים כדי שנוכל להנות גם אנחנו מהרווחים של החברות שאנחנו מימנו. אבל למה בעצם ? אם יש פראיירים טובים שמוכנים לשלם, למה להם להוריד מחירים ? דווקא שווה להעלות מחירים. אז זהו שלא !!! לנו נמאס ואנחנו לא מתכוונים לוותר יותר. בתאריך 4.4.2005 יום שני יבוצע חרם צרכנים נגד חברות הסלולר. מה עושים ? פשוט לא מדברים, לא שולחיםSMS , אלא רק מכבים את הנייד ומשאירים אותו בבית. מה נרוויח מזה ? קודם כל נזכיר לחברות הסלולר מי זה שמשלם להם את הכסף ואיך אנחנו יכולים ביום אחד לגרום להם להפסד של יותר ממיליון שקלים (ואף יותר - תעשו את החישוב לפי הרווח משנת 2004). חוץ מזה ניתן לגוף שלנו קצת מנוחה מהקרינה הסלולרית, תאמינו לי רק נרגיש טוב מזה. והכי חשוב - אולי סוף סוף נוכיח שהצרכנים בישראל לא פראיירים ואנחנו כן מסוגלים להתארגן ולהראות לכולם את כוחנו האדיר. לפניכם קישור לאתר החרם - http://geocities.com/herem_herem_herem/ תכנסו, תפנימו ובבקשה תפיצו לכל החברים והאנשים שאתם מכירים. ואל תשכחו - תרשמו ביומנים כדי שתזכרו ולא רק תגידו עכשיו "ואללה, רעיון גדול" ואז תשכחו מזה ותמשיכו כרגיל. הכוח בידיים שלנו !!!! אל תתקשרו אלי ב- 4.04.2005 הגיע הזמן שנתחיל לשנות... כמו בארה"ב מעלים בסנט את הלחם, אף אחד לא קונה גם אנחנו יכולים להשפיע ..
יום ללא טלפון סלולרי- מצ"ב המייל הרלוונטי: שלום לכולכם. אנחנו חיים במדינה מופלאה ואחד הדברים שמאפיינים אותנו בתור בני אדם זה שאנחנו אוהבים להתלונן על הדברים הרעים שקורים/עושים לנו אבל לרוב נמנעים מלעשות משהו בנוגע לזה.חוסר המעש הזה מאפשר לגופים שונים במדינה לנצל אותנו - האזרחים, ולהרוויח הון על חשבוננו על-ידי גביית מחירים/עמלות מופרזות על שירותים. הגיע הזמן להתחיל להחזיר ולהראות לכל אותם גופים שאנחנו אלו שמשלמים להם את המשכורת ומובילים אותם לרווחי ענק, שאנחנו לא פראיירים ושאי אפשר להמשיך ולעשות "קופה" על הגב שלנו על-ידי מחירים מופרזים וכדומה. בתחילת השבוע, נכנסה לתוקפה הוראה של שר התמ"ס (אולמרט) לפיה דמי הקישוריות שאנו משלמים לחברות הסלולר (עבור שיחה בין רשתות שונות) יופחתו משמעותית. הדבר נועד לבטל הוראה מונופוליסטית שמטרתה להרוויח עוד כסף על גבינו, הצרכנים. החלטה מצויינת נכון, אבל חברות הסלולר אינן פראייריות ובאותה נשימה הן הורידו את דמי הקישוריות (הם חייבות - זו הוראה מהממשלה) אבל העלו ב-20-30% את עלות דקת שיחה. שערוריה ? נכון. מה אנחנו עשינו בנושא ? כלום. לפניכם ציטוט מיום שישי ה-4 במרץ - YNET - פלאפון: עלייה של 760% ברווח ב-2004 כן כן אתם לא עיוורים ולא טועים - 760% (!!!!) מדובר ברווח של מעל 300 מיליון שקלים (כמעט כמו רווחי הבנקים, יחי ההבדל הקטן). אבל לא לדאוג פלאפון לא לבד. חברת סלקום רשמה רווח של 617 מיליון שקלים ב-2004, וחברת פרטנר (אורנג') רשמה רווח של 471.6 מיליון שקלים. כך שסה"כ רווחי חברות הסלולר הסתכמו בכ-1.4 מיליארד (!!!!) שקלים. וכל זה לפני העלאת מחירים השיחות. אז רגע אם כזה רווח למה להעלות את המחירים ? דווקא נראה הגיוני ל"צ'פר" את הלקוחות ולהוריד מחירים כדי שנוכל להנות גם אנחנו מהרווחים של החברות שאנחנו מימנו. אבל למה בעצם ? אם יש פראיירים טובים שמוכנים לשלם, למה להם להוריד מחירים ? דווקא שווה להעלות מחירים. אז זהו שלא !!! לנו נמאס ואנחנו לא מתכוונים לוותר יותר. בתאריך 4.4.2005 יום שני יבוצע חרם צרכנים נגד חברות הסלולר. מה עושים ? פשוט לא מדברים, לא שולחיםSMS , אלא רק מכבים את הנייד ומשאירים אותו בבית. מה נרוויח מזה ? קודם כל נזכיר לחברות הסלולר מי זה שמשלם להם את הכסף ואיך אנחנו יכולים ביום אחד לגרום להם להפסד של יותר ממיליון שקלים (ואף יותר - תעשו את החישוב לפי הרווח משנת 2004). חוץ מזה ניתן לגוף שלנו קצת מנוחה מהקרינה הסלולרית, תאמינו לי רק נרגיש טוב מזה. והכי חשוב - אולי סוף סוף נוכיח שהצרכנים בישראל לא פראיירים ואנחנו כן מסוגלים להתארגן ולהראות לכולם את כוחנו האדיר. לפניכם קישור לאתר החרם - http://geocities.com/herem_herem_herem/ תכנסו, תפנימו ובבקשה תפיצו לכל החברים והאנשים שאתם מכירים. ואל תשכחו - תרשמו ביומנים כדי שתזכרו ולא רק תגידו עכשיו "ואללה, רעיון גדול" ואז תשכחו מזה ותמשיכו כרגיל. הכוח בידיים שלנו !!!! אל תתקשרו אלי ב- 4.04.2005 הגיע הזמן שנתחיל לשנות... כמו בארה"ב מעלים בסנט את הלחם, אף אחד לא קונה גם אנחנו יכולים להשפיע ..