אותי זה הצחיק!

../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifאותי זה הצחיק!

צמעו קטע: בעל ואישה ישראלים טיילו בארצות הברית וביקרו בבית הלבן שבוושינגטון.. האישה שואלת את הבעל- למה הבית הלבן לא לבן?!... אז הבעל אומר לה- חכי אני אשאל את השומר.. הוא הלך לשומר ושואל אותו באנגלית:- do you know why the white house is not white? והשומר עונה לו.. yes i do.. אז הבעל חוזר לאישה ואומר לה- יסיידו!
 

weinnir

New member
This is only the tip of the iceberg

ממה שהולך שם בפורום. מדי פעם מגיע איזה שואל עם שאלה שאלתית... (אגב, Kingkung2002 הוא מומחה בפורום, ומומחה בכלליות במחשבים, כך שאם מישהו לא הבין את תגובתו הסרקסטית - אז כן, היא היתה סרקסטית).
 
אני קיבלתי את המצ"ב במייל בשעות

הבוקר, ומאז לא יכולתי להפסיק לשאול אנשים מה עושים במקרה כזה. אתם צריכים לראות איך מנסים להסביר תנוחות להחזקת הכבל בצורה שהסרט יצא בלי שיסתלסל ובלי חתכים. עוד הציעו אולי לדחוס אותו חזרה מקצה אחד למחשב, גדול.
 

weinnir

New member
כן, יש אינספור שאלות כאלו במוקדי

תמיכה טכנית, הנה כמה פנינים: אינטרנט משעמם – אישה התקשרה למרכז התמיכה הטכנית של אתר אינטרנט גדול בארצות הברית. היא ביקשה להתנתק מהאינטרנט ולעבור לחברה אחרת, כאשר נשאלה למה היא רוצה לעזוב היא השיבה "אני מכירה את האינטרנט שלכם כבר בעל פה, הייתי במדור תרבות, במדור חדשות ובמדור מחשבים כבר 300 פעמים, אני רוצה אינטרנט אחר בבקשה" מסתבר שהאישה לא ידעה כי היא יכולה לצאת מהאתר ולגלוש לכל אתר אחר שהיא רוצה. העכבר נתקע במקלדת – אדם התקשר לתמיכה הטכנית בטענה שיש לו בעיה עם הפעלת העכבר, כשנשאל מה בדיוק הבעיה הסביר האיש כי הוא מזיז את העכבר אך לפני שהסמן מגיע לאן שהוא רוצה, העכבר נתקע במקלדת והוא לא יכול להזיז את היד עד לאן שהוא צריך. אין ספק שהאיש הרגיש מטופש כשהתמיכה לימדה אותו שהוא צריך רק להרים את העכבר ולהניח אותו שוב במרכז הפד. מחשב בוער - אדם התקשר לתמיכה טכנית של חברת מחשבים ושאל את השאלה הבאה: "שלום, האם המחשב שלי יכול לעלות באש?" איש התמיכה המבולבל ענה לו שבמצבים מסוימים, אכן, המחשב עלול לעלות באש. "מצוין" ענה המתקשר וניתק. כונן תקליטורים תקוע - אדם התקשר לתמיכה טכנית של החברה בה קנה את המחשב שלו "נתקע לי הכונן תקליטורים, אי אפשר אפילו לפתוח אותו" התלונן. כאשר הגיע איש תמיכה אל ביתו הוא ראה שבאמת הכונן תקוע ולא מוכן להיפתח, הוא החליף לו את הכונן באחד אחר ואז החליט לעשות לאיש טובה ולהוציא מהכונן הישן את התקליטור התקוע. כאשר איש התמיכה הצליח סוף סוף לפתוח את הכונן הוא גילה את הבעיה האמיתית, בתוך הכונן היה תקוע פלופי דיסק 1.44. המנצח של כל הזמנים - יש כמה סיפורים שרצים ברשת כבר שנים, אחד מהם מאוד ותיק אך עדין מצחיק ביותר. אדם התקשר למרכז תמיכה טכנית בטענה כי הוא צריך להחליף את מחזיק הכוסות שנשבר לו. לאחר חקירה קצרה התברר כי הוא השתמש במגש של כונן התקליטורים כמחזיק לכוסות הקפה שלו.
 
די!! תמשיך

מחזיק כוסות.. גדול. תודה על הלקט. הראשונה מזכירה לי את חמותי. פעם גם היא לא ידעה . היום היא כבר חכמה.
 

weinnir

New member
האהוב עלי ביותר זה זה:

מישהי התקשרה למוקד טכני של DELL וטענה שהיא לא מצליחה לעבוד עם הרגלית של המחשב.. לאחר שעה וחצי של בירורים וויכוחים עם המוקדנית בטענה שאין רגלית למחשב, המוקדנית הזמינה לה טכנאי הבייתה. כשהטכנאי הגיע אליה הבייתה, הוא התכופף מתחת למחשב והרים את העכבר המעוך מהריצפה ושם אותו על הפד....
 
למעלה